Maagikko juttuseuraa

neon väri

Olis kiva jos jostain löytys joku kokenut maagikko joka vois opettaa tällästä 14wee tyttöö joka on yrittäny omin avuin opetella vuoden. Voin jutella jonkun kaa kikis, wapis, viesteil, sähköpostilla tai kirjeitse jos ei oo muuta. Mulla on ongelmia asioitten kaa, joista kerron lisää jos joku haluu ruveta opettamaan mua. Ja tarvin aikaa nopeesti apuu, joten voiko joku olla avuks?

7

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihelpyou

Laita tähän kik nimesi niin voin tulla auttamaan sinua!

• KristenGold

Oon itekki aloittelia ja ois kiva saada juttuseuraa. Haluun nähdä kuitenkin et et oo huijari, joten mikä on sun ig?

• neon väri

Mun kik on Churotora
        Kummalle tarkotit ton GristenGold?
        Ja anteeks että en oo laittanu ennempää, mulla ei ollu tos pitkää aikaa puhelinta ja koneellakaa en saanu käydä.

• neon väri
        neon väri kirjoitti:

Mun kik on Churotora
        Kummalle tarkotit ton GristenGold?
        Ja anteeks että en oo laittanu ennempää, mulla ei ollu tos pitkää aikaa puhelinta ja koneellakaa en saanu käydä.

Toi edellinen neon väri en ollut minä, joku taas teki kiusaa. Hänen kik saattaa olla toi, mutta mun kik on nandoora ja en tiiä kummalta kysyit ig GristenGold mutta mun on nandoora eli samalla nimellä ku kikis.

• okkigaam

Odota niin kauan että kasvat ja kehityt. Olet liian hento lähteäksesi tielle jota et ymmärrä. Nyt en muista, enkä osaisi kirjoittaa intialaista nimeä. Näillä tiedoilla mene kirjastoon ja pyydä Joogin elämäkerta. siinä on jotain mikä auttaa sinua ymmärtämään "ettei Roomaakaan päivässä rakennettu"
      Minullaon ollut vuosia rekisteriytynyt nimim. suomi24
      Maagikko

• Maakikko

Saat tyttö raasu pedofiilit perääsi, joten unohda moiset.

• Toisaalta seksuaalimagia on olennainen osa taikuutta, joten minkäs sille mahtaa, jos tuon ikäinen tahtoo magiaa opiskella. Itse suosittelisin odottelemaan muutaman vuoden. Ei niitä maagipappoja kestä kukaan, ovat yhtä perverssejä kuin katoliset papit.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3690
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1934
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1598
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1224
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1057
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      988
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe