Pari kysymystä liitännäisistä

Mikä on Silverlightin uusin versio?

Aiemmin minulla on näkynyt ajantasaisena Shockwave for Director. Nyt se kuitenkin näkee tuntemattomana liitännäisenä.. Missä vika?
11190
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

Uusin versio on tällähetkellä 5.1.30514

Katso ohjelmien poisto kohdasta versio.

Äänestä
  • Silverlight siis on ajan tasalla.. Entäs tuo toinen asia, osaako kukaan auttaa siinä?

Äänestä

Sen voi huoletta poistaa sillä sitä ei pahemmin enää tarvita.

Äänestä
  • Miten tuo poistetaan? Olen käsittänyt, että se ladataan Readerin kautta. Se minulla on ajan tasalla. Myös tarvitsen sitä jonkun verran.

Äänestä

Normaalilla tavalla ohjauspaneelista ohjelmien poisto kohdasta.

Tuota käytetään harvassa nettipeleissä.

Äänestä
  • Tämä siis liittyy ilmeisesti Shockwave Playeriin. Tarvitsen sitä pelaamiseen.

Äänestä

• Minulla on tuo versio, mutta jostain syystä se näkyy silti tuntemattomana liitännäisenä.. Päivitin eilen Firefoxin. Voisikohan tämä jotenkin liittyä siihen?

Äänestä

• Kokeilin Shockwave Gamesin sivulta pelejä. Ne ainakin toimivat. Eli ilmeisesti Flash kuitenkin toimii, vaikka Director on muka tuntematon? Ja voin ihan huoletta pelata? Flash näyttää toimivan myös, vaikka Director on tällä hetkellä pois käytöstä..

Äänestä

Kyllä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Liitännäisistä kirjoitti:

Mikä on Silverlightin uusin versio?

Aiemmin minulla on näkynyt ajantasaisena Shockwave for Director. Nyt se kuitenkin näkee tuntemattomana liitännäisenä.. Missä vika?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu