Meillä oli Domaani 10 vuotta maksu meni Visakortilta automaattisesti.Vaimo lopetti
Firman jonka käytössä Domani oli.Domanin loppuminen oli 14.11 me ilmoitimme ,että
Domani peruutetaan 10.11 ja asia on sillä selvä,mutta kuinka olikaan kävin pankilla katsomassa visan tilijä ja huomasin ,että tililtänin oli nostettu GoDaddy nimellä 27,30.
Soitun Suomen toimistoon ,että miksi on nostettu vaikka Domani on lopetettu.
Selvitin henkilölle asian ja hän totesi ,että lopetus näkyy koneella, kysyn rahojen palauttamisesta,hän kävi esimieheltään kysymässä ,kuinka menetellään,esimiehen vastaus oli ,että rahoja ei palauteta.Sanoin ,että voidaan Domania käyttää ,kun se on maksettu,mutta vastaus oli ,että Domani on lopetettu ja uudelleen kytkeminen maksaa 150€, Että tällaista touhua on GoDaddyn toiminta, En voi suositella ko.firman toimintaa onhan näitä muitakin Domanien toimittjia Veijo O Penttinen
GoDaddy
oskupen
0
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079163
- 936920
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666665Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345721Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665503- 553601
- 503415
- 513213
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573172- 562982