Lapsispuget?

Lapsispuge

Meikä on 14 oon viimisen vuoden aikana juonu joka päivä ainaki vähä ja vähintää kolme päivää viikos kunno kännit! Mua huvittaa ku porukat ei ees tajuu kuin jurris oon välil xD Sit ne antaa ns vaaterahaa ni ostan Uffist paril eurol farkut ja ryyppään vaa kaiken xD

Mun frendit sanoo mua lapsispugeks haha. Ja on mul kyl vähä sellanen tyyliki, ostan housut ainaki 2-3 numeroo liika isot ja roikutan ja sit joku kauhtunu ruutupaita tai huppari.

Onks tääl muitaki lapsispugei ja kuin paljo juotte ja mikä teiän tyyli on ja minkä ikäsii ootte? Ite oon siis jätkä 14 ja vähintää kolme lavaa kaljaa menee viikos

36

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • njgda

      Aivot ja maksa tykkää. Katotaa sit 10v pääst ootko kuollu vai vaa vakavasti sairas.

    • sgasdgasgh

      Voi kun olet kova jätkä. Enkä oikein jaksa uskoa että tuo olisi tottakaan. Mutta miksi helvetissä? Nauti korkeasta estrogeenitasostasi ja kehityksen häiriintymisestä. (Kyrpäsi jää 10 cm katkaravuksi :D).

    • Lapsispuge

      No ei tarvii uskoo mut jos sun porukat ois 24/7 kännis himas ni voi olla et alkais sulleki maistuu... Noi urpot ei ees tajuu ku käyn ottaa niilt muutaman kaljan ja sit vaa omas huonees juon niit ku oon koneel tai vaa makaan sängyl... Sellases pienes känäs o just chilli olla ja sit nukkuuki paremmi.

      Mut eimö tääl o ketää muut nuorta joka jois paljo tai usei??

      • Juu vitut

        "Kolme lavaa menee viikos" juu vitut sä et saa ku yhen oluen vetäsyä ni oot jo pim pom. Olin kerran kapes yks poika 13 vuotias paino 70-65kg ja vetäs yhen siiderin ni se oli ihan pim pom ja sä oot 14v ilmeisesti ihan normaali painoinen ja en usko sun juttujas koska sul olis jo maksa niin paskana että kohta olis sulla kuolema


      • VitutSulle
        Juu vitut kirjoitti:

        "Kolme lavaa menee viikos" juu vitut sä et saa ku yhen oluen vetäsyä ni oot jo pim pom. Olin kerran kapes yks poika 13 vuotias paino 70-65kg ja vetäs yhen siiderin ni se oli ihan pim pom ja sä oot 14v ilmeisesti ihan normaali painoinen ja en usko sun juttujas koska sul olis jo maksa niin paskana että kohta olis sulla kuolema

        Kukaan ton painonen ei mene yhestä siideristä kännii,edes tytöt. Kuhan esittävät vaa ja luulevat.


      • Äskeinen
        VitutSulle kirjoitti:

        Kukaan ton painonen ei mene yhestä siideristä kännii,edes tytöt. Kuhan esittävät vaa ja luulevat.

        Kyllä menee meillä kävi joku kuukausi sitten koulussa joka akk kertomassa päihteistä ja sano et 13v menee humalaan yhdestä siideristä että vitut vaan sullekki


      • Tyhmäkö olet?
        Äskeinen kirjoitti:

        Kyllä menee meillä kävi joku kuukausi sitten koulussa joka akk kertomassa päihteistä ja sano et 13v menee humalaan yhdestä siideristä että vitut vaan sullekki

        Niin no kävi meilläkin joku tupakkavalistusta pitämässä ja vakuutteli kovin, että ensimmäisestä tupakasta jää koukkuun. Siellä sit tyypit vittuili, että niin taas jää, kun vähintään puolet polttaa eikä niistäkään kaikki mitenkään koukussa oo. Ehkä se kuitenkin riippuu vähän henkilöstä eikä iästä, että paljonko sitä alkoholia pitää lutrata että päähän nousee.


