Nii että tosiaan mulla on aika muhkeet meloonit ja tykkään niistä tosi paljon mutta kyllä näissä omat haittansakin on kun esimerkiksi ei nää yhtään omia varpaita saati sitten jalkojani ellei kumarru eteen päin.
isot tissit ärsyttää välillä!!!
51
1142
Vastaukset
- yx poy
Kyllä minäkin tykkäisin niistä. Mikä koppikoko?
- iso tissinen
85d
- Huooooohh
Mees ny perseesee läski niine hinkkeines ku mua ei vittu kiinnosta et sul on 80d
- iso tissinen
Kiitos vinkistä mut enpä taida.taidat ite olla läski.
- munamankelimunakas
Muaki ärsyttää, tosin mulla on "vaan" 70D mut tosiaan kun tuppaa oleen sillain et paitoja joissa on ns laajempi kaula-aukko niin tytöt vittuilee ja pojat tuijottaa ihan häpeilemättömästi. Samoin yks mun opettaja kattele ja se on tosi ahdistavaa... en käytä semmosii paitoja melkein ikinä just sen takia vaikka ne sopiiki mulle aika hyvin :/
- mies789
"Kattelu" on miehillä geeneissä. Suurimman osan ajasta se ei tarkota mitään enempää, kun et ne kattois seinää. Ovat luultavasti unohtaneet sen jo muutaman sekunnin kuluttua...
- iso tissinen
Löytyskö täältä joku toinen isotissinen tyttö jonka kanssa vois jutella.onhan näissä isoissa tisseissä harmia mutta on näissä paljon etujakin.itteeni harmittaa se kun ei tosiaan nää jalkojaan kun seisoo suorassa.
- munamankelimunakas
mä keskustelisin ihan mielelläni xd kavereista ku ei oikee oo vertaistueks :D mut joo tykkään mun tisseist ihan helvetisti ku ne on nii kivan näköset
- 11- vuotias ( tyttö )
Voisitko jutella mun kanssa ja kertoo mulle että miten oot saanu isot rinnat?
- jokuguy_____
11v...............
- rinnaton
Mua taas ärsyttää kun mul ei ees oo tuntii ja kaikin muil meijän luokkalaisil on AINAKIN 60a eikä mul oo mitäää....
- rinnaton
*rintoi
- iso tissinen nro 2
Mulla kans 85D onha ne ihan kivat mut välil ärsyttävät:D
- 4+7=60a
Itse leikkelin tissini leivänpäälle. Tietysti puudutin ennen leikkuuta. Nyt minulla ei oo enää ku 60a . Seurustelen pojan kanssa. Kerran sain jopa koskettaa hänen valtavaa peukkuaan.
Ps.olen tyttö - iso tissinen
Ohhh kivasti viestejä tullu.mä tykkään olla ilman tissiliivejä.talvella tietysti tulee käytettyy muttaxkesäisin olen mahdollisimman paljon ilman liivejä.tykkään ku ne heiluu hytkyy ja pomppii.olen mahdollisimman paljon myös alasti.
- poujpjhojkgh
Mulla ei oo isot tissit, mut iso muna. Se kans ärsyttää ku se stondaa ni housut repee
- Pullatyttö?
No sinäpä olet pulska
- LäskitLenkille
Miettisit vähän mitä kitiset. Afrikan lapsilla ei oo ruokaa ja sä valitat normaalin kokosista rinnoista. Laihduttaisit jos koet tissis niin suurena ongelmana. Noin iso rintaliivien ympärysmitta alaikäisellä kielii huomattavasta ylipainosta joka ei ole terveellistä olettaen kuitenkin että kerroit kokosi oikein joka tarkoittaa sitä että napakka mitta rintojesi alta on noin 90 cm joka on aika mahtava valas.
- gaysson
Oletko kodkaan kuullut isoista luista ja tukevasta rakenteesta JOKA EI JUMAVITUNLAUTA TARKOITA SITÄ ETTÄ OLI JOKU SAATANAN SINIVALAS!!!ja jos taas olisi liian pienet rinnat (tarkoitan nyt yhtä pieniä kuin sinun mielesi) niin tulisit varmasti valittamaan että olisi iloinen kun on pienemmät kuin amerikkalaisilla...
- iso tissinen
Taas kateelliset täällä narisee.uskokaa jo että en ole läski.oletteko itse sitten ihan anorektikko.
- Muodokas:P
Itselläni on aika isot tissit ja ne on ärsyttävät! Mutta mua ei ärsytä se etten näkisi varpaitani -.-", vaan se, että rintani ovat koko ajan tiellä. Portaissa käveleminen on hankalaa ja juokseminen tai hyppiminen sattuu toisinaan. Etenkin ilman liivejä. Jotkut sanovat että ovat kateellisia, mutta kenenkään ei pitäisi kuvitella että niiden kantaminen on helppoa.
- Mmiisa
Ittelläni on 75b enkä vois olla tyytyväisempi! Tottahan se on että jotkut miehet tykkää enemmän isommista rinnoista mutta kenenkään ei pitäis elää vaa miellyttääkseen muita. Pienempien rintojen kanssa on vaan helmpompi elää: ei paina, ei roiku, voi urheilla ilman että ne heiluu edestakas, ei tuu selkä- ja hartiakipuja ja paidatkin istuu paremmin. Sitäpaitsi mielestäni pienet ja terhakat on paljon paremmannäköiset kuin isot venyneet ja roikkuvat. Mielipide kysymyksiä! Oo kuitenki ilonen niistä rinnoista jotka oot saanu, suosittelen ostamaan kunnon alusvaatteita (ei mitään hm, gina, cubus ym) halpiksia vaan oikeesta alusvaatekaupasta myyjän avustuksella sopivan tukevat ja hyväntuntuiset, vaikka niistä ehkä vähän enemmän joutuu maksaa niin on ne kuitenkin sen arvoiset.
- iso tissinen
Kiitos kommentista miisa ja muodokas.onhanse niin että pienet tissit ei heilu taikka pompi.mutta minun tissini ovat kuitenkin sellaiset hyvin kiinteät ja pyöreät eikä sellaiset roikkuvat ja kyllähän nämä kuiten kin pomppii sitten vaikka hyppiessä mutta minua se ei satu pikemminkin kiihottaa niiden heilumunen ja pomppiminen.eikä minun selkäni kipeydy näitä kannettaessa vaikka nämä painavatkin vähän enemmän.niin ja tissiliivejä en paljon ostele koska en käytä niitä kovin pajlon.ainoastaan silloin kun on pakko.muuten olen todella paljon ilman liivejä.kivaa keskustelua.näitä lisää.
- people hear me
#HUOMIOHUORAUS
- iso tissinen
En ole huora enkä hae huomiota.ja sä oot pelle.
- Vitunidioottihoro
DON'T FEED A TROLL
- tääeioohauskaa
Älkää oikeesti viittikö trollailla aina! Miettikää vittu miltä tuntuu kantaa semmosia jäätävän kokosia rasvapalloja koko ajan?! En voittanut geenilotossa ja itsellä on jäätävän rumat 75H:t jotka on aina tiellä, yritäppä siinä sitten urheilla, löytää kivoja paitoja tai sopivia liivejä, kaikki selän ja hartioiden kivut ja huono ryhti, ja tuskin tulen ihan heti näyttämään esim. tulevaisuuden seurustelukumppanille... siihen kaikki ne ahdistavat katseet mitä saa, ihan ku se ois mun vika että oon saanu tämmöset vitunmoiset pallerot...
- Pienitissinen
Älkää vittu kitiskö. Kaikki haluaa isot tissit ja te kehtaatte kaikki viä valittaa niistä!!! Olisin vitun onnellinen jos ois ees 70e
- muodokas:P
Pienitissinen kirjoitti:
Älkää vittu kitiskö. Kaikki haluaa isot tissit ja te kehtaatte kaikki viä valittaa niistä!!! Olisin vitun onnellinen jos ois ees 70e
Älä rupea vittuilemaan siinä, kiitos. Kaikkihan me haluttais jotain mitä meillä ei ole. Itelläni sattuu kans olemaan sama ongelma kuin 'tääeioohauskaa'lla. Ymmärrän kyllä, jos sua ärsyttää, mutta ei se oo meidän vika jos isot rinnat sattuu.
