Silja linen laivatarjonta turussa

Tallink123

Mielestäni silja linen tarjonta on surkea turku-tukholma välillä ms silja galaxy ja ms baltic princess täysin samanlaiset laivat sisätiloissa samat myymälät,ravintolat jne tietääkö joku vai tiedoitetaanko reittivaohdoista mielestäni laivat ovat vain ulkoapäin eriväriset.

129

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastausss

Juu samaa mieltä kaikki hyvät laivat muualla miksi edes siljatallink rakentaa kolme samanlaista laivaa galaxy princess gueen

• Onko parempiakaan

Mikä laiva sinne sitten olis vaihtoehtona?

• En valit

Miksi vastasit 2 kertaa omaan aloitukseesi?

Totta, nykyjään laivat on todella samanlaisia sisätilojen suhteen. Toki pientä eroa on. Isoin ero on se, että Galaxyn ohjelmatarjonta on SURKEAA ja laivalla on niin huono meininki aina, siis aina. Itse laivat on hienoja, on 2 yökerhoa, erillinen disco, pari baaria, ei C-hyttejä, joka hytissä telkkari jne

• Masokisteille!

Vain masokistit suostuvat matkaamaan Turku-Tukholma -linjalla. Erittäin epämukavat ajat!

• kerro miks

Miten niin epämukavat ajat?

• Masokisteille!
        kerro miks kirjoitti:

Miten niin epämukavat ajat?

Jos laiva lähtee ennen klo 9 tai jälkeen klo 18, on aika äärettömän epämukava. Silloin joutuu nousemaan ylös kovin aikaisin aamulla tai sitten matka menee yömatkaksi.

• fer46
        Masokisteille! kirjoitti:

Jos laiva lähtee ennen klo 9 tai jälkeen klo 18, on aika äärettömän epämukava. Silloin joutuu nousemaan ylös kovin aikaisin aamulla tai sitten matka menee yömatkaksi.

Voi Jiikoo-76 raukkaa... Et taida voida käydä edes yökerhoissa, nekun aukeaa usein vasta 22:00

No toi on sun mielipide kellonajoista, AINIIN :D ethän sä oo tehnyt yhtään matkaa laivalla :D

• !!!
        fer46 kirjoitti:

Voi Jiikoo-76 raukkaa... Et taida voida käydä edes yökerhoissa, nekun aukeaa usein vasta 22:00

No toi on sun mielipide kellonajoista, AINIIN :D ethän sä oo tehnyt yhtään matkaa laivalla :D

Eiks tuo ala olemaan tuolla täkylläsi jo aika epätoivoista kalastelua...

• Mitä yökerholla?
        fer46 kirjoitti:

Yökerhossa? Mitä siellä tekee? Stadin paateilla ekan safkatuurin jälkeen meen ostoksille ja siellä tulee isketyksi yöseuraa. Viimeistään kello kahdeksalta alkaa illan lakanaplska.

• fefew
        Mitä yökerholla? kirjoitti:

Yökerhossa? Mitä siellä tekee? Stadin paateilla ekan safkatuurin jälkeen meen ostoksille ja siellä tulee isketyksi yöseuraa. Viimeistään kello kahdeksalta alkaa illan lakanaplska.

Sääli että tuo Jiikoo-76 on vähän kehitysvammainen, ei ymmärrä seksin päälle mitään, tai alkoholinjuonnin.

Ei ole raukka edes terminaaliin asti päässyt, mut kova poika se on nettiä tonkimaan :)

• Peljmies
        fefew kirjoitti:

Sääli että tuo Jiikoo-76 on vähän kehitysvammainen, ei ymmärrä seksin päälle mitään, tai alkoholinjuonnin.

Ei ole raukka edes terminaaliin asti päässyt, mut kova poika se on nettiä tonkimaan :)

Vaan kun en ole mikään jiikooo.

Katos kun pelimies järjestää aina petiseuraa ilman turhia viivytyksiä. Se on kuule luontaisesta charmista ja disipliinistä kiinni.

Miksi tuhlata aikaa jossain yökerhossa, kun sen ajan voi pelmuutellakin.

• sfsafsf
        Peljmies kirjoitti:

Katos kun pelimies järjestää aina petiseuraa ilman turhia viivytyksiä. Se on kuule luontaisesta charmista ja disipliinistä kiinni.

Totta, itse olin kerran ajelemassa autollani viime kesänä. Kadulla hortoili tuhannen kännissä 16v tyttö, jolle tarjosin kyytiä. ei mennyt kuin 5min niin oltiin petipuuhissa...

tuota et juuri tajua mikä hohto on humalassa olemisessa

• sfsafsf
        Peljmies kirjoitti:

Itse siis en ikinä juo "tuoppia" vaan olen joko kännissä tai selvinpäin :)

Se ois muuten hauska juottaa tommonen 38v kehari ekaa kertaa elämässä känniin, sit hommata joku joka antaa sille pillua tai kullia... vois harmittaa mitä kaikkea on menettänyt.

Itsekin olin yhdessä kuuron tytön kanssa, ei häntä tai minua hänen vammaisuutensa haitannut yhtään, päinvastoin, harrastimme erittäin äänekästä seksiä :)

• Tosi on
        fefew kirjoitti:

Mieluummin kehitysvammainenkin kuin kaltaisesi ääliö!
        Kehitysvammaisillekin on suotu korvien väliin enemmän kuin sinulle

miksi pitäisi päästä vain terminaalille asti kun voi kulkea samalla terminaalin läpi laivamatkalle, eikä tarvi nettiä siihen, vain varausnumeron ....

• ewfefe
        Tosi on kirjoitti:

Mieluummin kehitysvammainenkin kuin kaltaisesi ääliö!
        Kehitysvammaisillekin on suotu korvien väliin enemmän kuin sinulle

miksi pitäisi päästä vain terminaalille asti kun voi kulkea samalla terminaalin läpi laivamatkalle, eikä tarvi nettiä siihen, vain varausnumeron ....

Totta, kehitysvammainekin voi olla viisas.

No miten voi olla että olet käynyt terminaalissa, mutta et osaa vastata simppeliin kysymykseen liittyen terminaaliin

Etkä osaa myöskään vastata simppeleihin kysymyksiin liittyen hyttejä

• Tosi on
        ewfefe kirjoitti:

Totta, kehitysvammainekin voi olla viisas.

