Saako maahan viedä hyla maitoa?
Maitoa
10
256
Vastaukset
- ruumassa
Saa mutta ei käsimatkatavaroissa.
- ei ongelma
kyllä saa myös käsimatkatavaroissa kun vaan ostaa sen turvatarkastuksen jälkeen. Ja kyllä Thaimaassa on hyla tuotteita ja myös maitoa.
- Kohta mennään
Niin arvelinkin,kiitos
- kahvi mustana
Muistaakseni vaaleanpunaisessa purkissa HYLA maitoa 7- elevenissä. En ole 100% varma.
- ei ongelma
kahvi mustana kirjoitti:
Muistaakseni vaaleanpunaisessa purkissa HYLA maitoa 7- elevenissä. En ole 100% varma.
Kyllä nykyään on ja monessa paikassa myynnissä. Parina viimeisenä jouluna on riisipuuro tehty tästä maidosta.
- 3058
ei ongelma kirjoitti:
Kyllä nykyään on ja monessa paikassa myynnissä. Parina viimeisenä jouluna on riisipuuro tehty tästä maidosta.
Voi vittu mitä vajakkeja. Vie nyt vielä pullovesikin suomesta maalaistollo.
- samaa mieltä
3058 kirjoitti:
Voi vittu mitä vajakkeja. Vie nyt vielä pullovesikin suomesta maalaistollo.
Parempi pysyä suomessa.
- Alkup.maidon viejä
Tulihan se vittuilu viestikin sieltä
- hämmästynyt
Ihmeen kauan amalian pojat jaksoivatkin olla hiljaa.
- Niin se menee
Ei kannata hämmästyä, kyllä ne joka ketjuun puuttuvat. Saavathan sillä vittuilulla jotain sisältöä elämäänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233083- 422719
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381523- 841350
- 631261
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä411026Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.126922- 33839
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29673Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan60631