ts2 Pelaako enemmän tyttöjä vai poikii?

apaavi

Ite oon poika. Kumpi ite oot? Haluan KAIKKIEN JOTKA PELAA SIMSSI KAKKOSTA VASTAAVAN TÄHÄN!

15

627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iida

oon tyttö niinkuin nimestä näkyy. Luulen et tytöt tykkää enemmän pelata mut tiiän 2 poikaa jotka myös pelaa simssii.

• Mirtzukka

otsikko

• tyttö

tyttö

• Unski

Olen poika.

Mielestäni The Sims-pelit sopivat kaikille, niin tytöille kuin pojille, vaikka jotkut pitävät niitä "tyttömäisinä" peleinä.

• Cevil

Itse ole tyttö,mutta minun mielestäni The sims pelit sopivat tytöille ja pojille.Ei ole olemassa mitään "tyttöjen/poikien" pelejä.
        Minäkin pelaan useimmiten Simssiä tai pikkuveljeni sotapelejä. ;)

• viivi

Minä oon tyttö

• ...

• HuuhaA

oon siis tyttö, mut munkin mielestä simpelit sopii tytöille ja pojille, mun veli pelaa ja sil on monta perhettä...

• .....

...

• Anna

Heh, 23-vuotiaanakin jaksan pelata Simsiä päivittäin. :D

• nainen myös

28 vuotiaana jaksaa pelaa päivittäin jos työistä ja lapsista aikaa riittää... heti kun on aikaa niin pelaan simssiä koneella tai pleikalla.. nyt uusin simssi menossa pleikalla.

• Kika

=) **

• apaavi

Kiitti vaan kaikille vastanneille. Vielä lisää vastaajia kiitos!!!!:)

• tyttö_87

Olen 17-vuotias tyttö ja olen sitä mieltä, että sims sopii tytöille ja pojille vauvasta vaariin. :D

• lilja84
        tyttö_87 kirjoitti:

Olen 17-vuotias tyttö ja olen sitä mieltä, että sims sopii tytöille ja pojille vauvasta vaariin. :D

ikää löytyy 20-vuotta. Poikaystävä osti itselleen sims2 ja mulle harry potter pelin. Harry ei pelannut meidän koneella, joten jäin täydellisesti koukkuun. Poikaystäväkin pelailee aina välillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1408
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1145
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1057
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      933
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      807
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      715
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      178
      694
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      676
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      669
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      623
    Aihe