Heippa vaan kaikille Thaimaan Matkaajille,Aloi kyselemää tuosta thaimaan matkasta hiema epätietoiisena oon tosi tsekkaillu kaienlaisiiThaimaa sivujustoja.Siis asiaa meidä aivan ihanaa pesuesee kuulu mun lisäks oon muute lasten tarhan ope aivan ihana aviomies on muute ammatiltaan inssi(niitä muuten ei joka friidu omistakkaan!) lisäksi kasi aivan ihanaa tenavaa iältään 8 ja 5 vuotiaat.Meidänkinperhe päätti matkustaa sinne Thaimaaha,eihän sitä voinu jättä tekemättä ku kerkes pihassa leuhkii vähä niin ku nenä pystyssä, kaikille talo rouville että mennää nyt Thaikkuihin. Ennen lomailtu vaan kanarialla mutta täytyy sitä naapurin akoille näyttää että meillä määllätään vaikka asuntolaina painaakin päälle samoi auto osamaksut samoi se helkatin veneen jonka ukko osti kala reissuja varten (johon tää friidu ei kyllä istu eikä se kultsikaan oo käväissyt kun kerra kesässä)Niinpä kysynkin Että voiko ne lapsukaiset leikkiä ja no vähän kiukutellakki kun on ni kauhee pitkä toi lentoki lisäks ne kullamurut suuttuessaa saattaa potkii vähä niitä istuime selkänojia mutta eihä se ketää eessää istuvaa haitttaa eihän?Kaikista enite siellä Thaikuissa meitsii mietityttää se ettei ne pikkuset vinosilmä hutsut väkisi vie tuota kulsii.Tuota mu kulsii tarkkana talousanalyytikkoina mietityttä se että pitääks siellä kaikista palveluista maksaa kute hieronnast ja vielä iha kauheesti kuulema 200-400patia,saisivat olla päivastoi ylpeitä ku saa palvella hienoo valkosta miestä.Me ei kyl lähetä minkää vinosilmä järjestämälle rekkelle siellä taikuissa tiiä vaikka tutustutaaa muuihi kansalisuuksii,mielummi olla suomalaiste parissa kotimaise matka järjestäjä retkillä vaikkka onki 2 kertaa kallimpii ku paikallisilla vinosilmillä.Syömää ei kyllä mennä sitä hirveetäpöperöö niihi katukojuihi tai perheravintoloihi tiää minkä mahapöpö sieltä saa ois kyllä iha kauheeta jos meiä kullamurut sairastuis mahatauti eihä siellä mitää kunnon lekureita kuiteka oo vaa jotai paikallisii vinosilmäsii poppamiehii.meitsi miieti etteeimme kyllä sine beachille mennä jos sinne meree on jou vaikka pisannu Jot ollaa altaalla vaa,se takiiaa myös että tää friidu saa ollaa iha rauhassa yläosttomissa ja esitellä noita posia muille länsi maalaisille pienissä Bikinien alaosissa oon ollu muute laihiksella(taas jällee kerra) mää onki 155cm pitkä ja 100kg toivottavasti siitä allassbaarista saa niitä ihanii drinksuja nii mulle on kerrottu.Tuo kultsi jotuuki kiskoo sitä jotai Singhaa tai Changia kokopäivä kuiteki jotai paikallista kuravettä ku ei saa Lapåin kultaa tai Karjalaa se tykkää niistä iha hirveesti.Kakarat (oho lipsahti tuo väärä sana) laitetaa tietenkin tenavakerhoo että saaha olla rauhassa pikkuhiivassa koko päivä.Kertokaa ootteko sitä mieltä et tää meiä loma suunnitelma on oikee ja Tää meitssi mahtava tietämys Thaikuuista oikkeeta jooha?Siite vielä sori tais tulla pari hutilyönttii mutei se haittaa eihä?T. lastettarha ope ja inssi kulta sekä ihanat muksut.
Meidäkin perhe
8
162
Vastaukset
- hieno matka
Oikeata asiatietoa annoit, hyvinkin paljon, annoit, joten noilla "eväillä" matkastanne tulee hyvinkin antoisa. Uskonpa, että tulevat jopa maksamaan hieman, että pääsevät miestäsi hieromaan. Hyvinkin edulliseksi tulee syömisenne siellä, kunhan muistatte vain ottaa tarpeeksi hernekeittopurkkeja mukaan ja sitten matkalaukullinen sinistä lenkkiä, kunnon kaivovettä voitte pullottaa toisen laukullisen täyteen. Niin neljä henkeähän saavat viedä 4 laukkua mukanaan ja vielä käsimatkatavarat, joten paljon vielä mahtuu elintarvikkeita mukaanne.