No miten voi olla että olet käynyt terminaalissa, mutta et osaa vastata simppeliin kysymykseen liittyen terminaaliin

Etkä osaa myöskään vastata simppeleihin kysymyksiin liittyen hyttejä

Ei se muuksi muutu. ääliö olet kun tuollaisia menet kirjoittelemaan,
        Tosin kysymyksiisi on vastattu jo monasti,Sinä et ilmeisesti ole niitä ymmärtänyt kun olet raivonnut korviesi välissä asuvan sivupersoonasi kanssa keskustelijoiden kiusana keskusteluissa
        voithan hakea ne vastaukset netistä kun ne sielläkin ovat löydettävissä ihan simppelillä tavalla jotka tosin sinullekin on näissä kommentoinneissa palsyalla kerrottu useampaankin kertaan ...

Joten kysymys sinulle johon et ole vielä kyennyt vastaamaan:
        Koska meinaat aikuistua?

Taitaa tuottaa liikaa päänvaivaa tuo yksinkertainen kysymys sinulle ....

• 456545665+
        Tosi on kirjoitti:

Ei se muuksi muutu. ääliö olet kun tuollaisia menet kirjoittelemaan,
        Tosin kysymyksiisi on vastattu jo monasti,Sinä et ilmeisesti ole niitä ymmärtänyt kun olet raivonnut korviesi välissä asuvan sivupersoonasi kanssa keskustelijoiden kiusana keskusteluissa
        voithan hakea ne vastaukset netistä kun ne sielläkin ovat löydettävissä ihan simppelillä tavalla jotka tosin sinullekin on näissä kommentoinneissa palsyalla kerrottu useampaankin kertaan ...

Joten kysymys sinulle johon et ole vielä kyennyt vastaamaan:
        Koska meinaat aikuistua?

Taitaa tuottaa liikaa päänvaivaa tuo yksinkertainen kysymys sinulle ....

Aina kun olen kysynyt terminaalista jotain alkaa pilkun nussinta, kun kysyn hytin siivouksesta jotain, vastaat niin leväperäisesti kuin olla ja voi.

Ja ei, netissä ei kerrota millaisia liukuportaita on käytössä siljan temrinaalissa, tai mitä tehdään amorellan hytin esisiivouksessa

• Tosi on
        456545665+ kirjoitti:

Aina kun olen kysynyt terminaalista jotain alkaa pilkun nussinta, kun kysyn hytin siivouksesta jotain, vastaat niin leväperäisesti kuin olla ja voi.

Ja ei, netissä ei kerrota millaisia liukuportaita on käytössä siljan temrinaalissa, tai mitä tehdään amorellan hytin esisiivouksessa

johan sinulle on kerrottu monesti ettei vikingin turun terminaalilla ole liukuportaita käytössä.
        Lisäksi vikingin sivuilta löytyy tiedot terminaaleilla liikkumiseen, pitäisihän se sinun käsittää jos sinulla on varaa ilkkua kehitysvammaisia.
        Ehkäpä sinun kannattaisikin katsoa jatkossa sinne peiliin miksi irvailetvat sinulle palstalla.
        Sinulle on kerrottu myös linkki jossa nuo terminaalien salat selviävät, muttaa et siitäkään mitään ottanut opiksesi.
        En siis ole vastannut mitenkään "leväperäisesti", vaan joa opastavasti miten asia terminaalilla on toteutettu, sinä vain et ole ymmärtänyt lukemaasi se on tosin vain oma ongelmasi

Vastaisin mielleläni kysymykseesi "esisiivouksesta" jos vain ensin kertoisit mitähän ymmärrettävää sanaa (ei termejä) mahdat tarkoittaa.

Tuosta tallink siljan terminaaliin viittaavasta kysymyksestäsi, olen siihenkin kertonut kantani, sinun sitäkään ymmärtämättäsi, joten siitäkään olisi turha kerrata tässä enää enempiä

• Jiikoo-55
        Tosi on kirjoitti:

johan sinulle on kerrottu monesti ettei vikingin turun terminaalilla ole liukuportaita käytössä.
        Lisäksi vikingin sivuilta löytyy tiedot terminaaleilla liikkumiseen, pitäisihän se sinun käsittää jos sinulla on varaa ilkkua kehitysvammaisia.
        Ehkäpä sinun kannattaisikin katsoa jatkossa sinne peiliin miksi irvailetvat sinulle palstalla.
        Sinulle on kerrottu myös linkki jossa nuo terminaalien salat selviävät, muttaa et siitäkään mitään ottanut opiksesi.
        En siis ole vastannut mitenkään "leväperäisesti", vaan joa opastavasti miten asia terminaalilla on toteutettu, sinä vain et ole ymmärtänyt lukemaasi se on tosin vain oma ongelmasi

Vastaisin mielleläni kysymykseesi "esisiivouksesta" jos vain ensin kertoisit mitähän ymmärrettävää sanaa (ei termejä) mahdat tarkoittaa.

Tuosta tallink siljan terminaaliin viittaavasta kysymyksestäsi, olen siihenkin kertonut kantani, sinun sitäkään ymmärtämättäsi, joten siitäkään olisi turha kerrata tässä enää enempiä

"Aina kun olen kysynyt terminaalista jotain alkaa pilkun nussinta"

Ja alkoi taas, taas alkoi pilkun nussinta...

Eli kun olet väärässä/et tiedä asiaan vastausta, niin katoat, haukut tai alat nussimaan pilkkua.

Et ole muuten pitkään aikaan väittänyt että gracen silta ei sovi amorellaan tai että Turussa siljalla pääsisi sviitissä matkaavat aikaisemmin laivaan :=

• Tosi on
        Jiikoo-55 kirjoitti:

Eli kun olet väärässä/et tiedä asiaan vastausta, niin katoat, haukut tai alat nussimaan pilkkua.

Et ole muuten pitkään aikaan väittänyt että gracen silta ei sovi amorellaan tai että Turussa siljalla pääsisi sviitissä matkaavat aikaisemmin laivaan :=

"ja sinä jankkaat vain tuota yhtä ja samaa, mitään laivamatkaan liittyvää et koskaan kirjoita.

Kehitysvammaiset myös ärsyttävät sinua joistakin syistä, siksipä nälvit heitä,
        todellisuudessa kehitysvammaiset ovat sinua fiksumpia, he osaavat vammastaan huolimatta ajatella, toisin kuin taas sinä.

sinulla on taas tapa nimitellä kehitysvammaiseksi tai ties miksi kun et ole ymmärtänyt lukemaasi.

