Olen suunnitellut ehkä lähteväni ensi keväänä abivuoden päätyttyä ulkomaille töihin. Ranska olisi luultavasti se paikka mihin suuntaisin.. Olen ajatellut hakea hotellitöihin Aix-en-Provenceen tai Pariisiin Allianssin kautta. Onko kellään kokemusta Allianssin hotellityö-ohjelmasta tai Allianssista muuten? Olisin myös kiinnostunut kuulemaan kokemuksia ulkomailla työskentelystä yleensäkin.
Hauskaa talven alkua kaikille!
Työskentely ulkomailla
2
467
Vastaukset
- Cherbourg
Osallistuin Stage Guadeloupe ohjelmaan Allianssin kautta.Sitä ennen olin osallistunut kans.väliselle työleirille samaa kautta.Kokemukseni Allianssista ovat erittäin hyvät.Paikan päällä asunto, harjoittelu ja kielikurssit oli valmiiksi järjestetty eikä moitittavaa löytynyt kuin yhden väliaikaisen asunnon kunnosta.
Työskentelin ravintolassa tarjoilijana.Aluksi oli kielen suhteen ongelmia ja myös sen suhteen, että minulla ei ollut mitään aikaisempaa kokemusta tarjoilijantyöstä.Sitten kun kieli alkoi sujumaan, työ selkenemään ja tutustuin muihin työntekiköihin paremmin kaikki oli helpompaa. Heh... Huomasin tuon viestis näin yli puolen vuoden jälkeen:)
Miten on, lähditkös hotellitöihin? Itse olen lähdössä parin viikon päästä Aix-en-Provenceen ja olis mukava kuulla kokemuksia? Ja mahdollisesti miten sinne lensit, kun en itse oikein löydä sopivia lentoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804