Ja jälleen kerran tuli pelailtua "The Orange Box":ia ja siitä Half LIfe 2 sekä sen pari jatko-osaa Episode I ja II. Ja oli edelleen aivan loistavia pelejä. Nettiä tässä selaillut ja etsinyt tietoa Half Life 3:sta. Edelleenkään kukaan ei oikein tiedä varmaksi mitään, mutta tuntuu että ilmassa olisi jonkinlaista odotusta. Huhujen mukaan peliä olisi nyt alettu työstämään ja se on siis tulossa...joskus mutta ehkä enemmin kuin myöhemmin. On sitä jo odotettukin.
Luultavasti peli tulee PC:lle ja uudemmille konsoleille. Olen ajatellut hommaavani Xbox One:n ensi vuonna syntymäpäivälahjaksi itselle. Sitten olisi valmius, jos HL3 on todella tulossa. Ottais päähän, jos se tulisikin vain PS4:lle tai jotain. No kattellaan.
Sairaan pitkä odotus kyllä ollut, mutta kivahan noita vanhoja osia on ollut pelata aina silloin tällöin.
Pelaamisiin!
Half Life 3:sta odotellessa
PeluriM1977
2
104
Vastaukset
- Tjaah . . .
Surkea peli.
Counterstrikee jaksoi jonkin aikaa, mutta ite half-life ... - huehuehue666
Siis HL2 kans ylihypetetyin peli ikinä, vaikka loppujenlopuksi siinä ei ole mitään kovin erikoista. Olihan siinä ehkä aikanaan hyvät grafiikat ja fysiikat, mutta ei enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1064783
- 1464559
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464542- 1462974
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292538- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202128- 401839
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1811245