En katoa mihinkään, annan vaan sinulle "voiton merkiksesi" viimeisen kommentin, vaikka todellisuudessa et voita mitään, jankkaaminen on sinulle pääasia, kuka sinua jaksaisikaan ,,,,

Yritä ymmärtää ja muistaa jatkossa, portaissa on aina askelmat, on ne sitten kiinteät tai rulla....
        vikingin terminaalilla ei siis ole rullaportaita, vain kävelyliuut, joko meni perille rautalangasta väännettynä

• jiikoo_22100
        Jiikoo-55 kirjoitti:

Maarianhaminassa on rullaportaat käytössä kun kuljet lähtöselvityksestä toiseen kerrokseen Turkuun, Helsinkiin tai Tukholmaan lähteviin vikingin laivoihin.
        Tosin voit käyttää rullaportaiden vieressä sijaitsevia kiinteitä portaita terminaalin toiseen kerrokseen noustaksesi
        Kapellskäriin liikennöivvään Rosellaan ei tarvitse kulkea portaita pitkin koska kulku tapahtuun samalta tasolta kuin lähtöselvitys sijaitsee

• 8779898
        jiikoo_22100 kirjoitti:

Maarianhaminassa on rullaportaat käytössä kun kuljet lähtöselvityksestä toiseen kerrokseen Turkuun, Helsinkiin tai Tukholmaan lähteviin vikingin laivoihin.
        Tosin voit käyttää rullaportaiden vieressä sijaitsevia kiinteitä portaita terminaalin toiseen kerrokseen noustaksesi
        Kapellskäriin liikennöivvään Rosellaan ei tarvitse kulkea portaita pitkin koska kulku tapahtuun samalta tasolta kuin lähtöselvitys sijaitsee

Olet sanonut käyneesi Amorellalla, silti et osaa kertoa mitä tehdään hyttien siivouksessa ennen saapumista satamaa, tai kummat liukuportaat on käytössä temrinaalissa, sellaiset joissa on askelmat, tai sellaiset joissa ei ole... tai jopa molempia.

Et kykene vastaamaan tuohon, alat vain itkemään vääristä termeistä

• jiikoo_22100
        8779898 kirjoitti:

Olet sanonut käyneesi Amorellalla, silti et osaa kertoa mitä tehdään hyttien siivouksessa ennen saapumista satamaa, tai kummat liukuportaat on käytössä temrinaalissa, sellaiset joissa on askelmat, tai sellaiset joissa ei ole... tai jopa molempia.

Et kykene vastaamaan tuohon, alat vain itkemään vääristä termeistä

Olen matkannut Amorellalla Turusta maarianhaminaan,
        hytti siivottiin siis muutama tunti sen jälkeen kun olin aluksesta jo poistunut,
        Hyttejä kun ei aleta siivoamaan vielä ennen välisatamaa.
        Tosin Amorellalla risteillessä hytissä on saatettu ehtiä käydä aamulla hakemassa lakanat ja pyyhkeet aamupalalla sekä viime hetken ostoksilla ollessani,

Lähden hytistä odottelemaan maihinnousua hyvissä ajoissa 20-25 minuuttia ennen satamaan saapumista jotta olen ensimmäisten joukossa laivasta poistuessani ehtiäkseni kaukoliikenteen bussille joka lähtee kello 8:00 satamasta.

elikkäs minua ei kiinnosta nuo siivoamiset jos ne eivät häiritse toimiani tai joudun huomauttamaan heikosti siivotusta hytistä. Sinä taas tunnut olevasi käytöksesi perusteella raivoaminisesi sekä kiinostuksen kohteistasi satamassa tai hyteissä tapahtuvistä "jännistä asioista" meko nuori, ehkä juuriyläasteen aloittanut tenava.
        lisäksi tuon ikäarvion perustana pidän tuota "sun on pakko olla jiikoo-76" sun on pakko olla se, raivoat lisäksi että se jiikoo-76 on kehitysvammainen, ilmeisesti kun et edes vielä ymmärrä mikä on kehitysvammainen, se on vain oma pelkosi erilaisuutta kohtaan, et ymmärrä asiota vielä kuten aikuiset.

Niin, voisit tosiaan opetella asioiden nimet oikein, tuo "termi-itkusi"on jo hieman kulahtanut selitys asioista tai niiden nimistä tietämättömyydellesi..

Sinä et ole viimeisen vuoden aikana kyennyt jankkaamaan kuin termeistäsi, mitään itse laivamatkailusta kertovaa et ole kyennyt vielä kertomaan.
        Lukemaasi et halua ymmärtää, ethön voisi silloin kiukutella ja jatkaa jankuttaistasi.

Saat jatkossa jankuttaa jonkun toisen jiikoosi kera, minä jään tauolle tällä erää,
        sinullehan ei ollut aiemminkaan merkitystä jiikoosta jonka kanssa saat jankata.

niin, yksi juttu kykenemisestä,
        sinä et tosin kykene uskottavuuteen jankuttamisesi kanssa,...

voit toki jatkaa jankuttamistasi portaistasi jos sinun oloasi helpottaa.
        mutta muista jotta rullaportaissa on aina askelmat,
        kävelyliut eivät taas ole liukuportaita koska kävelyliuissa ei ole askelmia

Jatka rauhassa kyynelehtimistäsi jollet ymmärrä, suotakoon se sinulle.

o

• dsfdgfdf
        jiikoo_22100 kirjoitti:

Olen matkannut Amorellalla Turusta maarianhaminaan,
        hytti siivottiin siis muutama tunti sen jälkeen kun olin aluksesta jo poistunut,
        Hyttejä kun ei aleta siivoamaan vielä ennen välisatamaa.
        Tosin Amorellalla risteillessä hytissä on saatettu ehtiä käydä aamulla hakemassa lakanat ja pyyhkeet aamupalalla sekä viime hetken ostoksilla ollessani,

Lähden hytistä odottelemaan maihinnousua hyvissä ajoissa 20-25 minuuttia ennen satamaan saapumista jotta olen ensimmäisten joukossa laivasta poistuessani ehtiäkseni kaukoliikenteen bussille joka lähtee kello 8:00 satamasta.

elikkäs minua ei kiinnosta nuo siivoamiset jos ne eivät häiritse toimiani tai joudun huomauttamaan heikosti siivotusta hytistä. Sinä taas tunnut olevasi käytöksesi perusteella raivoaminisesi sekä kiinostuksen kohteistasi satamassa tai hyteissä tapahtuvistä "jännistä asioista" meko nuori, ehkä juuriyläasteen aloittanut tenava.
        lisäksi tuon ikäarvion perustana pidän tuota "sun on pakko olla jiikoo-76" sun on pakko olla se, raivoat lisäksi että se jiikoo-76 on kehitysvammainen, ilmeisesti kun et edes vielä ymmärrä mikä on kehitysvammainen, se on vain oma pelkosi erilaisuutta kohtaan, et ymmärrä asiota vielä kuten aikuiset.

Niin, voisit tosiaan opetella asioiden nimet oikein, tuo "termi-itkusi"on jo hieman kulahtanut selitys asioista tai niiden nimistä tietämättömyydellesi..

Sinä et ole viimeisen vuoden aikana kyennyt jankkaamaan kuin termeistäsi, mitään itse laivamatkailusta kertovaa et ole kyennyt vielä kertomaan.
        Lukemaasi et halua ymmärtää, ethön voisi silloin kiukutella ja jatkaa jankuttaistasi.

Saat jatkossa jankuttaa jonkun toisen jiikoosi kera, minä jään tauolle tällä erää,
        sinullehan ei ollut aiemminkaan merkitystä jiikoosta jonka kanssa saat jankata.

niin, yksi juttu kykenemisestä,
        sinä et tosin kykene uskottavuuteen jankuttamisesi kanssa,...

voit toki jatkaa jankuttamistasi portaistasi jos sinun oloasi helpottaa.
        mutta muista jotta rullaportaissa on aina askelmat,
        kävelyliut eivät taas ole liukuportaita koska kävelyliuissa ei ole askelmia

Jatka rauhassa kyynelehtimistäsi jollet ymmärrä, suotakoon se sinulle.

o

Paljon tekstiä, vähän asiaa. Et siis osaa sanoa mitä siivouksessa ennen saapumista tehdään esim. sängyille, roskikselle, pyyhleille jne... Ainiin, voi raukka kun ei noita löydy netistä

• Oletko miettinyt
        fer46 kirjoitti:

Oletko miettinyt mitä olet saavuttanut tuolla raivoamisella jiikoosta tämän kuluneen viimeisen puolen aikana?
        Aivan oikein, olet edelleen lähtöpisteessä,
        et ole saavuttanut raivollasi jiikoosta yhtikäs mitään

Onko siis ollut kannattavaa.
        tosin olet saanut kirjoittajat kaikkoamaan palstalta, raivoamistasi jiikoosta ei siis ole ketään seuraamassa, olet siinäkin tehnyt täysin turhaa työtä raivoamisellasi,
        mutta sinähän et ajattelun kuninkaita olekkaan

Onko kannattanut,
        olisiko aika pysähtyä miettimään,
        jos vielä osaat ajatella muutakin kuin raivoamistasi jiikoostasi

• Minkä puolen?
        Oletko miettinyt kirjoitti:

Oletko miettinyt mitä olet saavuttanut tuolla raivoamisella jiikoosta tämän kuluneen viimeisen puolen aikana?

tosin olet saanut kirjoittajat kaikkoamaan palstalta, raivoamistasi jiikoosta ei siis ole ketään seuraamassa, olet siinäkin tehnyt täysin turhaa työtä raivoamisellasi,

Onko kannattanut,

Minkä puolen?

Toisaalta sinä olet tuota halunnut, olethan innolla seurannut asiaa.

• 54665656
        Oletko miettinyt kirjoitti:

Onko kannattanut,

Kirjoittajat saa kaikkoamaan tuollainen kusipää.

Jos joku kysyy "Onko Amorellan B2 hytissä telkkari" niin sinä tulet raivoamaan "Amorella ei ole B2 hyttejä, piste"

Jos joku kysyy "Myydäänkö Baltiq Queenin tax freessa alkoholai menomatkalla" niin sinä tulet raivoamaan "kyseisellä laivalla ei ole tax freeta"

Joten voisitko painua vittuun, ei täällä kaivata näsäviisaista nettihakoja, joilla ei ole omaa kokemusta mistää

• Vastaukset.
        54665656 kirjoitti:

Jos joku kysyy "Onko Amorellan B2 hytissä telkkari" niin sinä tulet raivoamaan "Amorella ei ole B2 hyttejä, piste"

Jos joku kysyy "Myydäänkö Baltiq Queenin tax freessa alkoholai menomatkalla" niin sinä tulet raivoamaan "kyseisellä laivalla ei ole tax freeta"

Joten voisitko painua vittuun, ei täällä kaivata näsäviisaista nettihakoja, joilla ei ole omaa kokemusta mistää

Hyvinpä itsekin heität kortesi kekoon ja käytät vieläpä sytytystikkuakin.

Muuten - minä en ole koskaan puhunut amorellan hyteistä sanaakaan enkä liioin BQ:n taxin myynnistäkään.

Mutta alimpaan kohtaan toteaisin, että mieluusti tuo ensimmäinen virke.

• gfdg5
        Vastaukset. kirjoitti:

Hyvinpä itsekin heität kortesi kekoon ja käytät vieläpä sytytystikkuakin.

Muuten - minä en ole koskaan puhunut amorellan hyteistä sanaakaan enkä liioin BQ:n taxin myynnistäkään.

Mutta alimpaan kohtaan toteaisin, että mieluusti tuo ensimmäinen virke.

Hahhahahaha... Sun legendojas on

"Gabriellalla ei ole B2 hyttejä PISTE"

"Turussa ei ole Siljan terminaalia PISTE"

"XPRS:llä ei ole TaxFree myymälää PISTE"

"Isabellella ei ole ikinä ollut Q4 hyttejä"

Eli sulla on pointtina olla näsäviisas, ja kertoa jos asia on väärin, mutta ei kertoa miten se on. Se pelottaa lukijoita pois.

Pakko myöntää, itsekin säikähdin että kukas hullu tuo on kun edellisekesänä juttelin että Gabriellalla on kannella 9 vain yksi B2 hytti, ja sä tulit huutelemaan ettei semmosia hyttejä oo sillä laivalla lainkaan...

• oletko miettinyt
        Minkä puolen? kirjoitti:

Minkä puolen?

Toisaalta sinä olet tuota halunnut, olethan innolla seurannut asiaa.

Puolen vuoden aikana raivotesssasi jiikoostasi.
        kyllä sinä tosin haluat olla se joka aina kirjoittaa sen viimeisen kommentin,
        olen tosoaan seurannut palstan tilaa alennukseen aihettamaasi toimintaa,
        vielä jopa ylpeilet saavutuksellasi, olet epäonnistuja, olet huomannut.

• Totta on
        54665656 kirjoitti:

Amorellalta ei löydy B2 hyttiä
        Baltic queenilla ei tosin olekkaan reitistä johtuen taxfree myyntiä.

eikä tarvita mitään nettihakoja, käytännön kokemus ja asioiden seuraaminen riittää.

Ainoa joka täällä raivoaa on tuo joka on jo yli puolen vuoden ajan jankannut jiikostaan joka ei ole päässyt laivaan, ja karkoittanut toimillaan keskustelijat.
        Nyt hän on saanut palstan näköisekseen, vain hän ja jiikoot ....

• 4556546
        Totta on kirjoitti:

Amorellalta ei löydy B2 hyttiä
        Baltic queenilla ei tosin olekkaan reitistä johtuen taxfree myyntiä.

eikä tarvita mitään nettihakoja, käytännön kokemus ja asioiden seuraaminen riittää.

Ainoa joka täällä raivoaa on tuo joka on jo yli puolen vuoden ajan jankannut jiikostaan joka ei ole päässyt laivaan, ja karkoittanut toimillaan keskustelijat.
        Nyt hän on saanut palstan näköisekseen, vain hän ja jiikoot ....

Sitten voisit vastata

Amorellalla ei ole hyttiluokkaa B2, mutta on hyttiluokka B2p ja drvier, jotka ovat 2 hengen sisähyttejä

Baltic Queenilla ei ole varsinaista tax-free myymälää, mutta myymälä löytyy, josta saa ostaa monia tuotteita edullisemmin kuin ruotsinlaivojen tax-free myymälöistä

Eli sulla on ongelmana se, että kerrot että asia on väärin, mutta et kerro miten.

Ja ongelma on juuri näsäviisaus, jos joku termi ei ole 100% oikein, niin sun on pakko puuttua siihen

• Köyhät kyykkyyn!
        gfdg5 kirjoitti:

Hahhahahaha... Sun legendojas on

"Gabriellalla ei ole B2 hyttejä PISTE"

"Turussa ei ole Siljan terminaalia PISTE"

"XPRS:llä ei ole TaxFree myymälää PISTE"

"Isabellella ei ole ikinä ollut Q4 hyttejä"

Eli sulla on pointtina olla näsäviisas, ja kertoa jos asia on väärin, mutta ei kertoa miten se on. Se pelottaa lukijoita pois.

Pakko myöntää, itsekin säikähdin että kukas hullu tuo on kun edellisekesänä juttelin että Gabriellalla on kannella 9 vain yksi B2 hytti, ja sä tulit huutelemaan ettei semmosia hyttejä oo sillä laivalla lainkaan...

Todettakoon nyt vielä, että minä en mitenkään kommentoi köyhäillistön tai rahvaan hyttejä. Minulle alin hyttiluokka on luksus, mieluiten matkaan suitessa tai commodoressa.

• Tuleeko sitä
        Köyhät kyykkyyn! kirjoitti:

Todettakoon nyt vielä, että minä en mitenkään kommentoi köyhäillistön tai rahvaan hyttejä. Minulle alin hyttiluokka on luksus, mieluiten matkaan suitessa tai commodoressa.

No kerros millä laivalla/laivoilla olet viimeisen vuoden aikana reissannut niin katotaan oletko oikeasti

• Gabriellalla
        Tuleeko sitä kirjoitti:

No kerros millä laivalla/laivoilla olet viimeisen vuoden aikana reissannut niin katotaan oletko oikeasti

Johan se on kerrottu. Läntö 4.12. Gabriellan parvekehytissä.
        Siitä loistava sijoitus, ettei siellä ole karvareuhkaisten luutakopperoita.

Ainut hankaluus oli se "oikea" hissi, joka onneksi oli se oikea.

• niinhän hän voisi
        4556546 kirjoitti:

Sitten voisit vastata

Amorellalla ei ole hyttiluokkaa B2, mutta on hyttiluokka B2p ja drvier, jotka ovat 2 hengen sisähyttejä

Baltic Queenilla ei ole varsinaista tax-free myymälää, mutta myymälä löytyy, josta saa ostaa monia tuotteita edullisemmin kuin ruotsinlaivojen tax-free myymälöistä

Eli sulla on ongelmana se, että kerrot että asia on väärin, mutta et kerro miten.

Ja ongelma on juuri näsäviisaus, jos joku termi ei ole 100% oikein, niin sun on pakko puuttua siihen

niinhän hän voisi vastata kysymykseesi,
        mutta loppuisiko jankutuksesi kun jatkat sitä vielä vastauksen saaneenakin.

eli ei näe vaivaa jankutuksesi suhteen, valitan,

• näillä matkattu
        Tuleeko sitä kirjoitti:

Amorellalla, viking gracella sekä rosellalla,
        amorellalla ja viking gracella useampaankin kertaankin,
        Niin Eivoriakaan ei parane unohtaa, risteily sillä oli kokemus Utöseen heinäkuussa

• efewfewf
        näillä matkattu kirjoitti:

Amorellalla, viking gracella sekä rosellalla,
        amorellalla ja viking gracella useampaankin kertaankin,
        Niin Eivoriakaan ei parane unohtaa, risteily sillä oli kokemus Utöseen heinäkuussa

Sitten osaatkin kertoa mitä Amorellalla ja Gracella tehdään hytin siivouksessa ennen saapumista satamaan, mitä tehdään sängylle, mitä roskiksille ja mitä pyyhkeille.

Kerro siis oikein tarkkaan... Et kykene, koska netistä et löydä vastausta

Ainiin, sun mielestähän Amorellan silta ei sovi graceen, ja siksi satojen tuhansien eurojen muutostyöt

• t543t43t
        efewfewf kirjoitti:

Sitten osaatkin kertoa mitä Amorellalla ja Gracella tehdään hytin siivouksessa ennen saapumista satamaan, mitä tehdään sängylle, mitä roskiksille ja mitä pyyhkeille.

Ainiin, sun mielestähän Amorellan silta ei sovi graceen, ja siksi satojen tuhansien eurojen muutostyöt

Ainiin, ja sähän sait jopa Gracen hytin oven pysymään auki keskellä matkaa jostain ihme nappulasta :D

• Suite parempi
        efewfewf kirjoitti:

Suitessa siivooja odottaa hytin oven ulkopuolella. Kun matkustaja lähtee, siivooja tervehtii ja vasta sitten hyökkää sisään. Suitematkustajaa ei siivouksella häiritä!

