Tarttisin vähän neuvoa.
Minulla on Toyota Corolla -78 ja se seisoo tallissa talven yli (ei oo lämmitystä). Olen irrottanut akusta johdon.
Kannattaako laittaa joku vanha matto konepellin päälle ihanpa vaikka maahan asti, että ei tulisi kosteutta?
Naapuri sanoi, että ei missään nimessä.
Mitä mieltä?
Olisko jotain muuta, mitä olis hyvä tietää?
Tojoni on läoäissyt reippaasti katsastukset ja on hyvässä kunnossa. En vain aja sillä talvella.
Toyto corolla seisoo talven
4
130
Vastaukset
- Varmaan juoru
Kulin kaverini äidiltä että heidän kylällä on toi- korjaamo,jossa osataan ruuvata tulpat irti ja ruiskutetaan uretaani sylinterit täyteen se imee kosteutta. Konetilan pelti kannatta tiivistää imastusteipillä varmuden vuosi niin ei tarvii sitä mattookaan.
- ei todellakaan
Se matto vaan pitäisi sen kosteuden siellä. Paras kun ilma pääsee kiertämään. Ilman kiertämistä voit jopa edistää jättämällä konepellin raolleen.
Pese auto hyvin, etenkin jos sinne on saattanut päästä suolaa... Puhdita sisusta, ja poista kumimatot lattialta, mielummin auton viereen maahan suoraksi. Ikkunat voi jättää ihan vähän raolleen, samoin kuin takakontin kannenkin. - Ei mattoa
Aha, kiitti tiedosta, otanpa maton pois päältä.
Miksi sisämatot on hyvä ottaa pois, samoin jättää ikkunat auki?
Niin ja ei tietysti käsijarrua päälle.
Bensatankin täytin ja laitoin glykoolia.- ei todellakaan
Kun sinne kumimaton alle menee kosteutta ja se ei pääse haihtumaan, kun päällä on tiivis kumimatto. Ikkunat kanssa samasta syystä hieman raolleen, siis että kosteus pääsee haihtumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman521897- 391529
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761395Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊911223Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1641139Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee2201100- 891046
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?73996Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s21976- 82891