ei toimi laajakaista VVO:n talossa

allikuikamoinen

Olipas kiva ylläri kun matkoilta kotiin tultiin.Viestejä tuli jätä modeemi päälle että voi todeta että yhteys toimii kun kytketään 27.7. 2014 niin tein ja edelleen adsl valo vilkuu että yhteyttä ulos ei ole.Harmittaa kun tuli irtisanottua nykyinen mobiili liittymä,pitää mennä uusi avaamaan ainoa positiivinen juttu tässä on, se tuleva laajakaista ei maksa mitää toimii sitten joskus jos toimii.Luulen että ne jotka ovat ottaneet sellaisen viihdepaketin ja sen mukana saadun kaapelimodeemin niin varmasti toimii myös netti.Kyllä se laajakaista vielä aukeaa toivon niin.Mobiili nettiä siihen asti joka toimii todella hyvin.

19

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpötihöp

Hyvin kuitenkin pääsit silti tänne valehtelemaan.

• Terkut Tyllilään

Eihän VVo.n taloissa mikään muukaan toimi. Kuka idiootti niissä asuu? Vuokratkin ihan älyttömiä.

• Suolaiset vuokratkin

Asukasvalinta myös kiintoisaa, tai ainakin pärstäkertoimen osuus lie huomattava. Niistä kysyessä palvelu loppui siihen paikkaan - palvelujohtajalta luuria korvaan.

• Soita Takumäkeen
        Suolaiset vuokratkin kirjoitti:

Asukasvalinta myös kiintoisaa, tai ainakin pärstäkertoimen osuus lie huomattava. Niistä kysyessä palvelu loppui siihen paikkaan - palvelujohtajalta luuria korvaan.

Kyseessä ei olekaan sosiaalipuolen asuntola.

• Huijausfirma nykyään
        Soita Takumäkeen kirjoitti:

Hih, aihe arka.

• KasKasKas
        Soita Takumäkeen kirjoitti:

Nykyään on, ikävä kyllä. Joskus homma pelasi mutta nyt kelpaa sossulappukin VVO:lle.

• Edukkain vuokra toki
        KasKasKas kirjoitti:

Nykyään on, ikävä kyllä. Joskus homma pelasi mutta nyt kelpaa sossulappukin VVO:lle.

Jäsenkirjalla parhaat kortteerit.

• Harvoilanmäessä toim

Ei niissä liitereissä tarvikkaan toimia. Lämmöt kun riittää, niin siinä on jo ihan tarpeeks

• FDöfm

Eikä mobiilinetti toimi koskaan hyvin

• raati3

kyllä täällä toimii mainiosti saunalahti/vvo vdsl2 50/10 yhteys. paukkulanka pari hehkuu punaisena .tekniikka kehittyy.

• Modeemi debiili

Toi aloittaja ei vaan osaa laittaa piuhoja oikein. No, saadaan taas nauraa kun se raivoaa huoltomiehille heti huomenna.

• allikuikamoinen

onko kaapeli vai puhelinrasia kytkentä ja ilman viihdepakettia?

• Viihdettä tämäkin
        allikuikamoinen kirjoitti:

onko kaapeli vai puhelinrasia kytkentä ja ilman viihdepakettia?

Mikä v'tun viihdepaketti? Pelkkä kaapelikortti riittää, urpo.

• ottoheikko3...

ja sit mää voihdoin sen ristiinkytketyn puhelinkaapelin suoraankytkettyyn kaapeliin "vaikka modeemin pitäs ymmärtää kumpikin" ja sit kättä housuun....

• peruskonsti

Oletko irrottanut modeemin virtajohdon? Kannattaa irrottaa ja laittaa hetken kuluttua takaisin. Jos ei ala toimimaan, niin sitten voi ihmetellä.

Tämä konsti neuvottiin minulle jo uutta yhteyttä tilatessa. Kun uusi yhteys on kytketty, niin sen jälkeen irrotetaan ja sitten pelittää.

• läpi käynyt

Ei ne mitään viihdepakettia ottaneet, vaan pelkkö ilmainen nettiyhteys. Itse päätät sitten operaattirisi kanssa että millainen paketti otetaan. Ne yrittää myydä sulle kalleinta, mutta ota vasn sellainen jossa ihan oikeasti huomioidaan tuo ilmaijen yhteys.
      Myynti on painostavaa, me saimme sen ilmaisen yhteyden vasta kolmannella kerralla.

• ottoheikko3hame

juu ne myy kyl viihdepakettia mielellään .mut ei tarvi ostaa paskaa. puhelin töpseli "siankärsästä" tulee 10/10 ilman viihdettä . t.vvo/raati3

• Paukkulanka

Meilä on datapistokeet,vai mitä ne on ? mitään viihdepakettia ei tarvitse ottaa pakolla,älkää menkö lankaan ? vanhemat ihmiset ovat tippuneet täysin ulos,itselläkin meni tovi ennen kuin hiffasin,on kaksi tapaa ? maksuliset saa myös HD boksin kautta jos haluaa.

• kettum14

no joko siellä sosiaali hotellissa toimii yhteydet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe