Maagikko juttuseuraa

neon väri

Olis kiva jos jostain löytys joku kokenut maagikko joka vois opettaa tällästä 14wee tyttöö joka on yrittäny omin avuin opetella vuoden. Voin jutella jonkun kaa kikis, wapis, viesteil, sähköpostilla tai kirjeitse jos ei oo muuta. Mulla on ongelmia asioitten kaa, joista kerron lisää jos joku haluu ruveta opettamaan mua. Ja tarvin aikaa nopeesti apuu, joten voiko joku olla avuks?

7

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihelpyou

Laita tähän kik nimesi niin voin tulla auttamaan sinua!

• KristenGold

Oon itekki aloittelia ja ois kiva saada juttuseuraa. Haluun nähdä kuitenkin et et oo huijari, joten mikä on sun ig?

• neon väri

Mun kik on Churotora
        Kummalle tarkotit ton GristenGold?
        Ja anteeks että en oo laittanu ennempää, mulla ei ollu tos pitkää aikaa puhelinta ja koneellakaa en saanu käydä.

• neon väri
        neon väri kirjoitti:

Mun kik on Churotora
        Kummalle tarkotit ton GristenGold?
        Ja anteeks että en oo laittanu ennempää, mulla ei ollu tos pitkää aikaa puhelinta ja koneellakaa en saanu käydä.

Toi edellinen neon väri en ollut minä, joku taas teki kiusaa. Hänen kik saattaa olla toi, mutta mun kik on nandoora ja en tiiä kummalta kysyit ig GristenGold mutta mun on nandoora eli samalla nimellä ku kikis.

• okkigaam

Odota niin kauan että kasvat ja kehityt. Olet liian hento lähteäksesi tielle jota et ymmärrä. Nyt en muista, enkä osaisi kirjoittaa intialaista nimeä. Näillä tiedoilla mene kirjastoon ja pyydä Joogin elämäkerta. siinä on jotain mikä auttaa sinua ymmärtämään "ettei Roomaakaan päivässä rakennettu"
      Minullaon ollut vuosia rekisteriytynyt nimim. suomi24
      Maagikko

• Maakikko

Saat tyttö raasu pedofiilit perääsi, joten unohda moiset.

• valontuoja

Toisaalta seksuaalimagia on olennainen osa taikuutta, joten minkäs sille mahtaa, jos tuon ikäinen tahtoo magiaa opiskella. Itse suosittelisin odottelemaan muutaman vuoden. Ei niitä maagipappoja kestä kukaan, ovat yhtä perverssejä kuin katoliset papit.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesa-Matti Loirin some hiljeni pahaenteisesti - Nyt tuhansilla suomalaisilla vain tämä yksi viesti

Mikä on sinun suosikkimuistosi Vesa-Matti "Vesku" Loirista? Meneekö se Uuno Turhapuro osastolle, Eino Leinon tulkintaan vai onko se aivan jotain muuta
      Maailman menoa
      106
      4516
    2. Jorma Uotisen ex, julkkis-povipommi, Suomen tunnetuin kauppias... Farmi Suomi -kisaajat julki!

No nyt on aikamoista jengiä! Mitä mieltä olet kisaajista, ovatko mieleesi? Katso tästä, ketkä kaikki julkkikset ovat mukana Farmi Suomi -realityssä:
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1628
    3. Ei mutta nallukkani

Mähän rakastan sut. Älä sitä unohda :)
      Ikävä
      202
      1062
    4. Suutuitko mulle mies

Nyt lopullisesti?
      Ikävä
      71
      909
    5. Mikä johti siihen että

Välinne katkesivat? Kertokaa. Se kertoo onko menneeseen enää mahdollista palata
      Ikävä
      63
      894
    6. En ole ottanut enkä aio ottaa koronarokotteita

vaan koetan selvitä luontaisella immuniteetilla eteenpäinkin.
      Maailman menoa
      351
      795
    7. En ole varma siitä, nainen

Mietittyäni tarkemmin, en olekaan varma, että jaksan kantaa sinut kynnykseltä sänkyyn. Rakastan kyllä jokaista kiloasi, ei siitä ole kyse, mutta kanta
      Ikävä
      64
      752
    8. Maisa Torppa julkaisee kuvia lapsesta

Onko oikein että tämä henkilö julkaisee 100000 fanillensa kuvia vieraasta lapsesta? Eikö kuvien julkaisu ole äidin ja isän tehtävä jos yleensä haluava
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      720
    9. Ikuinen hiljaisuus

On aina parempi kuin kaikki turha draama. Joten kuuntele nainen nyt enää sitä, sillä hiljaisuus vastaa jokaiseen kysymykseesi minusta.
      Tunteet
      148
      712
    Aihe