Viekö Facebook kuvasi?

Riitta28

Vastauksena "Facebook" uudelle politiikalle vakuutan, että kaikki minun henkilötietoni, valokuvani, piirustukseni, kirjoitukseni ja niin edelleen ovat minun Copyright-oikeuksiani (kuten Bernin yleissopimus sanoo). Facebookin Oikeus siirtää minun henkilökohtaisia tietojani tai tuotoksia kolmansille osapuolille 01.01.2015 alkaen on mitätön, koska olen julkisesti etukäteen kieltänyt tämän mahdollisuuden.
Kaupallinen ja muutoin hyödyntäminen koskee kaikkia edellä mainittuja copyright-oikeuksiani, kussakin tapauksessa julkaisemiseen vaaditaan minulta jokaista kertaa varten kirjallista lupaa.
"Facebook" on julkinen yhtiö. Siksi käyttäjille suositellaan sosiaalisen verkoston sivulleen laittamaan tietosuojaa koskeva lausunto, muutoin (jos ilmoitusta ei julkaista sivulla ainakin kerran), olet automaattisesti antanut luvan tietojesi käyttöä varten, kuten sivusi, valokuvasi ja kaikkia tietoja joita julkaistaan sinun viestiseinälläsi.
Jokainen, joka lukee tämän tekstin voi kopioida sen Facebookin seinälleen. Tämän jälkeen sinä olet suojattu tekijänoikeuslailla. Tämä tiedonanto on ilmoitus "Facebookille" - tämän tiedonannon jälkeen, kopiointi, jakelu ja minun henkilökohtaisten tietojeni tai muiden laittomien toimien suhteessa profiiliini sosiaalisessa verkostossa on ehdottomasti kielletty!
Helsingissä 2.12.2014

3

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      48
      4046
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1910
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1374
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1306
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1205
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1081
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      961
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      930
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      28
      929
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      40
      917
    Aihe