Parhaat höyrärit?

Rahtari -70

Mis krillis parhaat höyrärit?

9

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krillimmäelt

      Mum miälest pirkon krillil o maukkaat höyrikkäät ja makkarapannu on tarpeeks rasvast ja suolaa o reippaasti. Jaksaa olla rahri ajus ko syää kunnon ruakaa siel krillil. Siis siel pirjon krillil.

    • krilliruuan ystävä

      Isot lihavat ihraiset pulskat rekkaterot ja turot syö aina krillillä. Se on maukasta tukevaa rasvaista ja ravitsevaa rahtibiisonin muonaa. Kunnolla rasvainen ja reilusti suolattu krilliruaka on joka kuorkkiniilon makuun. Itse syön aina krillillä sapuskoja.

    • Häjy

      Häijään Nesteelt' löytyy 24h

    • höyräri EsA

      em mää tiä mis parhaat, mut sellaset höyryt on parhait, mik ovat kunnolla rasvasii ja suolasii ja jokka tulee nopeest brojona kolitsihousuihi.

    • imho

      Vaikka aloitus onkin provo, niin vastataan silti. Parhaat höyrymakkarat on melkein kaikilla Pirkanmaan alueen huoltoasemilla. "Täällä myydään Tampereen lihajalosteen höyrymakkaraa"-kyltti kertoo oikeat ostopaikat.

    • ajossa krillil

      Kerran kun olin krillillä ahmimassa tukevaa ja rasvaista makkaraperun satsia niin kuulin kummaa möhinää. Katsoin krillin taake niin siellä oli joku-en tiedä kuka-rekkamies kädet nyrkissä kyykyssä ja pudotteli paskan pulttuun silmät verestäen. Ihme touhua, mutta jatkoin annokseni ahmimista. Sitte menin ajoon.

    • rilliruokailia

      Lervo ainaski syö aina pirkon krillillä ja sompan krillillä ja huolzin baarissa. Rasvassa uineet makkaraperunat tripla suolalla ja kahdella munalla ja kylkeen vielä tukeva höyrikäs. Jaksaa kelkkoa rahtia ainakin kaks tuntia taas.

    • homot

      homot

    • rahtiruokaa

      Rasvainen ja reippaasti suolattu kir-rilli ruaka pitää rahtarin tiellä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3799
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2367
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2095
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1999
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      414
      1418
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1170
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1145
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      75
      1027
    Aihe