      • Horjuvaan
        Tyhmäkö olet? kirjoitti:

        Niin no kävi meilläkin joku tupakkavalistusta pitämässä ja vakuutteli kovin, että ensimmäisestä tupakasta jää koukkuun. Siellä sit tyypit vittuili, että niin taas jää, kun vähintään puolet polttaa eikä niistäkään kaikki mitenkään koukussa oo. Ehkä se kuitenkin riippuu vähän henkilöstä eikä iästä, että paljonko sitä alkoholia pitää lutrata että päähän nousee.

        Voi vittu että sinä oot tyhmä tupakka on kuule ihan eri asua kuin alkoholi pälli


      • Äskeinen
        Horjuvaan kirjoitti:

        Voi vittu että sinä oot tyhmä tupakka on kuule ihan eri asua kuin alkoholi pälli

        Horjuvaa on oikees tupakka on ihan eri asia ku alkoholi ja ekasta tupakasta ei voi tulla koukkuun että kusetti senki ei keksiny parempaa sanottavaa


      • Tyhmäksi olet?
        Äskeinen kirjoitti:

        Horjuvaa on oikees tupakka on ihan eri asia ku alkoholi ja ekasta tupakasta ei voi tulla koukkuun että kusetti senki ei keksiny parempaa sanottavaa

        Hyvähän se sinänsä huudella, kun molemmilta jäi selvästi viestini pointti auki. :D Tarkoitin siis sitä, että se, mistä määrästä minkäkin ikäinen tulee känniin on aivan henkilökohtaista, eikä tule luottaa aina siihen mitä joku muu väittää ja sitten perustella "Kyllä kuule kaikki 13 vuotiaat tulee käänniin ensimmäisestä kaljasta meille ihan asiantuntija sanoi", koska tämähän on totta vain osan kohdalla. Vertasin tupakkavalistusta tähän, koska meille sanottiin, että ensimmäisestä tupakasta jäät koukkuun, vaikka varmasti jokainen tiesi, ettei se automaattisesti näin mene. Tarkoitus oli siis avata vain silmiä siihen, ettei kaikkea tule uskoa kirkkain silmin, en suinkaan rinnastaa tupakkaa alkoholin.


      • Järkevämpi
        Tyhmäkö olet? kirjoitti:

        Niin no kävi meilläkin joku tupakkavalistusta pitämässä ja vakuutteli kovin, että ensimmäisestä tupakasta jää koukkuun. Siellä sit tyypit vittuili, että niin taas jää, kun vähintään puolet polttaa eikä niistäkään kaikki mitenkään koukussa oo. Ehkä se kuitenkin riippuu vähän henkilöstä eikä iästä, että paljonko sitä alkoholia pitää lutrata että päähän nousee.

        No jos puolet luokasta polttaa nii on ne ainakin vähän riippuvaisii ainakin sosiaalisesti


    • Lapsispuge

      ei toi kolme lavaa viikos oo sillee paljo jos laskee. joku 6-7 bissee sillee iltapäivän ja illan aikan pikku hiljaa nii ei siit tuu ku pienee. ja sit ku vetää perseet nii siihe päälle vielä joku 8-10. sit ku muutenki joskus ehkä yhe aikaa korkkaan ekan ja joskus yöl vikan ni ei toi määrä oo sinäns paljo must

      mut mä en kyl tajuu miksei kukaa muu mun ikäne ny juo tai ei o tääl s24?

    • 10luijja

      No todellaki juo. Just istun dösäs menos kouluu ja neljäs kalja menos :D tällast menoo kybäl!

    • Lapsispuge

      jouluaattona kännissä! :D :D :D seittemäs bisse menos. tästä se lähtee! mut hyvät joulut kaikille!

    • jätkä17v

      poltteleks koskaa myssyy tai vedäks mitää muuta? ite olin viel 14 vuotiaana aika lail vaa kaljan perään mut on täs oppinu vähä laajentaan tajuntaaki. kaljaa ny menee joka päivä mut nykysin menee cnb kans aamuin illoin ^^
      - jätkä 17v

      • Lapsispuge

        Oon mä hittii joskus poltellu mut kyl kalja oikeestaa riittää,tulee iha tarpeeks lepposa olo siit. Joululomal sellane tolppa päiväs


      • blaadaa

        Joo kyl siis meikä 16 ja polttelen kans ja muutaki:) eka käni 12 v ja siit se lähti, mist päi sä?