Kyllä on todellakin hyvä lomasuunnitelma, mietitty viimeistä piirtoa myöten.
Onnellista matkaa vain ja takuulla on paljon ihailijoita siellä hotellin altaalla, voisit vaikkapa pienen maksun vaatia sinuun ihastuneelta kuvaajajoukolta! - buriman
Hei ihana Amaliahan se kirjoittelee niin hauskoja loruja etten meinannu tunnistaa. Noh kuitenkin kirjoitustaito ja painoindeksi paljastivat. Kerrankin hauskaa luettavaa vaikkakin täysin väärää ja tyhmää, mut yritystä enemmän kuin vuosiin. :)
- 28x...
Minäkin kiittelen aloittajaa riemastuttavista sekä oikeellisista kysymyksistä.
Nyt on kuitenkin niin että yksi hullu kysyy enemmän kuin kymmenen viisasta ehtii vastaamaan.
Olen kuitenkin varma että noin hienoilla ja oikeellisilla pohjatiedoilla tulee lomastanne oikeinkin onnistunut. - yök
kyllä ne vinosilmät sun ukkos vie,,,varo vaan,, sit istut hotellihuoneessa peskojen kaa ja nautit thaikkujen lämmöstä kaikista ruoista saattekamalan vatsataudin ja uitte altaalla mihi on tehty kaikki,,meress on ällöäjä meduusoja ja kaikkee muuta möröä mukavaa lomaa
- buriman
Ja YÖKkin siinä niin söpönä ihania ruusunnuppuja suustansa pulputtaa :D Hih oliko siinä sen seitsemän pahaa ja möröä joo oikein. :) Kerran lähdin reissuun ns. heti, noh lippu maksoi seur. päivälle n. 1500e ja 21 päivää vietin hauskaa, eli n.200e päivä ja kyllä meillä oli mukavaa! Kahdella oppaalla samoja oireita ku yökillä ku pelkäs niin mun karkaavan toisten matkaan että vähintään kahdesti päivässä kampesi mut suihkuun ja sieltä petiin... ja ennen ei loppunut työstö kun oli kaikki saatu liikaa joo nam :) Khap
- Channakorn
Ajatelkaa, ajatelkaa.
Tälle palstalle kirjoittaa myös ihmisiä jotka oikeasti ovat tiedon tarpeessa ja niitä jotka haluavat heille tietoa antaa.
Tämän keskustelun avaus ja vastaukset ,MIKSI,ajatelkaa, en kuitenkaan pyydä häpeämää.
HÄVETKÄÄ. - buriman
Voi sua nim. Channacorn, mikä sut nyt sai älähtämään? Taidat olla ihana aloittaja Amalia asialla joo ihanko OIKEASTI tiedon tarpeessa?? huhhuh onpa ohuet tiedonlähteet niin. Onneks et pyydä häpeämään koska ikinä en ole tehnyt mitään mistä pitäisi hävetä. Itse olen pyrkinyt kertomaan pelkästään faktoja asialliseen sävyyn ilman kiroilua, tarinoiden muodossa, mutta ihailemasi Amaliat poistattavat täysin asialliset ketjut omilla kiroilu ja haukkumaviesteillä. Tämä EI ole mikään wikisivu jossa vain asiaa jaetaan vaan ihan me kaikki, sinäkin Amalia saa täällä mielipiteensä esittää joo. Ilon kautta ihmiset! :) Khap
Niinpä niin,sanoin Perjantaina että en kommentoi enää mitään asiaa tällä palstalla ennenkuin palaan reissusta helmikuun puolen välin jälkeen .Pakko oli ottaa kantaa tuon channakorn mielipiteseen,tuon tasoisia ns.Thaimaan matkailu aiheeisia kysymyksähän palsta on pulollaan samoja asioita kysellään ja kauhistellaan.Kyllähän täällä saa vielä huumoria viljellä?Tuo aloitushanhan oli täysin "kieliposkessa vedetty",ja minua ainakin nauratti koko juttu,kaiken lisäksi aloittaja oli huomannut ilmeiseti että jutussa oli kirjoitus virheitä ja korjasi niitä mukamas pahoittelemalla ja anteeksipyynöllä,nyt olen sitten hiljaa toistaiseksi.PS. on varmaan monelle suuri helpotus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841