tiiättekö et sims(pc) pelis on raha koodi....
ensin painat ctrl ja alt samaa aikaa pohjassa sitten c,vasempaan ylä-kulpaan tulee pieni laatikko siihen kirjotetaan rosebud painetaan entteriä ja uudestaan ctrl ja alt ja c ja sittén tehään näin !;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;! monta tollast ja entter ja siihen tulee sininen laatikko jossa lukee no cuns cheat jotai tollast ja rämpytetään entteriii...toivottavasti älysitte. :D
ensin painat ctrl ja alt samaa aikaa pohjassa sitten c,vasempaan ylä-kulpaan tulee pieni laatikko siihen kirjotetaan rosebud painetaan entteriä ja uudestaan ctrl ja alt ja c ja sittén tehään näin !;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;! monta tollast ja entter ja siihen tulee sininen laatikko jossa lukee no cuns cheat jotai tollast ja rämpytetään entteriii...toivottavasti älysitte. :D
Vastaukset 10
Vanhimmat
bliiiiz!!! selitätkö uudestaan pikkusen hitaammin!! siis jos tuo toimii niin on kyllä aika sikamakeejuttu!!! vaikka aika uskomattomalta tuntuu, ois kai tosta joku muuki maininnu???
Ja tuo koodi on sims1:n saanen huomauttaa...
Ja toinen koodi sims 1 on move_objects on sillä saa liikutettua postilaatikoja ihmisii ym.
no ei siinä puhuttukaan sims2:sta.. :P
nytkö te sen vasta huomasitte!
ai mikä huomattiin?
Eihän se koodi toimi sillain,että ensin kirjoitat laatikkoon "rosebud" ja painat entteriä,sitten uudestaan sama juttu,mutta et kirjoita "rosebud" vaan !;!;!;!;!;..
Olen aina luullut että kyseinen koodi toimii näin:
Painat Ctrl alt C,vasempaan yläreunaan aukeaa harmaa laatikko,kirjoitat sinne Rosebud !;!;!;!;!;!;!.. ja sitten entteriä.
Oli vain pakko sanoa. :P
Itse ole käyttänyt sitä näin:
rosebud;:
Ja pidän enteriä pohjassa
no nyt vasta huomasitte, että sille löytyy rahakoodi.
kuka tota ei ois tienny??? sori vain??! Oon nyt vain vähä huonolla tuulella... :( sori :)
Siistiä