• 1212332
        Suite parempi kirjoitti:

Suitessa siivooja odottaa hytin oven ulkopuolella. Kun matkustaja lähtee, siivooja tervehtii ja vasta sitten hyökkää sisään. Suitematkustajaa ei siivouksella häiritä!

Niin, mutta mitä se siivooja tekee hytissä sängylle, roskikselle ja pyyhkeille.

Ja mitä taasen se "Sollin siivoja" tekee niille

• näillä matkattu
        efewfewf kirjoitti:

Osaa kyllä kertoa, mutta mitä hyötyä siitä olisi sinulle kun lukemaasi ole tähänkään mennessä ymmärtänyt.
        Nyt voisitkin kertoa mihin tuet väitteesi etten olisi mainitsemillani laivoilla kuluvan vuoden aikana matkannut, jos et sitä kykene näyttämään muuksi, voisit lopettaa tuon jankutuksesi.

muutoin, et itse ymmärrä netistä löytyvää, viking linen sivuilla olevaa satamatieto osiosta löytyvää pohjakarttaa jossa on selvsti merkitty ettei liikuntarajoitteisille ole rullaportaita vaan kävelyliut. Tuon sivun linkkikin josta asia on havaittavissa on sinulle kerrottu. Nimittelet kirjoittajia palstalla kehitysvammaisiksi, vaikka kehitysvammaisetkin ymmärtävät asiota paremmin kuin sinä, ääliö joka et ymmärrä edes terminaalista netissä olevaa ohjekarttaa matkustajille.

Mieti siis oikein tarkkaanmiten aiot osoittaa etten olisi kuluvan vuoden aikana kyseisillä aluksilla matkannut, vai oliko liian vaikeaa sinun ymmärryksllesi (kysy vaikka siltä korvien välissäsi asustavalta jiikooltasi asiaa jos hän olisi sinua viisaampi) ?

• 4565456

Osaa kyllä kertoa, mutta mitä hyötyä siitä olisi sinulle kun lukemaasi ole tähänkään mennessä ymmärtänyt.
        Nyt voisitkin kertoa mihin tuet väitteesi etten olisi mainitsemillani laivoilla kuluvan vuoden aikana matkannut, jos et sitä kykene näyttämään muuksi, voisit lopettaa tuon jankutuksesi.

muutoin, et itse ymmärrä netistä löytyvää, viking linen sivuilla olevaa satamatieto osiosta löytyvää pohjakarttaa jossa on selvsti merkitty ettei liikuntarajoitteisille ole rullaportaita vaan kävelyliut. Tuon sivun linkkikin josta asia on havaittavissa on sinulle kerrottu. Nimittelet kirjoittajia palstalla kehitysvammaisiksi, vaikka kehitysvammaisetkin ymmärtävät asiota paremmin kuin sinä, ääliö joka et ymmärrä edes terminaalista netissä olevaa ohjekarttaa matkustajille.

Mieti siis oikein tarkkaanmiten aiot osoittaa etten olisi kuluvan vuoden aikana kyseisillä aluksilla matkannut, vai oliko liian vaikeaa sinun ymmärryksllesi (kysy vaikka siltä korvien välissäsi asustavalta jiikooltasi asiaa jos hän olisi sinua viisaampi) ?

Eli et ole tehnyt matkaa laivalla, ja siksi et osaa kertoa mitä hyttien siivouksessa tehdään

Usein olet pyytänyt mua menemään Desing Walk kierrokselle... Jos teit kierroksen, niin miksi minä en ole ikinä sellaisella käynyt. Se selviää kierroksen aikana

Et Jiikoo-76 mun korvien välissä asu, vaan ihan Turussa Myllykodin hoitokodissa tms.

• Suite parempi
        4565456 kirjoitti:

Eli et ole tehnyt matkaa laivalla, ja siksi et osaa kertoa mitä hyttien siivouksessa tehdään

Usein olet pyytänyt mua menemään Desing Walk kierrokselle... Jos teit kierroksen, niin miksi minä en ole ikinä sellaisella käynyt. Se selviää kierroksen aikana

Et Jiikoo-76 mun korvien välissä asu, vaan ihan Turussa Myllykodin hoitokodissa tms.

• näillä matkattu
        4565456 kirjoitti:

Pyysin sinua osoittamaan väittesi todeksi, nyt vain surkuttelet omaa surkeuttasi,
        onhan osoitettu kehitysvammaistenkin ajattelevan asiota sinua paremmin.
        Eli kerro väiittsi tueksi jotain jolla voit osoittaa väitteesi todeksi, älä siis jankuta enää tuota samaa soopaa jota olet jankuttanut puolen vuoden ajan.

"Usein olet pyytänyt mua menemään Desing Walk kierrokselle... Jos teit kierroksen, niin miksi minä en ole ikinä sellaisella käynyt. Se selviää kierroksen aikana"

Et ilmeisesti ole viking gracella matkannut tai sinulla ei ole ollut varaa maksaa 10 euroa tuosta kierroksesta jonka se maksaa nykyään, sisältäen lasillisen kuohuvaa kierroksen päätteeksi.

• gterg

Pyysin sinua osoittamaan väittesi todeksi, nyt vain surkuttelet omaa surkeuttasi,
        onhan osoitettu kehitysvammaistenkin ajattelevan asiota sinua paremmin.
        Eli kerro väiittsi tueksi jotain jolla voit osoittaa väitteesi todeksi, älä siis jankuta enää tuota samaa soopaa jota olet jankuttanut puolen vuoden ajan.

"Usein olet pyytänyt mua menemään Desing Walk kierrokselle... Jos teit kierroksen, niin miksi minä en ole ikinä sellaisella käynyt. Se selviää kierroksen aikana"

Et ilmeisesti ole viking gracella matkannut tai sinulla ei ole ollut varaa maksaa 10 euroa tuosta kierroksesta jonka se maksaa nykyään, sisältäen lasillisen kuohuvaa kierroksen päätteeksi.

Jos olet laivalla matkannut niin kerro mitä siivojaa tekee sängyille...

Ja jos olet kierroksen tehnyt, niin kierroksen aikana huomaat miksi en siihen ikinä osallistu... Ei ole rahasta kiinni, eikä siitä etten joisi alkoholia...

