Miten saan 15v. pojan kiinnostumaan trenaanaamisesta/kunnon elämästä? Itse olin nuorena viriili lihaskarju. Naisia oli ja tuli.
Poika pelaa vaan netissä pelejä ja on hintelä.
Kerroin, että sali on miehille hyvä harrastus, ei ole kiinnostunut. Ostin penkin autotalliin, nosti sitä kerran. Tuskin nosta enää. Itse nostelin joka päivä nuorena.
Hänellä on silmälasit ja hieman säälin häntä. Tarjosin laser- leikkausta mutta ei ole kiinnostunut.
Poika ei tuo naisia kotiin yökylään. Minulla oli tuon ikäisenä joka kuukausi eri nainen yökylässä.
Koitin kertoa että sipsit ja cola on epäterveellistä, poikaa ei kiinnosta miesten ruoka rahka, liha, maito ym.
Ostin pojalle GASp salihousut ja hupparin. Ei tykkää käyttää niitä. Huppari riittää ja farkut kuulemma.
Autotallissa on penkki ja säkki ja hän pelaa mieluummin koneella ja somettaa yö myöhään.
Koulussa on hyvä ja se on plussaa mutta sillä ei hirveästi naismarkkinoilla pärjätä. Miten saan hänestä menestyjän?
Poika ei käy salilla, ei ole kiinnostunut naista, tykkää tietoko
Repe____
1
164
Vastaukset
- järki hoi
odottamalla. Nörtti kehittää tärkeintä elintään, aivojaan, eikä elä haarovälillään kuin kollikissa. Kunnoin ammatti, hyvä asema, niin joku fiksu nainen innostuu fiksusta nuoresta, varsikin jos vielä kehittelee hieman käytöstapoja. ( joiden esikuvaksi et taida sopia)
joka yö eri mimmiä kyntävä siemenlinko on potentiaalinen tautiriski, ei ihanne aviomies.
Kunniota poikasi järkeä. sitäpaitsi 15 v,. on vielä alaikäinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 846432
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524606- 764337
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?573517Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263098Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82778- 382394
- 2052208
- 462066