Rekat pysähtyivät klo 12

Rekkaliisa

Kuinka moni osallistui tähän tapahtumaan, joka muistuttaa meidänkin ammatin vaaroista?
Ainahan otsikoissa se isompi on syyllinen.

3

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienempi paha

Nykypäivän liikenteen turvajärjestelyt ovat aiheuttaneet sen ettei sillan pylväisiin pysty enää varmuudella osumaan, kaiteesta saattaa kimmota ohi. Puita ei lähellä tietä enää ole vaan leveät turva-alueet ja suuret loivat ojat, jotka tekevät puuhun ajonkin epävarmaksi.
      Joten mitä muuta se viimeistä matkaa kulkeva enää keksii kuin tähdätä rekkaan.

Asia on vaikea ja sitä on mahdoton ennaltaehkäistä joten pitäisikö se vain hiljaa hyväksyä? Siirtää kiinteitä esteitä esim siirtolohkareita moottoriteiden varsiin ja maanteiden lentokonelevennysten päätyihin. Niihin ei vahingossa ajautuisi kukaan. Tieenkään ei kerrottasi kivien todellista tarkoitusta, vaan sanottaisi että ne ovat vain koristeita.
      Saattaa kuulostaa julmalta muttei rekkakuskeihin tähtäily ainakaan parempi vaihtoehto ole.

• Sivusta seurannut

Tehkääpä tutkimus kuinka monella rekan keulaan ajaneella oli TE-toimiston väärentämä karenssi päällä, tai ollut viimeisen vuoden aikana? Karenssi tuhoaa ihmisen talouden ja terveyden ja moni näistä TE-tätin uhreista tekee näin. Eli sosiaalipolitiikka ei toimi. Karenssit lisäävät myös rikollisuutta ja muuta pahoinvointia.

• Karenssit pidemmäksi
        Sivusta seurannut kirjoitti:

Tehkääpä tutkimus kuinka monella rekan keulaan ajaneella oli TE-toimiston väärentämä karenssi päällä, tai ollut viimeisen vuoden aikana? Karenssi tuhoaa ihmisen talouden ja terveyden ja moni näistä TE-tätin uhreista tekee näin. Eli sosiaalipolitiikka ei toimi. Karenssit lisäävät myös rikollisuutta ja muuta pahoinvointia.

Ja jos karenssia tai sen pelkoa ei olisi lisääntyisi työttömien määrä moninkertaisesti koska loparien ottoa ei tarvitsisi miettiä hetkeäkään kun rahantulo ei katkeaisi vaikka duunaria ei työnteko kiinnostaisikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      111
      952
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe