Koirani, kääpiöpinseri uros n. 2 vuotias on oireillut pahasti viime aikoina.
Huomasin toissapäivänä että koira alkoi nuolemaan lakkaamatta lattiaa. Vaikka käskin sen lopettaa, se jatkoi vain korvat luimussa. Lattian nuolemisen seurauksena se saa suuhunsa karvoja ja pölypalloja ja sen takia oksentelee. Se myös nieleskelee koko ajan maaten, istuen tai seisten, muttei ihan koko aikaa. Se lipoo huuliansa koko ajan, kunnes koko sairailu hellittää hetkeksi.
Kuulin jostain, että jos koiralla on tätä ongelmaa ja jos antaa sille pari ruokalusikallista kermaviiliä, niin se voi loppua.
Vaikka syynä voi olla vain närästystä tai kroonista keuhkoputkentulehdusta tai monia muita, niin olen suunnattoman huolestunut.
Onko jollain teidän koirilla kokemusta tästä? Jos on, niin kertokaa myös miten saitte sen loppumaan.
Soitan eläinlääkärille huomenna, mutta ajattelin kysäistä täältä. Olen erittäin huolestunut koirastani. Kaikki apu on tarpeen!!
Koira nuolee lattiaa ja oksentaa!
4
1948
Vastaukset
- hmm4
sanoisin että kyseessä on närästystä.ja kermaviilin ollaan sanottu auttavan. monestikko koira oksentaa päivässä?
- apuontarpeen
Se oksentaa päivässä n.2-5 krt.
- rgrdgd
apuontarpeen kirjoitti:
Se oksentaa päivässä n.2-5 krt.
Hoida närästyksenä ja jos ei parin päivän sisällä lopu, niin eläinlääkäriin. Voi olla vaikka kasvain ruokatorvessa tms.
- apuontarpeen
Haluaisin kertoa teille kaikille. Annoin matolääkkeen muutama päivä takaperin ja se loppui kuin seinään. Luullakseni koiralla oli matoja. Mutta helpotus oli suuri kun koirani lopetti tuon nuolemisen ja oksentamisen. Annoimme myös ruokana jogurttia ja se auttoi paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3147864Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne906139Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733601Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322137Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222036Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961944- 391933
- 711682
- 441514
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311460