Elikkä mistä löytyisi rpg aloittelijoille, joka on foorumi tai kuva pohjainen(kerrotaan tarinaa kuvien avulla) (esim. devianartista). Olen yrittänyt etsiä, mutta tulokset ovat vain, että ei aloittelijoille. Elikkä joku susi/koira/(eläin) fantasia aiheinen ja SUOMENKIELINEN.
Jos tiedät, vositko ilmoittaa :)
Kiitos
Rpg aloittelijoille?
2
150
Vastaukset
- Yuta
Hei! Kondo no Rieki olisi varsin aloittelijaystävällinen ja vielä pienehkö roolipeli, jonne uudet pelaajat olisivat tervetulleita :) Se on foorumipohjainen roolipeli, joten jonkin verran kirjoitustaitoa olisi hyvä olla, mutta me foorumin jäsenet autamme kyllä enemmän kuin mielellämme jos jotain ongelmia tulee eteen ^_^
- Yuta
...anteeksi, tuon ei pitänyt lähteä vielä...
Kuitenkin, Kondo no Rieki on siis koirilla/susilla pelattava roolipeli, johon lisämakua tuo se, että hahmoilla saa olla muutamia magiavoimia, joita löytyy foorumin sivuilta iso lista ja joita saa myös ehdottaa aina lisää :) Juoneltaan se keskittyy näiden maagisten koirien/susien ja ihmisten ja näiden johtamien koiraeläinten välisiin taisteluihin ja sotiin, johon magia ja olemukseltaan neutraalimmat laumat tuovat hieman mielenkiintoa! Osoite on: http://kondonorieki.palstani.com
Kondo no Rieki on Miss Wolf nimellä esiintyvän adminin käsialaa, ei siis minun :) Olen paikalla nimimerkillä Yutazu, ja toivotan adminin puolesta kaikki uudet pelaajat tervetulleiksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840