Juu. Elikä...
Olen tässä Sims2:sta innolla pelaillut jo jonkun aikaa, kunnes tänään päätin asentaa sen uudestaan, koska halusin kaikki alkuperäiset naapurustot takaisin. Eli Kaunialan, Veronalan jne. koska olin tyhmyyksissäni poistanut ne. Mutta nytpä ei suostu peli asentumaan enää...
Kun ollaan päästy siihen 14%:iin asennuksessa, niin kone alkaa herjata että "Vika kopioitaessa Sims13.package-tiedostoa. Haluatko peruuttaa asennuksen vai yrittää uudelleen?" Jos laitan, yritä uudelleen, niin kone heittää saman viestin hetken kuluttua uudelleen eikä siis näin ollen asennu ollenkaan. Olen kokeillut sulkea viruksentorjuntaohjelmat, eheyttänyt levyn jne. Enkä kertakaikkiaan keksi, mikä voisi olla vikana... mitään poltto-ohjelmia mulla ei myöskään ole, ei ainakaan sellaisia, jotka asennusta haittaisi, siitä olen ottanut selvää. Levyssä ei ole konkreettisia naarmuja tms. Osaisiko joku kenties auttaa tässä kiperässä pulmassa?
Sims 2 asennusongelma...
2
450
Vastaukset
Taitaa olla kertakäyttö cd. Siis lakkaa toimimasta yhen kerran käytön jälkeen tai jotain.
Mulla on pari peliä mitä en pystynyt enää toista kertaa asentamaan saman ongelman takia.- ***
Oletko kokeillut poistaa 'asenna ja poista ohjelmiaä toiminnon kautta simsiä ennen uudelleen asentamista? Tämä joskus toimii.
Onko levy likainen? Lika voi estää jonkin kyseisen tiedoston lukemisen. Pesemisessä täytyy kuitenin olla varovainen, sillä sekin voi vahingoittaa leyvä. Pese levy siis kostealla rätillä pyyhkimällä.
Onko levyssä naarmuja? Ne voivat estää asentumisen. Jos levy on vahingoittunut. Voit yrittää pyytää maahantuojaa vaihtamaan sen uuteen. Puhelinnumero tai sähköposti pitäisi löytyä ohjekirjasta. Yleensä ne vaihdetaan uuteen vanhaa levy vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1603489
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau612735Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.332120- 1301687
- 801583
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831544Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3681472- 971215
- 891125
On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle
Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou1951106