      • Lapsispuge
        blaadaa kirjoitti:

        Joo kyl siis meikä 16 ja polttelen kans ja muutaki:) eka käni 12 v ja siit se lähti, mist päi sä?

        Itä vantaalt oon. Mist ite?

        Vast neljäs kalja menos ku heräsin joku puol tuntii sit xD nyt kesäl kyl alkanu hittaaki enemmä, oikeestaa siit tulee melkee chillimpi fiilis ainaki jos o possel jossai


    • Tulee vähä meitsi mielee sillo joskus yläasteikäsen. Ku vaa oli mahollisuus nii kännis sitä oltii. Koulussaki aika usein :DD Nyt oon 19 ja juu kyl kaljaa kuluu... Ei riitä kolme lavaa viikos!

      Tyyli o rento mut ei mul mikää spuge tyyli kyl oo... Housut oiskohan 10 tuumaa liian isot ja paidat o isoint kokoo mitä löytyy, hupparit sama. Lätsä pääs aina. Sil mennää eikä meinata :DD

      • blaadaa

        Joo toi on nii tuttuu settii.. Koulus tuli oltuu kännis/doupeis aika usei mut ei koskaa jääny kii! Dokailen kyl vieläki vitusti ja hauskaa on! tyyli sama kans, must tuntuu et kaikki dokaajat on housunroikottajii :)


      • Lapsispuge
        blaadaa kirjoitti:

        Joo toi on nii tuttuu settii.. Koulus tuli oltuu kännis/doupeis aika usei mut ei koskaa jääny kii! Dokailen kyl vieläki vitusti ja hauskaa on! tyyli sama kans, must tuntuu et kaikki dokaajat on housunroikottajii :)

        ei koulus kannata ees käydä :DDD mitä kaikkee muut jäbä o kokeillu ku polttoo? melkee o sillee että hyvät beissit voittaa kaljat mut riippuu ihan päiväst oikeestaa et millane fiilis o.

        mikä sul o tyyli sit, kui paljo jäbä roikottaa housui ja millee pidt bokserei? lue tuolt alta mikä meikän ns spugetyyli o (Y)


      • blaadaa

        lapsispuge sul kikkii/skypee jotai.. vois jatkaa siel tost ekast mut meitsi tyyli on sama ku jäbäl eli spugetyylil mennä boksut puoles persees ja lökäfarkut alempana. Ootsä tänä paljo dokaamas?


      • Lapsispuge
        blaadaa kirjoitti:

        lapsispuge sul kikkii/skypee jotai.. vois jatkaa siel tost ekast mut meitsi tyyli on sama ku jäbäl eli spugetyylil mennä boksut puoles persees ja lökäfarkut alempana. Ootsä tänä paljo dokaamas?

        jep jep vitu hyvä oks jäbä koskaa antanu vaa noide bokserie olla alepmanaki? mite pitkii paitoi sä pidät? kui kaua oot vetäny tol tyylil?

        pitäs viedä tyhjii kauppaa veikkaan et niil sais jotai 8 ainaki mut pitää pyytää frendi hakee :D vitu hyvä ku faija juo nii vitusti kaljaa nii pelkästää sen tyhjil saa jo aina sen pari ja sit ottaa tost jääkaapist muutaman lisää ni on ain jo hyvä alku. sit juoksualennuksel muutamat ja ... huomen kyl salee koko lava taas ku o kuitenki perjantai :D

        ei o kyl mitn kikkei suljin mun fb:ki mut joo jos jäbäl o joku skype tai jtn mitä voit antaa nii katotaa, periaattees vois salee jtn skypee kyl käyttää ainaki chattii


