Olisikohan täällä kanta hämeessä päin jotain lammasfarmaria joka myisi mulle lampaan ensi kesäksi pitämään pihan siistinä,ei tarttis tota pensakonetta nykiä kokoajan käyntiin.
ruohonleikkuri
10
235
Vastaukset
- sdfgsdfgsdfgsdfgsdfg
varmaan kuka tahansa myy, kun olosuhteet on kunnossa ja olet perehtynyt asiaan. tai vuokraakin. pääsääntö kyllä on, että yksittäistä lammasta tuskin kukaan antaa, kun lammas on luontaisesti laumaeläin. että kyllä niitä vissiin ainakin kolmisen saa olla.
vähemmällä kyllä oikeasti pääset, kun vaan leikkaat sen koneella :D - bareback lamb
..Ja hommaat naisen!
- 0ll1
Olen hieman ihmetellyt tuota lampaan hommaamisen vaikeutta,Jos lammas synnyttää karitsan,niin eihän sillä ole mitään merkkiä korvassa,niin miten joku eu saa siitä tiedon jos se myydään pois.mikä tässä lampaanmyynnissä mättää,mulla on tyttöystävä jolla on muutama sika ja kanoja eikä sillä ole mitään merkkejä,miksi niitä pitäi johonki ilmoittaa kun ne tulee omaa käyttöön
- nbdndnfkdlfnn.
Häpeä! Syöttää nyt pohjois-korean kansallisruoka lampaille :(
- 0ll1
Voit kutsua ne pohjois korealaiset tänne syömään,talo tarjoaa ruuat
- palvia
Juur mää yhren teurastin.
- määääää
Kysy Liinaharjan Krisseltä (Kristiina). vois tietää asiasta paremmin
- 0lli
mistäs tämän kristiinän tavoittaa.
- Määää
Kysy täältä: http://syrjalantila.fi/
- onkaupoissakinihan
Ruohonleikkureita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772