Oma vikasi. Naiselta.
Et saa mua ikinä
99
851
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Joo. Koska olen liian hankala ja arka, etkä pidä kivana etkä söpönä etkä rakastettavana.
- AnonyymiUUSI
LAIHDUTA
- AnonyymiUUSI
:D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
:D
Eiku lihota vain.
- AnonyymiUUSI
Non niin mitä sitten, etpä ole minun arvoinen nainen.
- AnonyymiUUSI
Olet epävakaa eikä sinuun voi luottaa.
- AnonyymiUUSI
Onkohan tämä ny aloittajaäijän omaa performanssia vai jonkun epävakaan nk vuorovaikuttajan mokellusta? T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tämä ny aloittajaäijän omaa performanssia vai jonkun epävakaan nk vuorovaikuttajan mokellusta? T naiselta
Sinä se jaksat, traumat ilmeisesti synnyttää näitä sun oireilujasi? Yrität kääntää aina asioita päinvastaisiksi, onko syynä joku omakohtainen kokema "syyllisyytesi tuntemus", ehkäpä? Muuten en ymmärrä tätä sun kommentoimisiasi moniin eri samankaltaisiin viesteihin? Tämä eka kommentti tähän ketjuun. Olen epäilijä, epäreilusta toisen tavasta toimia. Itsekritiikki olisi sinulle hyvästä, mut tuskin sellaiseen kykenet?
- AnonyymiUUSI
Oletko kysynyt haluanko edes?
M sivusta- AnonyymiUUSI
Haluat sinä.
Sivusta M - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluat sinä.
Sivusta MHaluaisin harrastaa s*ksiä vanhemman naisen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin harrastaa s*ksiä vanhemman naisen kanssa.
Et stalkkaa vanhoja naisia. Valehtelet ittelles. Oot kaiken lisäks vanha mies.
- AnonyymiUUSI
Ihme draamaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin harrastaa s*ksiä vanhemman naisen kanssa.
Nuoremman, vanhemman kenen tahansa kanssa. On tullut aloittajaäijä ilmi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et stalkkaa vanhoja naisia. Valehtelet ittelles. Oot kaiken lisäks vanha mies.
Yhdistätkö sinä eltaantunut erotomaaniäijä stalkkaamisen kiintymykseen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihme draamaa
Ai nämä aloittajaäijän vaihtuvien nk tunnisteiden monologit itsensä kanssa kirjoitellen? No ai jaa. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Eiköhän tämä nainen löydä paremman 🥰
- AnonyymiUUSI
Voit han aina yrittää, parempaa miestä et saa. Mutta hyvää jos saat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voit han aina yrittää, parempaa miestä et saa. Mutta hyvää jos saat.
Saa saa.
- AnonyymiUUSI
Käveleppä sinne osaston toiseen päähän kertomaan se ihan kasvotusten, sinä palsta-asukkien aatelinen.
- AnonyymiUUSI
Mikä saa teitin reagoimaan näihin palstaäijän provoihin noin voimakkaasti? Kerro ”opelle”
- AnonyymiUUSI
Mahtaa katkeroittaa miehen.
- AnonyymiUUSI
Saarnaajan kirja 7:26 Raamatussa se on jo kirjoitettu. Minä havaitsin: Kuolemaakin katkerampi on nainen. Hän on pyydys, hänen sydämensä on ansa, hänen kätensä ovat kahleet. Jumalalle mieluinen hänet välttää, mutta synnintekijä takertuu hänen verkkoonsa. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Ja kerrot sen tänne, koska?
- AnonyymiUUSI
Sain, mutta en sinulta huolinut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sain, mutta en sinulta huolinut.
Tulit oikeen muna pystyssä ja loukkaanuit kun et saanut. Olit varattu ja valehtelit siitä. On parempaa.
- AnonyymiUUSI
Kattoisit vähän, hirveä rämemajava.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kattoisit vähän, hirveä rämemajava.
Kuitenkin nuolit ja tykkäsit. Muna pystyssä tulit 😂 Varattuna. Ei tainnut seisoo muille?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin nuolit ja tykkäsit. Muna pystyssä tulit 😂 Varattuna. Ei tainnut seisoo muille?
Jotain perverssiä siinäkin hirvityksessä on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jotain perverssiä siinäkin hirvityksessä on.
On muille kelvannut 😂 Nätiksi sanottu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On muille kelvannut 😂 Nätiksi sanottu.
Tiedän kyllä että kelpaa, siksi en ole kiinnostunut olemaan siinä jonossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän kyllä että kelpaa, siksi en ole kiinnostunut olemaan siinä jonossa.
Voi voi. Ketä panis?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi. Ketä panis?
ööö Oliver??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ööö Oliver??
Sun kaveris?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sun kaveris?
Nope, se on Jos.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulit oikeen muna pystyssä ja loukkaanuit kun et saanut. Olit varattu ja valehtelit siitä. On parempaa.
Miksi kirjoitat tällästä tänne?
- AnonyymiUUSI
Varmaan siksi, että sinä tyhjän toimittaja saisit päivitellä tätäkin palstaäijän provoa teennäisesti. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin nk miestyyppi on toki aloittajaäijä mahdollinen, hienoa että simuloit tälle kultivoituneelle yleisöllesi
- AnonyymiUUSI
Palstarakkaudessa riittää käänteitä, vaihdan Kataan kun on leppoisampi.
- AnonyymiUUSI
Ketään ei kiinnosta teidän puliveivareiden osastodraamat!
- AnonyymiUUSI
Aamulääkkeet ei vaikuta vielä.
- AnonyymiUUSI
Etkö keksi mitään uutta superhauskaa tölväisyä näihin palstaäijän setteihin, pullea ja maaninen?
- AnonyymiUUSI
Mikä ihmeen purkaus tämäkin nyt oli?
Maailmassa on miljardeja miehiä, jotka ei saa minua. Rupeanko minäkin tekemään aloituksia aiheesta?- AnonyymiUUSI
Panosta sinä viehätysvoimasi lisäämiseen vaikka pick me girlinä, mitä tulee näihin palstaäijän mielen köyhiin aloituksiin😉
- AnonyymiUUSI
Onko edelleen vaikeuksia saada se ylös?😂
- AnonyymiUUSI
Seitsemäntoista senttiä nousee helposti vaikka punnuksilla.
Eri - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Seitsemäntoista senttiä nousee helposti vaikka punnuksilla.
EriEi taida.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida.
Kyllä. Ajatuksen voimalla, mutta vain yhtä ajattelen.
Eri - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
EriMiksi kyyläät? Voin muuttaa, Sähän uhkasit tappaa mut jos muutan?😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
EriSöpöö
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Söpöö
Kiitos.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kyyläät? Voin muuttaa, Sähän uhkasit tappaa mut jos muutan?😂
Niin se äidistä itsenäistyminen on toisille pojille kova paikka
- AnonyymiUUSI
Hoitele vaan niitä ukkomiehiä, sun puuhasi on tuhota.
- AnonyymiUUSI
Onko sinun väitteesi jostakusta sellainen, että näin olisi tapahtunut? Kannattaa toki valehdella kahdesta tai miksei saman tien vaikka kolmesta kun kerran satuilun aloittaa. Mitä siitä jos sillä itselleen esim fudut hankkii
- AnonyymiUUSI
En halua marttyyriä
- AnonyymiUUSI
Joka alkaa skitsoilemaan yhden katseen perusteella perseesi muistuttaa miehen persettä ja se oksettaa minua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joka alkaa skitsoilemaan yhden katseen perusteella perseesi muistuttaa miehen persettä ja se oksettaa minua
Koska siitä tulee oma hanuri mieleen aloittajaäijä?
- AnonyymiUUSI
Miestä haluan!!!
- AnonyymiUUSI
Yleensä jos suhderintamalla kaikki hyvin, ei tartte tänne huudella. Tuollainen, saisin sinusta paremman, on todella lapsellista tai vaikkapa tuo vaikkapa uuden miehen minun näköisyydelle ja antaa ymmärtää: ”Tälläisen adoniksen sain, harmittaako”. No, ei harmittaisi. Olisi kuka tahansa mies, niin ei tekisi mitään vaikutusta.
- AnonyymiUUSI
Älä tuhlaa aikaasi järkevää pohdintaan tuon kaulinhirmun ketjuissa. Ovat puliveivareita samassa kommuunissa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä tuhlaa aikaasi järkevää pohdintaan tuon kaulinhirmun ketjuissa. Ovat puliveivareita samassa kommuunissa!
Tiedän kyllä tarkkaan.
- AnonyymiUUSI
Elät sen kanssa mies🙃
- AnonyymiUUSI
Oikeesti en elä nyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikeesti en elä nyt.
Silti olet täällä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Silti olet täällä.
Eihän tämä itse elämää ole, eikä täällä ihmisiä ole, vain ajatuksia. Sama kun ajattelet jotain, et sano sitä ääneen vaan kirjoitat sen tänne. Ikäänkuin ulkoistan ajatuksenkin pois tosielämästä tänne.
