Ite oon poika. Kumpi ite oot? Haluan KAIKKIEN JOTKA PELAA SIMSSI KAKKOSTA VASTAAVAN TÄHÄN!
ts2 Pelaako enemmän tyttöjä vai poikii?
15
627
Vastaukset
- iida
oon tyttö niinkuin nimestä näkyy. Luulen et tytöt tykkää enemmän pelata mut tiiän 2 poikaa jotka myös pelaa simssii.
- Mirtzukka
otsikko
- tyttö
tyttö
- Unski
Olen poika.
Mielestäni The Sims-pelit sopivat kaikille, niin tytöille kuin pojille, vaikka jotkut pitävät niitä "tyttömäisinä" peleinä.- Cevil
Itse ole tyttö,mutta minun mielestäni The sims pelit sopivat tytöille ja pojille.Ei ole olemassa mitään "tyttöjen/poikien" pelejä.
Minäkin pelaan useimmiten Simssiä tai pikkuveljeni sotapelejä. ;)
- viivi
Minä oon tyttö
...
- HuuhaA
oon siis tyttö, mut munkin mielestä simpelit sopii tytöille ja pojille, mun veli pelaa ja sil on monta perhettä...
- .....
...
- Anna
Heh, 23-vuotiaanakin jaksan pelata Simsiä päivittäin. :D
- nainen myös
28 vuotiaana jaksaa pelaa päivittäin jos työistä ja lapsista aikaa riittää... heti kun on aikaa niin pelaan simssiä koneella tai pleikalla.. nyt uusin simssi menossa pleikalla.
- Kika
=) **
- apaavi
Kiitti vaan kaikille vastanneille. Vielä lisää vastaajia kiitos!!!!:)
- tyttö_87
Olen 17-vuotias tyttö ja olen sitä mieltä, että sims sopii tytöille ja pojille vauvasta vaariin. :D
- lilja84
tyttö_87 kirjoitti:
Olen 17-vuotias tyttö ja olen sitä mieltä, että sims sopii tytöille ja pojille vauvasta vaariin. :D
ikää löytyy 20-vuotta. Poikaystävä osti itselleen sims2 ja mulle harry potter pelin. Harry ei pelannut meidän koneella, joten jäin täydellisesti koukkuun. Poikaystäväkin pelailee aina välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1613538
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau632763Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.332140- 1331721
- 821617
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831554Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3681492- 991244
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81138- 891125