Pettäminen

R0CK3T

Hei. Seuraavat nimet keksin täysin päästä, mutta niillä helpotan asian selittämistä.

Oon siis 14 vuotias poika pääkaupunkiseudulta. Äiti on ollu kihloissa neljä vuotta miehen nimeltä Jari kanssa. Jari on ollu mulle tärkeä ihminen koko tän ajan (oomme siis asuneet koko porukka samassa asunnossa kolme vuotta). Jari on korvannut isää, jota mulla ei koskaan ollut ja ymmärtäny mua. Hän on aina ollut reilu, sekä auttanut kaikessa.

Kolmen vuoden yhdessä olon jälkeen, äiti sanoi että olis helpompaa asua erillään. Hän perusteli sen jotenkin jota en koskaan kuullu. Asumme muutaman kilometrin päässä toisistamme. Äitini sekä Jari ovat kuitenkin edelleen kihloissa, eli he eivät eronneet vain muuttivat erilleen. Huomaan kuitenkin kuinka ne erkanee koko ajan lisää ja lisää. Vuoden erillä olo on muuttanut niitten välejä paljon.

Nyt. Kun muutosta tosiaan on vuosi. Jari on yrittäny parantaa välejä, käytiin yhessä reissussa ja se on korjaillu mun pyörää ja käyny meillä maalamassa seinät yms. Se yrittää saada välit kuntoon mutsin kanssa. MUTTA nyt äiti on tavannu Riston. Se ei oo myöntäny että ne seurustelee, se vaan viettää sen kanssa paljon aikaa ja Risto käy meillä varmaan saman verran ku Jari. Risto on täys mulkku, mitä nyt oon sitä tavannu. Ei vaan siks että mua vituttaa Jarin puolesta vaan muutenki Risto on itteensä täynnä. Risto tietää Jarista, muttei välitä. Jari ei luonnollisestikaan tiedä Ristosta. Äiti on sanonu ettei oo enään kiinnostunu Jarista ja sanoo sen sille jossain vaiheessa. Ei oo kuitenkaan sanonu. Jari on viimenen ihminen tällä pallolla, joka ansaitsee jotain tollasta.

Kannattaako mun siis kertoo sille ite jotenkin. Tää ei jatku kauaa, sen aion hoitaa, mutta miten... jos ei mutsi kerran tee mitään sen eteen. Tuntuu tosi paskalta kun tänäänki Jari oli meillä ja oletti että kaikki on hyvin. Pelaili mun kanssa pleikalla ja laitto ruokaa yms.

3

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei R0CK3T!

      Kurjaa, että olet joutunut välikäteen noinkin hankalaan tilanteeseen. Ymmärrän, että Jari on sinulle hyvin tärkeä ja haluat hänelle vain parasta. Rehellisyys on ihmissuhteissa tärkeää eikä ole kenellekään osapuolelle reilua, että eletään valheessa.

      Ehkä voisit ensiksi koittaa puhua äitisi kanssa. Hänen olisi varmasti hyvä kuulla, miltä tilanne sinusta tuntuu. Ehkä hänkin sitten ymmärtäisi, että jotain olisi syytä tehdä.

      Muista kuitenkin, että vaikka äitisi päättäisi jättää Jarin, ei sen tulisi vaikuttaa sinun ja Jarin väliseen suhteeseen. Voitte varmasti olla tekemisissä ja viettää aikaa yhdessä, vaikka he eivät äitisi kanssa enää olisi yhdessä.

      Hyvää joulun odotusta!

      Jyväskylän NettiSaapas Jutta

      • Anonyymi

        Jospa se Äitisi ei saa siltä Jarilta tarpeeksi mulkkua, mutta siltä mulkku Ristolta saa.


    • mieshunt

      Kannattaa rakkaista tätä Ristoa jotenkin. Rektaaliin peneteoituminen on esimerkiksi hyvä sellainen. Sähkötuoliraiskaus hoitaa loput

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2082
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      168
      1618
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1302
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1168
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1048
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe