Olen kiinnostunut tietämään, onko muitakin koira ja kissaihmisiä, joita kiinnostaa huonosti kohdeltujen tai jopa lopetusuhan alla olevien eläinten uudelleen elämään totuttaminen?
Olen itse tehnyt tätä jo kymmeniä vuosia, en ammattilaisena, enkä palkkatyönä.
koen asian minulle palkitsevana, joidenkin ihmisten kritiikistä huolimatta.
tajuan, jos joku menee yli kohtuuden ja pikku yksiössä asuu vaikka 40 kissaa-on ollut tosi jossakin.
Mutta miten koette normi rajoissa auttamisen?
terv.yks mami
resque koirat
4
154
Vastaukset
- No jos nyt
mietitään niitä kissoja niin ehkä pari kolme olisi hyvä määrä. Tilapäisesti voi toki tuplatakin. Koirista taas kolme per asunto alkaa olla lähellä maksimia, eli ei tilapäisasukkaita ettei muutu vallan kenneliksi.
- Hattua nostan
sinulle iipukka3,teet pyyteetöntä työtä eläinten puolesta,jotka kohtaloaan eivät voineet valita.Ja minkäänlaisesta kritiikistä älä välitä,vaan jatka valitsemallasi tiellä,teet hienoa työtä.Ehkä sitten joskus,kun omani ovat mananmailla(koirat)voisin hyvinkin sitoutua sijaiskotitoimintaan,ainut miinus on vain se,että kiintyisin aivan liikaa hoidokkeihini,ja siitähän ei hyvää seuraisi:)
- ♥♥♡♥♡♡♡
Kyl tollanen ois ihana 7.5 vielä kultsutyttö
- haudku
Samaa mieltä täällä !
enemän toivoisi tätä lajia, kun kuulee miten eläimiä kohdellaan tosi pahasti.
hyvää jatkoa kaikille koiraystäville
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989