Laita jo uusi avaus. Tämä päivä on niin tylsä ilman Sinua. Saanko pyytää? Laita jo uusi avaus tai edes kommentoi tähän viestiini. Tarvitsen Sinua. Voi kyykytä jo apinaa.
Voi Mestari
Mestaria kaipaileva
4
132
Vastaukset
Pyörät huutavat!
- Mestaria kaipaileva
Oho, nyt kyykytit minua. Kyllä tekee kipeää kun Mestari kyykyttää. Kesti jonkin aikaa tajuta että olen huora kun pyydän. Sääliksi käy metsästäjäapinat jotka joutuvat kyykytyksesi kohteeksi.
- Ihanaa....
Nussi minua perseeseen!
- ljihbnpioi52iopk
Ihanaa.... kirjoitti:
Nussi minua perseeseen!
Pyytääsin, että et anuslyytikko toisi tuota perverssiä sukupuolielämääsi palstalle kaikkien nähtäväksi! Täälä voi olla alaikääsiäki lukemas!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694879KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923820- 1883571
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783249Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241951
- 1821804
- 301696
- 431395