Kun meditoit, raapaisetko suitsukkeen palamaan?
Suitsuke ja meditaatio
8
177
Vastaukset
- Korvakynttilä.
Meditoitaessa voi laittaa kynttilät korviin.
- nouP.
en, niin kamalan tunkkaisen hajuisia, että ikean halvat tuoksukynttilät saa rauhoittumaan paljon paremmin
- Joskus.
Tarpeen mukaan. Suitsukkeet ovat kohottavia, mikä voi joskus tehdä hyvää.
Joskus taas sitä ei kaipaa mitään ylimääräistä stimulia mielen maisemaan meditaatiossa, vaan vain hiljaisuutta, mielen tyhjyyttä ja rauhaa.- Suh suh
Kyllä vain, tarpeen mukaan voi suhautella pieniä tuhnuja oikeaan tunnelmaan pääsemiseksi.
- Raikas ilma
Suitsuke voi joskus auttaa keskittymään, mutta jos keskittymisapua ei tarvitse, niin meditaatio ilman suitsukkeita sun muita on raikasta.
- mikki-hiiri
Minä meditoin kasteenraikkaasti ilman savua. Tulee niiiin freesi olo.
- Minä.lennän
Lennätkö sinä meditoinnin jälkeen RAKKAUDEN SIIVIN?
- mikki-hiiri
Minä.lennän kirjoitti:
Lennätkö sinä meditoinnin jälkeen RAKKAUDEN SIIVIN?
Ennen ja jälkeen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544796
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1734302- 1313935
- 673912
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493701Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793518- 993074
- 542905
- 252736
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p162496