Moikka!
Olen 14 vuotias poika kahdeksannella. Olen ihastunut luokkalaiseen tyttöön (14v) ja tarvitsisin apua.
Olen huomannut tämän kouluvuoden ajan että tämä kyseinen henkilö on katsellut/vilkuillut minua kohti. Ja samalla tavalla olen minä, olemme vaihtaneet katseita. Kysyin häneltä kikissä että miks hän tekee näin hän vastasi: ''katon kaikkii luokkalaisia oudost ja täällä tavalla.''
Minä rohkeana pyysin häntä pariksi koulun itsenäisyys tanssiaisiin, ja hän suostui.
Olen ajatellut että sanon hänelle näin kun tanssit loppuu: ''Kiitos kun olit minun parini ja sinä olet tosi kaunis (ja minä hymyilen hänelle.) Olen ujo, ja niin taitaa olla tyttökin.
Tykkään hänestä todella paljon mutta en tiedä hänestä. Olen tykännyt tästä samasta henkilöstä useamman kerran mutta mikään niistä ei ole onnistunut. Kysyin anonyymina askissa että kenestä hän tykkää? Tyttö vastasi: ''Ehkä tostakin.'' Minä haluaisin että hän tykkäisi minusta tai jotain. Sitten hän vastasi askissa että: ''musta tykätään mutta se on tosi ärsyttävä.'' Toivottovasti nyt se on ole minä. Mutta nähtävästi voi olla, tai sitten tällä kyseisellä tytöllä on muitakin.
Odotan kärsivällisesti vastauksia (ei ES-pärinöitä eikä mitään jonne vastauksia) kirjoitin tämän huolella, joten anteeksi kirjoitus virheet. Kiitos kun luit ja vastaatko kunnolla ja huolella?
Vastauksia. Ja kikki on tässä jos haluaa joku auttaa enemmän
KIK: artXa
Kiitos
Apu.Olisi.Kiva
Apua.Tänne
2
60
Vastaukset
- Bosasa
"Kirjoitin tämän huolella joten anteeksi kirjoitus virheet" selvä :) Mutta mee puhumaa sil vaiks kikissä ja edisty pikku hiljaa :)
Moi!
Kiva kun uskalsit pyytää ihastustasi tansseihin, kyllä hän varmasti ainakin kaverina sinusta tykkää, kun pariksesi suostui. Kerro tytölle, että pidät hänestä, ehkä hänkin tykkää sinusta, mutta on liian ujo kertomaan sitä.
Tsemppiä tansseihin, älä tallo varpaille! :)
Terveisin Jyväskylän NettiSaapas-päivystäjät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745518- 353071
- 402684
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272045Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402032Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291859- 951822
- 1741752
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941240