Hiihtokommentaattorit

Virpi Sarasvuo on sitten ilmeisesti vapautunut hemohessin varjosta ja on kelpuutettu Ylen lähettämiin hiihtokilpailuihin kommentaattoriksi.
Seuraavaksi odotellaan Jari Isometsän, Harri Kirvesniemen ja Janne Immosen astumista mukanaan osaksi Ylen hiihtokilpailujen lähetyksiä.

30

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pennasen aivosolu

      No mutta vaikuttaisiko se et persut ei myy persettään timo soini sano.

      • ....+++

        Kokoomuslaiset ne myyvät. Äänestivät homolain puolesta.
        Kysy vaikka Eero Suutarilta...


    • Pätmän

      penna hiihtää niin, että sauva sulaa.

    • jock jock

      Pennanen panee pökköä omaan pejään!

    • tum tum

      J-Pennanen tumputtaa kaveri selostaa vieressä kohta lentää mällit huuto on kovaa.

    • viustakaa hattu

      . Valtion tuki moiselle typeryydelle on lopetettava heti, se ajaa ihmisiä huumeisiin ja viinaan. Urheilukanava niille jotka haluavat siitä maksaa, muuten urheilu pois tv:stä.
      penkkiurheilu on tyhmää läskimoosesten ja laiskimusten hommaa.

    • alve

      Virpillä oli ihanan täyteläiset rinnat ja ryhdyin hyväilemään häntä rinnoista ja haaroista hieman voimakkaammin.

    • raat

      mitä nyt vähän rusnasi kynttilällä..

    • parru p

      J-Pennanen selosti kisaa nyt seisoo nyt lopahtaa voi surkeaa mikä tulos.

    • jännetuppi

      Hiihtokommentaattori sinähän se viisas olet siinä yhdessä asiassa.

      • Pälli R

        Tässä kanssa hyvä huomio.


    • jllnklk

      Vittu mitä paskaa nää jutut. Voisit lähtee itse hiihtämään!? Tekkee hyvvää sulle vaan, ivot saa happee...

    • kortsu j

      Pennanen on mm tasoa kunhan saa kätensä kuntoon.

    • ihailia

      Hieno nainen se Virpi oola laaaaaaaaaaaa

    • lape l

      Kumma kun nykyään viikset ampumahiihdossa naisilla.

    • fghjklö

      J-Pennanen ei koskaan vastaa viesteihin , eikö se jouda kun tumputtaa vintillä.

    • Penna & co

      Hei, me junkataan!

    • 81 vuotta

      hyi teitä nuoria e saa kirjoittaa rumia.

    • Lääkärilaukku

      Onneksi ilmasto lämpenee ja sulattaa lumet. Loppuu tuo hiihtokin. Tyhjänpäiväinen laji jota vain menneisyyteen jämähtäneet muumiot ihailevat.

    • karvinen eetu

      Näin on Sattuma voittajia Jauhojärvet ja Niskaset sitten hihamerkkiä näytellään ovat suorataan hiekkalaatikko porukkaa.

    • ghjklöä'

      Eetuhan se nyt siellä intoilee.

    • kirittäjä

      J -Pennanen hiihteli kaverinsa kanssa. Kaveri perässä hiihtokommentaattorina sano,i että onko sinulla vetelät taas housussa kun vauhti tipahtaa.

    • ville 9v

      Pennanen yritti lasten kilpailuun mukaan sanoi etten osaa kunnolla hiihtää.

    • gnffffffffffff

      mitä sitten? kaikkihan noi käyttää hiihdossa tai muussa dopingia, kellä on eniten rahaa niin ei jää kiinni. pitäisi jo järjestää ei dopingia mm kisat rinnalle, vai mitä oot mieltä?

    • ferrari k

      Pennanen hiihteli sukset jalassa väärinpäin ei luistanu sukset.

    • kaesa

      Selostajat on hyviä ja Virpi on asiantuntia siinä hommassa.

    • Järvinen E

      Kaikki hiihtöö mitä jaksaa.

    • ohi ampui

      Perunka kommentoi vaikka ei itse pärjännyt.

    • järvinen e

      Nyt kaikki hiihtämään hyvät ilmat.

    • H.P HÄNNINEN

      Selostaja, joka on ammatinvalinnassa täysin epäonnistunut, vaihdan kanavaa, jos HOOPEE selostaa jotain kilpailua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe