Tarttisin vähän neuvoa.
Minulla on Toyota Corolla -78 ja se seisoo tallissa talven yli (ei oo lämmitystä). Olen irrottanut akusta johdon.
Kannattaako laittaa joku vanha matto konepellin päälle ihanpa vaikka maahan asti, että ei tulisi kosteutta?
Naapuri sanoi, että ei missään nimessä.
Mitä mieltä?
Olisko jotain muuta, mitä olis hyvä tietää?
Tojoni on läoäissyt reippaasti katsastukset ja on hyvässä kunnossa. En vain aja sillä talvella.
Toyto corolla seisoo talven
4
197
Vastaukset
- Varmaan juoru
Kulin kaverini äidiltä että heidän kylällä on toi- korjaamo,jossa osataan ruuvata tulpat irti ja ruiskutetaan uretaani sylinterit täyteen se imee kosteutta. Konetilan pelti kannatta tiivistää imastusteipillä varmuden vuosi niin ei tarvii sitä mattookaan.
- ei todellakaan
Se matto vaan pitäisi sen kosteuden siellä. Paras kun ilma pääsee kiertämään. Ilman kiertämistä voit jopa edistää jättämällä konepellin raolleen.
Pese auto hyvin, etenkin jos sinne on saattanut päästä suolaa... Puhdita sisusta, ja poista kumimatot lattialta, mielummin auton viereen maahan suoraksi. Ikkunat voi jättää ihan vähän raolleen, samoin kuin takakontin kannenkin. - Ei mattoa
Aha, kiitti tiedosta, otanpa maton pois päältä.
Miksi sisämatot on hyvä ottaa pois, samoin jättää ikkunat auki?
Niin ja ei tietysti käsijarrua päälle.
Bensatankin täytin ja laitoin glykoolia.- ei todellakaan
Kun sinne kumimaton alle menee kosteutta ja se ei pääse haihtumaan, kun päällä on tiivis kumimatto. Ikkunat kanssa samasta syystä hieman raolleen, siis että kosteus pääsee haihtumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361970
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1281625Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11506Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881413- 321381
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321204Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501090- 241089
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 50872