Lisäksi palstan nimi on että isot tissit ärsyttää, joten luulisi että me saamme valittaa täällä isoista tisseistä. (Älä käsitä väärin. Minusta pienissä rinnoissa ei ole mitään pahaa. Ole hyvä ja jatka elämistä, kiitos) - gaysson
Pienitissinen kirjoitti:
Kummassakin koossa on hyviä ja huonoja puolia
isot tissit:
osa pojista tykkää
jos olet varas voit kiinnittää niillä huomiora
mies opettajat antavat paremmat todistus numerot
pienet tissit:
voi nukkua mahakteen
ei paina
ei pompi
ei tuu tielle
osa pojista tykkää
- iso tissinen
Nuo trollaajat on vaan huomion hakejia.jotkuun läski pallero homo jutut ei mua kiinnosta.mitä tyydytystä te yleensäkään edes saatte tollasista tyhjänpäiväsistä kommenteista.kasvakaa jo aikuisiks.
- nomraalia
hakejia. hakejia. hakejia.
Apua, silmiini sattuu :(((((((( - Röll
nomraalia kirjoitti:
hakejia. hakejia. hakejia.
Apua, silmiini sattuu :((((((((Minun myös :'(((( ja iso_tissinen... Aijaijaijai :'((((
- Hakeija
Hakeija hakeija hakeija xD lol nolo varmaa joku 10v kakara joka haluu saada tyydytystä trollailusta. Oikeesti sun kokos on 65AA. Vitun lapsi kasva aikuiseks.
- iso tissinen
Haaaahaaa saan hyvät naurut teilt trollaajilt.ei teillä taida ihan kaikki olla kohallaa.nolaatte ittenne.
- Yks trollaaja
Mul on kyl kaikki kunnossa. Enemmänki täs ärsyttää se et sä oot olemassa. Ja sun kirjotustyyli. Ja se et mul on pms.
- iso tissinen
Eikö teillä ole muuta tekemistä kun haukkua ihmisiä.varsinkin vääristellä asioita.jaa mikäs minun kirjoitus tyylissäni mättää.kirjoitan ihan selvää SUOMEN KIELTÄ.
- Yks trollaaja
Ai hakeija on selvää suomen kieltä? XD
- pöljä
Yks trollaaja kirjoitti:
Ai hakeija on selvää suomen kieltä? XD
Siin lukee Kyl HAKEJIA
- Hyss nyt!!!!
pöljä kirjoitti:
Siin lukee Kyl HAKEJIA
Ei herran jestas ihmiset jotka valitatte liian pienistä jos koko on 70d tai liian isoist rinnoista! mä täytän 18 ja mulla ei oo ees A kokoset rinnat ja joudun käyttää jotai urheiluliivei, mua on haukuttu koko yläasteen ajan laudaks ja viel lukiossaki et hyss nyt!
- iso tissinen
Nii no onhan se niinkin.en ole mihinkään kadonnut että laittakee viestiä vaan.
- iso tissinen
Mä laukeen jopa jo pelkästään mun tissien puristelusta.
- normiolen
Mul on kyl iha normit eli 75b ja oon 13 koht 14
- oman tiensä kulkija
Niin, iso rinnat ovat jatkuvasti tiellä. Itselläni siis 65G... Ovat todella korostuvat, ja se on ihan perseestä, kun mielestäni 65C olisi jo ihan riittävä. Muutenkin näillä kerää liikaa pitkäaikaisia katseita. Tosin mikä minä sitä olen sanomaan, kun itsekin tuijotan kaikkia, tosin salaan tuijotukseni, enkä tuijota ketään kuin hetken.
Sitten vaatteetkin ovat ongelmana. Vatsa tahtoo xs/xxs ja rinnoille ei kireissä vaatteissa s:kään riitä. Ja sitten vielä ruipelot käteni haluavat xss:sää. Onneksi en kireitä vaatteita juurikaan käytä, mutta tympii kyllä hieman, että löysistäkin vaatteista näkee isot rintani...
Sitten ikäni on 14... Eipä ole hauskaa, kun muut valittavat pienistä rinnoista, ja itsellä tämmöset vähän järeemmät.
