Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
Ammuskelua taas
48
3427
Vastaukset
- Anonyymi
Seurue jälleen asialla.
- Anonyymi
Oisko seurueen karaoke-vuorot menny sekasin.
- Anonyymi
Voi ku oppisivat vielä tähtäämään.
- Anonyymi
Ois parempi ku isänsä.
- Anonyymi
mahtaa olla mersussa sytytys myöhässä.
- Anonyymi
Viheltävät luodit...
- Anonyymi
Toivottavasti kunnia-kansalaiset kerranki osuneet toisinsa
- Anonyymi
olen sitä mieltä notta mustulaiset saa ampua toisiaan vailla tuomiota ja niille pitää maksaa kunnan puolesta paremmat aseet
- Anonyymi
eläkkeellä on aikaa mekastaa mutta osumamatarkkuus on kyllä poikkeuksellisen huono
- Anonyymi
Tuo on turhaa puhetta ja teko hurskastelua. Minulle kelpaa vaan käteinen ja tiedän että muut ovat samaa mieltä!. Kuka teidön halpoja ruokianne haluaa tässä on kyllä totuttu vähän parempiin syömiseen ja myös juomisiin... Erityisesti juomiin!. Mersukin on kallista pitää huollot myös kalliita. Siksi odotankin nyt avointa ymmärrystä asialleni ja auttamisenhalua. Laitan myöhemmin tili numeroni Tänne ja niitä on useampia. Kiitos jo etukäteen.
- Anonyymi
Kyllä ne lapsilisät, asumistuet ym. ym. valtion piikit auttaa verkkahousuja ja tennarikoipiaki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne lapsilisät, asumistuet ym. ym. valtion piikit auttaa verkkahousuja ja tennarikoipiaki.
Ammuskelussa on ollut hengenvaara.
Erittäin tuomittavaa. Tapon yritys.
Toivottavasti epäilty löydetään ja päääsee vastaamaan teostaan.
- Anonyymi
Hai sie, osata mersu.
- Anonyymi
Sami A mä annan sinulle 1vuotokauden aikaa poistaa tämä loukkaava postaus ja laittaa uusi postaus Missä pyydät nöyrästi anteeksi . Muuten tämä julkaisu lähtee eteenpäin, rikos poliisille ja ihmis oikeustieteeseen.
- Anonyymi
Tarkoitatko muijasi vuotokautta? Jotain tieteellistä varmaan kuitenkin.
- Anonyymi
missä mä loukkaan sua ?
- Anonyymi
Aaaaetttä,..:)mä niin ootan 1.9.25 tulevaa lakia, ..kantakaapa sitten päällänne aseita:)
- Anonyymi
TRUMPIN KODINTURVA JOUKOT ON RANTAUTUNEET KOKKOLAAN
- Anonyymi
mistä lähtien lindemannit on ollu trumpin ystäviä ?
- Anonyymi
Miksi aseiden kanssa pitää liikkua ja miksi. On ohjelmia jossa kerrotaan että halutaan integroitua mutta teot ja käyttäytymiset ei oikein kohtaa, miksi ?
- Anonyymi
Kysy Vornaselta.
- Anonyymi
Hujakoilla vai Nujakoilla!
Kokkolas nääs! - Anonyymi
Aikamoiset verijäljet tapahtumapaikalla.
Toivottavasti uhri on saatu nopeasti hoitoon. - Anonyymi
timitri, valte, tino, feija,,,?
- Anonyymi
Poliisi sai viime perjantaina kello 23 jälkeen ilmoituksen, jonka mukaan verta vuotava uhri oli kokkolalaisen ravintolan edustalla maassa.
Uhrin mukaan häntä oli ammuttu. Uhri toimitettiin hoidettavaksi sairaalaan vakavin vammoin, mutta välitöntä hengenvaaraa hänellä ei poliisin tiedon mukaan ole.
Sivullisille ei poliisin käsityksen mukaan aiheutunut vaaraa ampumisesta.
käjetön ja jalaton on näitten ainua rehellinen olio. - Anonyymi
Reserviläiset harjoittelee...
- Anonyymi
Pakoputket paukkuu Lummukan hiekkakuopilla.
- Anonyymi
Mitä yhteistä mustalaisen syntymällä ja kuolemalla?
Molemmat perustuu vahingonlaukaukseen raviradan parkkipaikalla.- Anonyymi
nimenomaan, pitäs aina osua kunnolla niin olisi aina yksi yhteiskunnan syöpä vähemmän
- Anonyymi
Mikä siinä on, että nämä lakerikengät ei osu kunnolla edes parinmetrin päästä. Tulis paljon halvemmaksi yhteiskunnalle, kun osumatarkkuuta saataisiin parannettua.
- Anonyymi
Joka päivä tapahtuu kauheita. Kiitos hallituksen.
- Anonyymi
Mistä Mustalaiset saavat aseensa. Näitä ammuskeluja on ollut harvase viikon. Aika hyvin noinkin pienetä vähemmistöltä, n.10000 henkeä. Voisi olettaa että aikuisia Romaani miehiä olisi korkeintaan n.4000.🤭🤭🤭
- Anonyymi
Lindeman Seppo ammuttu reiteen. Ampujana ilmeisesti oma poikansa Aleksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lindeman Seppo ammuttu reiteen. Ampujana ilmeisesti oma poikansa Aleksi.
Täällä levitellään väärää tietoa taas kerran.
- Anonyymi
Voihan pohojammaalaiset taas. Ammuskellaan vaan erällä käydesä, ei kylillä. Vaikka ne lokit kovin ottavatkin päähän, se on 700e/kpl kun joku huomaa.
- Anonyymi
500 vuotta kotoutusta. Hyvin on toiminut.
- Anonyymi
Pahus kun ne ei saa toisiaan hengiltä. Taas tuli pelkkiä kustannuksia yhteiskunnalle.
- Anonyymi
nimenomaan, pitäs aina osua kunnolla niin olisi aina yksi yhteiskunnan syöpä vähemmän
- Anonyymi
Mitä noita pyssysankareita ambulanssikyytiin ottamaan. Kun kerran haluavat elää yhteiskunnan sääntöjen ulkopuolella niin laastaroikoon vammansa itse.
- Anonyymi
Romaniepäiltyjen osuus korostuu vakavissa väkivaltarikoksissa julkisilla paikoilla. Heillä on merkittävä yliedustus törkeiden väkivaltarikosten osalta. Näin kirjoitta kp-lehti tänään.
- Anonyymi
Onkos ampuja vielä karkuteillä
- Anonyymi
ANTAKEE POIKAIN AMMUSKELLA , SEHÄN ON HEIDÄN PIIREISSÄ LUNNOLLISTA POISTUMAA
- Anonyymi
Ampuja saatu kiinni.
- Anonyymi
Aleksin tietoja Työskentelee yrityksessä Mercedes-Benz · Asuu nyt paikkakunnalla Kokkola
- Anonyymi
Ilmottautunut ite poliisiasemalla.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392487
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381363- 841323
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40949Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.123842- 31761
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait0750Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596