    • koffikolli-01

      mun luokkalaiset sanoo mua kans lapsispugeks xD oon seiskal ja vähä veikkaan et oon ens vuonnaki seiskal ku ei tuol koulus tuu paljo käytyy. oon viimiset pari kuukautta juonu joka päivä vähintää kuus kaljaa... riippuu vähä siit paljo faijal o sitä tos jääkaapis mut vittu ku se tuo virost autollise kerrallaa ni ei se huomaa mitä sielt puuttuu ja se kiskoo ite sitä varmaa lavan päiväs. oikeest menee päivät paljo lepposammi ku o sellases pienes lepposes koko aika. pitäskö alkaa ny sit iteki pitää tollasta spugetyylii ku täs aletaa olee aika hyvi alkoholisoitunukki xDxD

      mist päi sä "Lapsispuge" oot? vois joskus ottaa pari bissee haha

      • Lapsispuge

        Vantaa. Tänne vaa nii meikä tarjoo bissen haha


    • entinenspugepoika

      niinpä niin....lapsispuget.....tolla tyylillä menee kyllä päivät leppoisasti, mutta vastaan tulee tuokin meno. Kohta ei enää riitä se määrä mitä nyt juotte, kun tuntuu ettei olekkaan ne päivät niin rentoja, vaan pitää saada enemmän ja sitten se muttuukin että ois kiva vetää jotain vahvempaa ja vahvempaa....kun se päivä vaan menee tolla tavalla leppoisasti. Noo sitten se kaveriporukkakin muuttuu siihen samaan aiheeseen perehtyvään porukkaan, jossa on vaan se leppoinen meininki...ei me mitään hikipinkoja olla, että tsillaillaan vaan päivät pitkät.

      No ei siinä oikeen kauaa mene kun huomaa että kaikki rahat on aina loppu ja jostain pitäis saada lisää. No hyvinhän me saadaan jos käännetään pari kaverii tai joku auto putsataan. Ja siellee se kierre on valmis...rahaa tsillailuuun ja leppoisaan menooonn ja pöllitään vähä kaupoista tai otetaan väkisin joltain tutulta...

      Ei sitä enää tossa vaiheessa huvita se yhteiskunnassa oleminen sillee että olis jossain töissä tms....kivempi olla vaan oman kaveriporukan kanssa ja keksiä miten saatais taas pienet vedot ja hengaillaan sitten neljänseinän sisällä keksien kaikkee erikoista....

      No onnex ite tajusin sillo joskus että tää peli ei pitkälle mene tällä tylillä ja alko oikeestaa hävettää se kaveriporukka ja aloin ehkä kasvaa sillee että tajusin että nyt pitäää tehdä muutos ennenku olen ihan rappiolla. Mutta se ei lähde joo kenenkään käskystä vaan se on itse oivallettava että nyt ei mennä sivuraiteill vaan ollaan jo pitkän matkaan oltu.

      Toivon spugeille hyvää jatkoa ja oivallusta !!!

      • koffikolli-01

        minkä ikäsenä aloit sit juomaa ja kui paljo meni? oliks siit haittaa sulle sillo? iha chillisti täs päivät sujuu xD


      • Lapsispuge

        joopajoo anna mä veikkaan oot joku 17wee jonne joka luulee olevansa tosi fiksu? voin kertoo et oon tänää juonu 14 kaljaa enkä oo ees kännis edes viel,, mitä vikaa sii o jos haluu ottaa elämän vähä lungisti? ite oon tutustunu muutamaa 18-20v jäbään joil o samat harrastukset otetaa vaa kaljaa pelaillaa pleikkaa vietetää hyvii päivii. kyl täs pitää vähä nauttii!


    • koffikolli-01

      jaa pitäsköhä alkaa iteki muuttaa tyylii vähä toho suuntaa mitä sul o "Lapsispuge"? ite pidän vähä sellast swägi tyylii ja kyl mul housut vähä roikkuu mut ei ne isoi oo eikä paidatkaa. vois antaa tä vitu ananakse kasvaa kesäl pois ja hommaa jostai vähä tollasii reuhkasii vaatteit

    • Lapsipsuge

      ÄIJÄ vitu koffikolli todellaki otetaa pari bishee :D hyvä et tääl o muitaki nuorii juoppoi! pistä tyyli kuntoo, isompii housui ja roikotat kunnol ja hommaat vähä tilavampii paitoi sellasii mitkä peittää persee nii sit lasket bokserei alemmas kans oikeel chillil spugetyylil nii aina ku jätkä istuu tai kumartuu nii perse vilkkuu sil tyylil mennää! jos pystyt kössii su faijalt noit kaljoi nii kui et juo enempää ku se 6 päiväs?