Onneksi nämä sentään eivät ole roikkuvat, vaan oikeasti terhakat. Se on kyllä kummallista, kun jo kaksikymppisillä usein jotkut 75b:n kokoiset roikkuvat, mutta nämä omani ovat niin kiinteät, että pärjäisin ilman rintsikoita kokoaikaisesti. Eivätkä nämä aratkaan ole, vaikkakin kasvavat. Yllättävää on myöskin se, että pystyn yhä nukkumaan vatsallani makoillen.
Haluaisin myös huomauttaa kirjoitustyylistäsi. Vaikka väitätkin sen olevan selvää suomenkieltä, siinä on usein virheitä, etkä ole jaksanut käyttää pilkkuja (tai et osaa?), saatikaan jättää pisteen ja sen jälkeisen sanan väliin väliä, etkä ole lauseitasi isoilla alkukirjaimilla aloittanut.
Annan nyt esimerkin kirjoituksestasi (tai siis, kuinka kirjoittaisit tämän asian): mä nauran sulle.kun tuut haukkumaan mun kirjotustyyliä.mitä vikaa siinä muka on.kasva aikuseks vitu kakara.
Sama teksti korjattunan:
Nauran sinulle, kun tulet haukkumaan kirjoitustyyliäni. Mitä vikaa siinä on?
Kasva aikuiseksi, vitun kakara.
Tuokin teksti on yhä hyvin epäasiallinen, mistä kertoo esimerkiksi tuo käsky kasvaa aikuiseksi, ja heti perään haukkuminen lapseksi.
Eli nyt vielä, kuinka itse esittäisin tuon asian:
Miksi haukut kirjoituksiani? Kerro minullekin, mitä vikaa siinä näet, niin voin korjata virheeni.
Mielipideasiahan tämä on, mutta henkilökohtaisesti sanottuna kirjoituksesi kuulostavat enintään 12-vuotiaan kirjoittamilta.- 15v tyttö
Samaa mieltä! Näiden täällä kirjoittajien iät olisikin hauska tietää... Toisaalta ei täällä mun mielestä tarvitse kumminkaan kirjakieltä kirjoittaa. :/
Ite oon kokoa 70D/65E, eli kultainen keskitie. :)) Liikatessa voi haitata, pystyn silti nukkumaan vatsallani, sopivia rintsikoita vaikea löytää...
- 11- vuotias Tyttö
Mä haluan tissit! Kaikil meidän luokkalaisilla tytöillä on jo isot kupit. Menin yks päivä laittaa jotain pumpulii mun rintoihin ja kaveri huomas siitä asti muo on pilkattu ja hyljeksitty koska mulla ei oo kuppeja
- tietäjäneitonen
Ei yksitoistavuotiaalla tarvitse vielä olla rintoja, eikä kaikilla ole vielä kaksitoista- tai kolmetoistavuotiaanakaan, ja se on aivan normaalia; jokainen kun kehittyy omaan tahtiinsa.
Sanot, että kaikilla muilla luokkasi tytöillä on isot kupit. Aikamoista yleistystä, kun eivät tuon ikäisten rinnat muutenkaan ole isoja. Muutenkin osa saattaa käyttää paksusti topattuja rintsikoita.
Suosittelen sinua ottamaan kaiken ilon irti siitä, ettei sinulla ole isoja rintoja, elämäsi on paljon vapaampaa ilman.
Miten sait tungettua rintoihisi pumpulia? Tarkoitat kai rintsikoita? Tosin jos tarkoitat, miksi sinulla on rintsikat, vaikka sanomasi mukaan sinulla ei rintoja ole.
Muutenkaan ei kannata esittää jotain, mitä ei ole. Se helpottaa elämää erittäin merkittävästi.
- iso tissinen
Kyllä sulle kasvaa vielä.
- kivasti pomppii :D
http://thechive.com/2014/12/29/top-things-that-bounce-of-the-year-top-edition-14-gifs/tumblr_mvz2240pu61qljj91o1_500-2/
Noi on sopivat, ei liian isot eikä liian pienet. Ja rohkeasti ilman rintaliivejä tietysti! - iso tissinen
Kivasti pomppii juu.
- Anonyymi
Jokohan on tissit kasvanu?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8410511Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen
"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1418784Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906067Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueita
näin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään604278Enää viisi yötä Sannan kirjaan
Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut534227Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804070Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503719Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi673179Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73117IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!
"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k672955