Talvikkoni ei syö kädestä, normaalia?

5aara

Elikkäs siis minulla on nyt ollut neljä päivää nuori Talvikko tyttö. Olen kahtena iltana 'kesyttänyt' tyttöä ja onkin jo aika kesy. Hän kävelee itse minun kädelle ja on kokoajan kiinnostunut käsistäni eikä pelkää niitä. Saan nostettua sen käsiini ilman että hän lähtee heti pinkomaan pois. vielä kuitenkaan ei ole ollut muuten käsissäni paitsi kun pidän kahtakättä ns. kuppina ja on myös juossut ns niinkuin juoksumatolla käsissäni. Elikkä on siis sutkoht kesy kaveri, mutta hän ei ota ruokaa kädestäni ollenkaan eikä herkkupalat maistu myöskään (mansikka jogurtti napit tai hunaja jogurtti napit) saatika sitten normaali ruoka. Tyttö tulee vain haistelemaan mitä mulla on kädessä ja jatkaa touhuja, mutta ei koskaan ota sitä namupalaa minulta. Onko tämä normaalia? Luin jostain, että kesyttämisen ensi askelia ovat sen ruokkimista kädestä ja sitten voi alkaa ottaa käteen. Ja selvästi luottaa käsiini kun itsekkin tulee siihen reippaasti päälle. Mietin vain että onko tähän joku syy minkä joku viisaampi voisi minulle kertoa vai onko tämä vain talvikkoni oma piirre itsestään että ei ota ruokaa kädestä. Kiitos etukäteen jos vastasit! :)

1

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa kokeilla herkuksi esim vaikkapa auringonkukan siemeniä, voi olla että jugurttinapit ei vaan kelpaa, ja onhan ne kuitenkin aika turhaa teollista karkkia kun yleensä siemenetkin maistuu hyvin :) On kyllä ihan normaalia että herkut ei heti alkuun kelpaa etenkin jos se ei ole tottunut saamaan herkkuja ihmisiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      247
      6147
    2. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      151
      5981
    3. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      250
      5049
    4. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      35
      4525
    5. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      44
      4365
    6. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      63
      4222
    7. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      68
      4137
    8. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      37
      3694
    9. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      58
      2589
    10. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      58
      2039
    Aihe