      • koffikoli-01

        siis näkyyks sul niiku paljas perse oikeest? emmä ny tiä onks se sit rentoo


      • Lapsispuge

        joo todellaki näkyy! siis meikän tyyli o sellane rento vähä spugehtava tyyli tiäks? ostan jostai fidast tai uffist joku 2-3 numeroo liia isoi farkkui, sit roikotan niit persee alla. paidat kans vähä liia isoi mut ei mitää sellasii megapitkii. sit bokserei pidän rennost sillee jossai puol persee kohilla nii että aina jos vähä jotenki joutuu kumartaa tai kurottaa tai kyykistyy tai mitää nii kyl mul aina perse vilkkuu se o just aitoo vittu kannattaa jäbänki vetää kunno spugetyylil!! mul o frendei kenel o kans sama tyyli

        tänää oli kyl hyvä piävä taas, oon tos aamust saakka tissutellu ja jotai 15 bissee menny täs pitkin päivää enkä oo ees ku pienes sopivas vaa xD mites jäbäl?


      • freeballerboy
        Lapsispuge kirjoitti:

        joo todellaki näkyy! siis meikän tyyli o sellane rento vähä spugehtava tyyli tiäks? ostan jostai fidast tai uffist joku 2-3 numeroo liia isoi farkkui, sit roikotan niit persee alla. paidat kans vähä liia isoi mut ei mitää sellasii megapitkii. sit bokserei pidän rennost sillee jossai puol persee kohilla nii että aina jos vähä jotenki joutuu kumartaa tai kurottaa tai kyykistyy tai mitää nii kyl mul aina perse vilkkuu se o just aitoo vittu kannattaa jäbänki vetää kunno spugetyylil!! mul o frendei kenel o kans sama tyyli

        tänää oli kyl hyvä piävä taas, oon tos aamust saakka tissutellu ja jotai 15 bissee menny täs pitkin päivää enkä oo ees ku pienes sopivas vaa xD mites jäbäl?

        Jätä ainakin nyt kesällä ne bokserit pois sieltä farkkujen alta ;) Voin luvata et tuntuu paljo paremmalta ilman!


    • hggdrdaw

      Tuossa chillissä elämässä on aika monia riskejä... Se siinä on vikana että sillä voi pilata itsensä ja monen muun loppuelämän. joitain niistä riskeistä on täällä kerrottukin, mutta ehkä sellainen mikä sinustakin tuntuisi todelliselta on alkoholismi. Jos nuorena juot paljon ja usein niin on hyvin todennäköistä että aikuisena sinulla onkin alkoholiongelma. Jos kerran vanhempasi juovat ja ovat kännissä usein, eli he ovat alkoholisteja niin itsekin näet millaista se sitten on. Haluaisitko sinä olla samanlainen vanhempi lapsillesi? Siitä mistä nuorena on oppinut saamaan mielihyvää tulee hakemaan mielihyvää myös vanhempana. Sen nuorena opppi sen vanhana taitaa on varmaan sullekin tuttu koru ja tosi. Nuorena kun opit pakenemaan asiota alkoholilla niin sen myös vanhempana teet todennäköisesti. Ajattelet varmaa että kyllä mä voin lopettaa kun haluan, ja niinhän voitkin, ainakin vielä.mutta etpä taida haluta, koska sinua ei kiinnosta. Vielä nyt tai vuosiin sinulla ei pakolla ole mitään riippuvuutta alkoholiin mutta nuorena ne tottumukset rakennetaan. Ehkä olet niitä jotka ei ikinä jää koukkuun alkoholiin, mutta se olisi epätodennäköistä koska vanhemmillasi on alkoholiongelma ja taipumus siihen on periytyvää.

    • Lapsispuge

      joojoojoo nyt kaikki lapsispuget lisää meikän skypeen vittu kaikki jotka o max 16 ja joide mielest vitu jees dokaa!
      [email protected]
      nautitaa kesäst, otetaa pari bissee tai parikymment ja chillataa!

      • viskicola

        lisätty!!

        vittu mite hyvä aihe tää o, oon ite 15 ja täs on kaks vuotta ryypätty ja rällätty vähintää joka viikoloppu ja kesäl ny melkee joka päivä!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe