Olipas kiva ylläri kun matkoilta kotiin tultiin.Viestejä tuli jätä modeemi päälle että voi todeta että yhteys toimii kun kytketään 27.7. 2014 niin tein ja edelleen adsl valo vilkuu että yhteyttä ulos ei ole.Harmittaa kun tuli irtisanottua nykyinen mobiili liittymä,pitää mennä uusi avaamaan ainoa positiivinen juttu tässä on, se tuleva laajakaista ei maksa mitää toimii sitten joskus jos toimii.Luulen että ne jotka ovat ottaneet sellaisen viihdepaketin ja sen mukana saadun kaapelimodeemin niin varmasti toimii myös netti.Kyllä se laajakaista vielä aukeaa toivon niin.Mobiili nettiä siihen asti joka toimii todella hyvin.
ei toimi laajakaista VVO:n talossa
19
187
Vastaukset
- Höpötihöp
Hyvin kuitenkin pääsit silti tänne valehtelemaan.
- Terkut Tyllilään
Eihän VVo.n taloissa mikään muukaan toimi. Kuka idiootti niissä asuu? Vuokratkin ihan älyttömiä.
- Suolaiset vuokratkin
Asukasvalinta myös kiintoisaa, tai ainakin pärstäkertoimen osuus lie huomattava. Niistä kysyessä palvelu loppui siihen paikkaan - palvelujohtajalta luuria korvaan.
- Soita Takumäkeen
Suolaiset vuokratkin kirjoitti:
Asukasvalinta myös kiintoisaa, tai ainakin pärstäkertoimen osuus lie huomattava. Niistä kysyessä palvelu loppui siihen paikkaan - palvelujohtajalta luuria korvaan.
Kyseessä ei olekaan sosiaalipuolen asuntola.
- Huijausfirma nykyään
Soita Takumäkeen kirjoitti:
Hih, aihe arka.
- KasKasKas
Soita Takumäkeen kirjoitti:
Nykyään on, ikävä kyllä. Joskus homma pelasi mutta nyt kelpaa sossulappukin VVO:lle.
- Edukkain vuokra toki
KasKasKas kirjoitti:
Nykyään on, ikävä kyllä. Joskus homma pelasi mutta nyt kelpaa sossulappukin VVO:lle.
Jäsenkirjalla parhaat kortteerit.
- Harvoilanmäessä toim
Ei niissä liitereissä tarvikkaan toimia. Lämmöt kun riittää, niin siinä on jo ihan tarpeeks
- FDöfm
Eikä mobiilinetti toimi koskaan hyvin
- raati3
kyllä täällä toimii mainiosti saunalahti/vvo vdsl2 50/10 yhteys. paukkulanka pari hehkuu punaisena .tekniikka kehittyy.
- Modeemi debiili
Toi aloittaja ei vaan osaa laittaa piuhoja oikein. No, saadaan taas nauraa kun se raivoaa huoltomiehille heti huomenna.
- allikuikamoinen
onko kaapeli vai puhelinrasia kytkentä ja ilman viihdepakettia?
- Viihdettä tämäkin
allikuikamoinen kirjoitti:
onko kaapeli vai puhelinrasia kytkentä ja ilman viihdepakettia?
Mikä v'tun viihdepaketti? Pelkkä kaapelikortti riittää, urpo.
- ottoheikko3...
ja sit mää voihdoin sen ristiinkytketyn puhelinkaapelin suoraankytkettyyn kaapeliin "vaikka modeemin pitäs ymmärtää kumpikin" ja sit kättä housuun....
- peruskonsti
Oletko irrottanut modeemin virtajohdon? Kannattaa irrottaa ja laittaa hetken kuluttua takaisin. Jos ei ala toimimaan, niin sitten voi ihmetellä.
Tämä konsti neuvottiin minulle jo uutta yhteyttä tilatessa. Kun uusi yhteys on kytketty, niin sen jälkeen irrotetaan ja sitten pelittää. - läpi käynyt
Ei ne mitään viihdepakettia ottaneet, vaan pelkkö ilmainen nettiyhteys. Itse päätät sitten operaattirisi kanssa että millainen paketti otetaan. Ne yrittää myydä sulle kalleinta, mutta ota vasn sellainen jossa ihan oikeasti huomioidaan tuo ilmaijen yhteys.
Myynti on painostavaa, me saimme sen ilmaisen yhteyden vasta kolmannella kerralla. - ottoheikko3hame
juu ne myy kyl viihdepakettia mielellään .mut ei tarvi ostaa paskaa. puhelin töpseli "siankärsästä" tulee 10/10 ilman viihdettä . t.vvo/raati3
- Paukkulanka
Meilä on datapistokeet,vai mitä ne on ? mitään viihdepakettia ei tarvitse ottaa pakolla,älkää menkö lankaan ? vanhemat ihmiset ovat tippuneet täysin ulos,itselläkin meni tovi ennen kuin hiffasin,on kaksi tapaa ? maksuliset saa myös HD boksin kautta jos haluaa.
- kettum14
no joko siellä sosiaali hotellissa toimii yhteydet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243