- AnonyymiUUSI
Liian iso takamus on. Vaikea päästä rämemajavalle.
- AnonyymiUUSI
Mutta se on poliittista vissiin jos ei yhtään raakkaa. Viittaan ”yhteiskunnalliseen keskusteluun” jota en ymmärrä
- AnonyymiUUSI
Aika iso sit
- AnonyymiUUSI
Ei ota eteen.
- AnonyymiUUSI
Laittoi tappouhkauksia vielä.
- AnonyymiUUSI
Kuullut saman jutun.
- AnonyymiUUSI
Mä surun pyyhin silmistäsi poiiiiiissss
- AnonyymiUUSI
Älä lässytä siellä yhtään eläytyjä
- AnonyymiUUSI
Ei ota eteen 🙃
- AnonyymiUUSI
Jännä😃
- AnonyymiUUSI
Ei sellaisella miehellä mitään tee!
- AnonyymiUUSI
Hieman huvittavaa. Tässäkin ketjussa jotkut kuvittelevat olevansa aina niskan päällä jopa henkisesti. Eivät ole, osoittavat omaa heikkouttaan koko ajan, eivätkä edes tajua sitä.
- AnonyymiUUSI
Täällä kaikki ovat mielestään henkisiä voittajia. IRL harmanevat nurkassa kun muut loistavat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kaikki ovat mielestään henkisiä voittajia. IRL harmanevat nurkassa kun muut loistavat.
Ehkä pitäisi ajatella asiaa positiivisesti. He voivat saada sanottua asioita ulos ja se voi helpottaa heitä.
- AnonyymiUUSI
Kirjoitukset ei usein kerro mitään siitä, mitä kirjoittaja ajattelee.
- AnonyymiUUSI
Jos tarkoitat et esim. kirjoittaa provosoivasti jostain asiasta ja katsoo miten toinen vastaa testimielessä? Ei kerro mitään henkilöstä testaajalle. Kertoo vain miten reagoidaan joihinkin asioihin tuntemattomien ihmisten keskuudessa. Jos testaaja ja testattava juttelisivat keskenään esim. tosielämässä, olisi aivan varmasti eri kanavat ja ajatuksenjuoksu käytössä.
- AnonyymiUUSI
Hän saa minut ihan koska vaan, ellen sitten rakastu johonkin toiseen. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Ei minuakaan taida enää kukaan saada koskaan. Ei kiinnosta kukaan oikein millään tasolla. Nyt on yksin olon aika.
- AnonyymiUUSI
Takkoo päen takkoo kyllä käypi
- AnonyymiUUSI
Olen saanut jo sulta.
- AnonyymiUUSI
Tosi hienoa. Sait taas pakit?
- AnonyymiUUSI
En halua sua. 🤷🏼♀️
- AnonyymiUUSI
Mitä väliä, mikään ole elämässä varma kuin stressi ja vitutus ja siitä pääsee vaihtamalla maisemia. Parisuhteet on turnoff.
- AnonyymiUUSI
Ei se mitään tiedän ettei minusta ole mihinkään. Työttömyyttä ja kuolemaa jo itselleni odotan olen täysin turha.
-Mieheltä - AnonyymiUUSI
Et säkään mua. T. Nainen
- AnonyymiUUSI
En ole koskaan halunnutkaan tutustua sinuun!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan halunnutkaan tutustua sinuun!
Silti oli pakko tunkea elämääni.
- AnonyymiUUSI
Oikein sille miehelle. Tuu ottaa multa jos haluat.
- AnonyymiUUSI
Hah hahaa....sinulla on enemmän hävittävää.
- AnonyymiUUSI
Minulla on maailman helpoin tehtävä kun lueskelen ja joskus kirjoittelenkin tämmösillä sivustoilla: minun hän on ihana, älykäs, fiksu ihminen, hän ei ikinä kirjoittelisi tai jauhaisi muuta beeässää kenestäkään.
Yrittäisit sinäkin!- AnonyymiUUSI
Helena on kaunisPysy s
- AnonyymiUUSI
Aah.. Saan sinut kaikissa asennoissa.
- AnonyymiUUSI
Siihen on varmasti täysi syy, miksi mies menetti kasvonsa ja kunniansa. Ei sellane ansaitse hyvää naista.
- AnonyymiUUSI
Kasvonsa voi menettää monella tavalla, sitä sopii miettiä kuinka on menetellyt ja mitkä ovat olleet syyt.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082685
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521896Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3971500Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531473Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3601379Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641268Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251266Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141196- 591036
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23938