Kun meditoit, raapaisetko suitsukkeen palamaan?
Suitsuke ja meditaatio
8
161
Vastaukset
- Korvakynttilä.
Meditoitaessa voi laittaa kynttilät korviin.
- nouP.
en, niin kamalan tunkkaisen hajuisia, että ikean halvat tuoksukynttilät saa rauhoittumaan paljon paremmin
- Joskus.
Tarpeen mukaan. Suitsukkeet ovat kohottavia, mikä voi joskus tehdä hyvää.
Joskus taas sitä ei kaipaa mitään ylimääräistä stimulia mielen maisemaan meditaatiossa, vaan vain hiljaisuutta, mielen tyhjyyttä ja rauhaa.- Suh suh
Kyllä vain, tarpeen mukaan voi suhautella pieniä tuhnuja oikeaan tunnelmaan pääsemiseksi.
- Raikas ilma
Suitsuke voi joskus auttaa keskittymään, mutta jos keskittymisapua ei tarvitse, niin meditaatio ilman suitsukkeita sun muita on raikasta.
- mikki-hiiri
Minä meditoin kasteenraikkaasti ilman savua. Tulee niiiin freesi olo.
- Minä.lennän
Lennätkö sinä meditoinnin jälkeen RAKKAUDEN SIIVIN?
- mikki-hiiri
Minä.lennän kirjoitti:
Lennätkö sinä meditoinnin jälkeen RAKKAUDEN SIIVIN?
Ennen ja jälkeen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000