Onko muilla samanlaista kokemusta, että uutta OS X versiota joutuu boottaileen jatkuvasti kun menee virransäästöstä palautumisessa tilttiin. MacBook Pro on mulla koneena.
Vannoutuneena Windows fanina olen kuitnekin pitänyt MAC konetta keittiönpöydällä kun se aiemmin oli nopeampi ottaa käyttöön ja sammuttaa aina ruokailun ajaksi - eli lehtiä ja sen sellaista sillä lueskelen.
Nyt kyllä valitettavasti näyttää olevan niin, että Windows 8 on se vakaampi käyttöjärjestelmä :-) Tämä mielipide on luonnollisesti oikea mutta onko muilla samanlaisia kokemuksai?
Uusi OS X ja jatkuva boottailun tarve?
MäkkiMiäs
2
237
Vastaukset
Vähän kiinnostaa mitä lisäsovelluksia tai lisälaitteita olet asentanut siihen OS X:n vakiojuttujen lisäksi.
Ensimmäiseksi kannattaa tarkistaa onko päivityksiä tarjolla.- 1stMacFinn
No, mun MBP:tä ei tarvii boottailla koska ei vielä ole mennyt tilttiin. Ikää vähän yli 3 vuotta.
Sulla on siellä joku softa joka on käynnissä ja kaataa. Onko kaikki softat varmasti päivitetty?
Tai sitten sulla on kovalevy hajoamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961549
- 741374
- 501287
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041188- 511155
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9955- 36817
- 60761
- 49744
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41715