sormenj'ljet viisumiin

palets v visa

Joukuun 10 pv jalkeen pitaa sormenjaljet laittaa viisumianomuksen mukaan , mitenkahan tuo tapahtuu leikataanko kirurgin luona nahkaa mukaan sormenpaista.
Ja voihan se olla etta vanhatkin viisumin omistajat joutuu rajalla syyniin virkailijoiden ymmartamattomyyden takia no reilu viikko niin sitten se nahdaan missa mennaan

7

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin5

      Tuo ois bensaturistille kiva lisä matkailuun, mutta valitettavasti asia ei koske suomalaisia pariin vuoteen.

    • Töölönlahden Pravda

      Venäjän sormenjälki­vaatimus ei koske suomalaisia
      Venäjä alkaa jo joulukuun 10. päivänä vaatia Venäjän viisumin hakijoilta biometrista tunnistamista eli sormenjälkiä. Vaatimus ei kuitenkaan tässä vaiheessa koske esimerkiksi Suomea.

      Sormenjäljet vaaditaan Venäjän viisumia hakevilta Britannian, Pohjois-Irlannin, Namibian ja Myanmarin kansalaisilta sekä Moskovassa Vnukovon lentokentällä työskentelevien konsulaattien ja lähetystöjen asiakkailta.
      http://www.hs.fi/kotimaa/a1416972203727

      • onhan noi

        Passeissahan ne sormenjälet ollu jo jonkii aikaa,ei niitä mihinkään viisumiin tule,aasit


      • nehän on eri asia
        onhan noi kirjoitti:

        Passeissahan ne sormenjälet ollu jo jonkii aikaa,ei niitä mihinkään viisumiin tule,aasit

        Passi ja viisumi nyt on eri asia.


      • on vaikea
        nehän on eri asia kirjoitti:

        Passi ja viisumi nyt on eri asia.

        Mä tiedä missä sun viisumis on,mun on ainakii passissa,missä biometriset tunnisteet,eikä se visa issestää siihen passii ilmesty,konsulaatin kautta käy


      • helppo3
        on vaikea kirjoitti:

        Mä tiedä missä sun viisumis on,mun on ainakii passissa,missä biometriset tunnisteet,eikä se visa issestää siihen passii ilmesty,konsulaatin kautta käy

        No, kaipa ne sitten kopioivat ne sinun tietosi avuliaasti passista. Varmaan homma tarkentuu, kun schengen viisumin uudet vaatimukset venäläisille tulevat voimaan.


    • viisumia pohtiva

      Entä jos sormenjälki muuttuu? Itselle kävi niin että työpaikkakiusaajat kiduttivat ja viilsivät sormen päästä palan pois kovan kivun aiheuttamiseksi. Pientä arkuutta lukuunottamatta parantunut mutta erilainen pinta on edelleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe