Vastauksena "Facebook" uudelle politiikalle vakuutan, että kaikki minun henkilötietoni, valokuvani, piirustukseni, kirjoitukseni ja niin edelleen ovat minun Copyright-oikeuksiani (kuten Bernin yleissopimus sanoo). Facebookin Oikeus siirtää minun henkilökohtaisia tietojani tai tuotoksia kolmansille osapuolille 01.01.2015 alkaen on mitätön, koska olen julkisesti etukäteen kieltänyt tämän mahdollisuuden.
Kaupallinen ja muutoin hyödyntäminen koskee kaikkia edellä mainittuja copyright-oikeuksiani, kussakin tapauksessa julkaisemiseen vaaditaan minulta jokaista kertaa varten kirjallista lupaa.
"Facebook" on julkinen yhtiö. Siksi käyttäjille suositellaan sosiaalisen verkoston sivulleen laittamaan tietosuojaa koskeva lausunto, muutoin (jos ilmoitusta ei julkaista sivulla ainakin kerran), olet automaattisesti antanut luvan tietojesi käyttöä varten, kuten sivusi, valokuvasi ja kaikkia tietoja joita julkaistaan sinun viestiseinälläsi.
Jokainen, joka lukee tämän tekstin voi kopioida sen Facebookin seinälleen. Tämän jälkeen sinä olet suojattu tekijänoikeuslailla. Tämä tiedonanto on ilmoitus "Facebookille" - tämän tiedonannon jälkeen, kopiointi, jakelu ja minun henkilökohtaisten tietojeni tai muiden laittomien toimien suhteessa profiiliini sosiaalisessa verkostossa on ehdottomasti kielletty!
Helsingissä 2.12.2014
Viekö some oikeutesi?
Riitta35
1
183
Vastaukset
- ttppii
Aika helvetin tietämätön olet tekijänoikeuslaista, jos kuvittelet, että jollain tämäntyypisellä ilmoituksella on mitään vaikutusta. Tekijänoikeus on voimassa, jos se on, tälläinen ilmoitus ei siihen asiaan vaikuta vähimmässäkään määrin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja15520124Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant428384Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va546118SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1765742Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot264768Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3124457HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.754383Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm754160"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153740Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.1071593