Ainiin, miten sä saitkaan sen hytin oven pysymään auki laivan ollessa merellä, muutenkuin kiilaamalla sen esim. roskiksella

• 564566546
        gterg kirjoitti:

Ja jos olet kierroksen tehnyt, niin kierroksen aikana huomaat miksi en siihen ikinä osallistu... Ei ole rahasta kiinni, eikä siitä etten joisi alkoholia...

Ainiin, miten sä saitkaan sen hytin oven pysymään auki laivan ollessa merellä, muutenkuin kiilaamalla sen esim. roskiksella

Sitten kun osaat vastata tuohon, niin klikkaa varausvahvistus auki. Jos siinä näkyy hytin numero, niin mitä erityistä olet tehnyt lähtöselvityksessä

• näillä matkattu
        gterg kirjoitti:

"Ja jos olet kierroksen tehnyt, niin kierroksen aikana huomaat miksi en siihen ikinä osallistu... Ei ole rahasta kiinni, eikä siitä etten joisi alkoholia.."
        okei syihisi en sen enempää puutu, vastasin vain kaksi ensin mieleen tullutta vaihtoehtoa, ja sinäkin myönsit kommentissasi viittaavasi minun tekemääni Design walk esittelyyn, eli myönnät samalla minun olleen laivamatkalla.
        Nyt voit siis lopettaa tuon jankkaamisesi asiasta,
        jankkasit vain jankataksesi.

siivooja ei tee sängyille vieläkään mitään, sängyissä oleville vuodevaatteille kyllä, mutta sitähän et kysynyt, lisäksi sängyn korkeintaan nostaa yläasentoon siivouksen helpottamiseksi

• njjkjn

"Ja jos olet kierroksen tehnyt, niin kierroksen aikana huomaat miksi en siihen ikinä osallistu... Ei ole rahasta kiinni, eikä siitä etten joisi alkoholia.."
        okei syihisi en sen enempää puutu, vastasin vain kaksi ensin mieleen tullutta vaihtoehtoa, ja sinäkin myönsit kommentissasi viittaavasi minun tekemääni Design walk esittelyyn, eli myönnät samalla minun olleen laivamatkalla.
        Nyt voit siis lopettaa tuon jankkaamisesi asiasta,
        jankkasit vain jankataksesi.

siivooja ei tee sängyille vieläkään mitään, sängyissä oleville vuodevaatteille kyllä, mutta sitähän et kysynyt, lisäksi sängyn korkeintaan nostaa yläasentoon siivouksen helpottamiseksi

Eli et ole kierroksella ollut, muuten tietäisit miksi mua ei siinä näy.

Ja Kerro nyt mitä sängyille tehdään siivouksessa ennen saapumista...

Et osaa siis vastata kumpaankaan, koska molemmat vaatii omakohtaista kokemusta

• näillä matkattu
        njjkjn kirjoitti:

Eli et ole kierroksella ollut, muuten tietäisit miksi mua ei siinä näy.

Ja Kerro nyt mitä sängyille tehdään siivouksessa ennen saapumista...

Et osaa siis vastata kumpaankaan, koska molemmat vaatii omakohtaista kokemusta

"Eli et ole kierroksella ollut, muuten tietäisit miksi mua ei siinä näy."

kirjoittaisitko tuon vielä selkokielisenä niin että muutkin sinun lisäksesi ymmrtävät.

myönsit tosin kirjoittaessasi design walkista oman tappiosi pitkän turhan ja raivoavan jankkaamisesi jäljiltä.

Minä sivuutan jankkaamisesi tästä eteenpäin, myönsit tuolla design walk kirjoituksellasi itsellesikin minun matkanneeni laivalla,
        tuosta jiikoostasi en tiedä , enkä välitä onko hän matkannut laivalla,
        mutta sehän onkin vain sinun oma päänvaivasi

• sdgdfgf

"Eli et ole kierroksella ollut, muuten tietäisit miksi mua ei siinä näy."

kirjoittaisitko tuon vielä selkokielisenä niin että muutkin sinun lisäksesi ymmrtävät.

myönsit tosin kirjoittaessasi design walkista oman tappiosi pitkän turhan ja raivoavan jankkaamisesi jäljiltä.

Minä sivuutan jankkaamisesi tästä eteenpäin, myönsit tuolla design walk kirjoituksellasi itsellesikin minun matkanneeni laivalla,
        tuosta jiikoostasi en tiedä , enkä välitä onko hän matkannut laivalla,
        mutta sehän onkin vain sinun oma päänvaivasi

Et ole tehnyt Desing Walk kierrosta, jos olisit, niin tietäisit miksi minä en siihen ikinä osallistu...

Vinkki "kansi 10"

Tosin netistähän et vastausta tuohon löydä.

Ja kerro myös mitä siivooja tekee sängylle ennen kuin saavutaan terminaaliin, entä mitä roskikselle.

Et osaa vastata, koska et ole oikeasti reissussa käynyt, ja netistä et noihin vastausta löydä

• näillä matkattu
        sdgdfgf kirjoitti:

Et ole tehnyt Desing Walk kierrosta, jos olisit, niin tietäisit miksi minä en siihen ikinä osallistu...

Vinkki "kansi 10"

Ja kerro myös mitä siivooja tekee sängylle ennen kuin saavutaan terminaaliin, entä mitä roskikselle.

Et osaa vastata, koska et ole oikeasti reissussa käynyt, ja netistä et noihin vastausta löydä

Tosin tuo design walk lähtee kannelta 9 neuvonnan edestä, sitä ei tosin ole netissä mainittu, siksipä sinäkään et osunut arvauksessasi oikeaan

no et ole edelleenkään kyennyt esittämään mitään näytöksi kuvitelmallesi etten olisi matkannut tänä vuonna mainitsemillani aluksilla, selittelyilläsi olet yrittänyt helpottaaolotilaasi, mutta väitteesi perusteeksi et ole esittänyt mitään.

tosin mainitessasi design walk kierroksesta ja osallistumisestani siihen,
        teit itsellesi ja vänköölles lopullsen kuolin iskun, vaikka kuolon korinat oli vänkööllesi jo ollut muutoinkin havaittavissa epätoivoisissa kehitysvammaisuus kammoinesi jiikoosi kanssa.

• SMB
        sdgdfgf kirjoitti:

Vinkki "kansi 10"

Ihmettelen kysymyksiäsi, nehän eivät liity itse laivamatkaa mitenkään,
        miksi et ole kysynyt vaikkapa ilmiöstä jonka Viking Grace aiheuttaa kulkiessaan kohti Turkua kapeissa pukinsalmen maisemissa, vesimassat jonka se työntää edellään, veden soluessa aluksen sivulla korkeana haivaittavissa olevina puroina tai Maarianhaminasta lähtiessä lahden perältä on samainen ilmiö havaittavissa.
        Siivouksestakin olisit tosin voinut esittää kysymyksiä jotka liittyvät erikseen mainitsemiisi aluksiin, nyt olet tivannut yleisiä toimia, toimia joita voi nähdä hotelleissakin, olisit voinut kysyä vaikkapa miksi Viking Gracessa olevat hissiaulat ovat ongelmallisia siivoojille, tähän saa muuten vastauksen tekemällä tuon Design Walk kierroksen,

Tuossa sinulle mietittävää jankuttamisesi sijasta

• freww

Tosin tuo design walk lähtee kannelta 9 neuvonnan edestä, sitä ei tosin ole netissä mainittu, siksipä sinäkään et osunut arvauksessasi oikeaan

no et ole edelleenkään kyennyt esittämään mitään näytöksi kuvitelmallesi etten olisi matkannut tänä vuonna mainitsemillani aluksilla, selittelyilläsi olet yrittänyt helpottaaolotilaasi, mutta väitteesi perusteeksi et ole esittänyt mitään.

tosin mainitessasi design walk kierroksesta ja osallistumisestani siihen,
        teit itsellesi ja vänköölles lopullsen kuolin iskun, vaikka kuolon korinat oli vänkööllesi jo ollut muutoinkin havaittavissa epätoivoisissa kehitysvammaisuus kammoinesi jiikoosi kanssa.

Voi olla että olet matkannut, mutta hytissä et ole ollut etkä kierroksella, koska et osaa simppeliin kysymykseen vastata liittyen niihin :)

Miten muuten voi olla että etedes tiedä mitä kierroksen aikana tapahtuu miksi en siellä ole, tai et tedes tiedä mitän hytissä siivotaan ennen saapumista... ainiin, eihän noihin löydy vastausta netistä

• fefwe
        SMB kirjoitti:

Ihmettelen kysymyksiäsi, nehän eivät liity itse laivamatkaa mitenkään,
        miksi et ole kysynyt vaikkapa ilmiöstä jonka Viking Grace aiheuttaa kulkiessaan kohti Turkua kapeissa pukinsalmen maisemissa, vesimassat jonka se työntää edellään, veden soluessa aluksen sivulla korkeana haivaittavissa olevina puroina tai Maarianhaminasta lähtiessä lahden perältä on samainen ilmiö havaittavissa.
        Siivouksestakin olisit tosin voinut esittää kysymyksiä jotka liittyvät erikseen mainitsemiisi aluksiin, nyt olet tivannut yleisiä toimia, toimia joita voi nähdä hotelleissakin, olisit voinut kysyä vaikkapa miksi Viking Gracessa olevat hissiaulat ovat ongelmallisia siivoojille, tähän saa muuten vastauksen tekemällä tuon Design Walk kierroksen,

Tuossa sinulle mietittävää jankuttamisesi sijasta

Eli et ole laivalla reissanut, koska et osaa sanoa mitä siivojat tekee hytissä ennen laivan saapumista.

Ts. mikä on isoin ero siivouksessa verrattuna siljan laivoihin.

et vastaa, koska netissä tota ei kerrota

• Hyvä suite
        fefwe kirjoitti:

Eli et ole laivalla reissanut, koska et osaa sanoa mitä siivojat tekee hytissä ennen laivan saapumista.

Ts. mikä on isoin ero siivouksessa verrattuna siljan laivoihin.

et vastaa, koska netissä tota ei kerrota

Siivous ei liity laivalla käymiseen.
        Suiten matkustajan lähdettyä tulevat siivoojat hyttiin. Silloinhan ei matkustaja ole enää paikalla.

• dfvsdv
        Hyvä suite kirjoitti:

Siivous ei liity laivalla käymiseen.
        Suiten matkustajan lähdettyä tulevat siivoojat hyttiin. Silloinhan ei matkustaja ole enää paikalla.

Aijaa, että luxus hyttejä ei siivota kuin satama-aikana :D ihme ettei tästä ole mainintaa muutakuin sun päässäs...

no sähän väität muutenkin kaikkia omituisia, että joulukuponki pitää olla mukana laivalle mennessä jos sillä on varattu matka, samaten väität että piknik risteilyllä tarkistetaan liput laivan vaihdon yhteydessä, ja että laivasta poistuttaessa Tukholmassa tarkistetaan liput, ja oletpa jopa väittänyt ettei amorellan silta sovi graceen...

oot sä kyl semmonen pelle ettei mitään rajaa

• Siinä ero!
        dfvsdv kirjoitti:

Aijaa, että luxus hyttejä ei siivota kuin satama-aikana :D ihme ettei tästä ole mainintaa muutakuin sun päässäs...

no sähän väität muutenkin kaikkia omituisia, että joulukuponki pitää olla mukana laivalle mennessä jos sillä on varattu matka, samaten väität että piknik risteilyllä tarkistetaan liput laivan vaihdon yhteydessä, ja että laivasta poistuttaessa Tukholmassa tarkistetaan liput, ja oletpa jopa väittänyt ettei amorellan silta sovi graceen...

oot sä kyl semmonen pelle ettei mitään rajaa

Suitella ja luksuksella on huima ero. Luksus on nousukkaita varten, suite menestyneille.

• wefwef
        Siinä ero! kirjoitti:

Suitella ja luksuksella on huima ero. Luksus on nousukkaita varten, suite menestyneille.

Näsäviisaus alkoi taas... Muista että Gracella ei ole myöskään lainkaan A-hyttejä, eikä liiemmin B hyttejäkään

• Silja linen??

Tietääkseni siellä on nykyään valittavana vain tallinksiljan ja viking linen tarjontaa.

... ja provoilevalle keskustelun aloittajalla, mikä tuo mainitsemasi "ms silja galaxy"
      ms on tosin lyhenne englannin kielen sanasta neiti.
      jos olisit kirjoittanut laivasta olisi ollut m/s, mutta nyt kirjoitit jostakin neitosestasi.

lopuksi vielä,,,,
      liikennöitsijälle on helpompaa kahden samanlaisen aluksen markkinointi samalla reitillä ...

• 45656456

Älä alota Jiikoo-76... Ei sun tartte päteä sillä että tiedät että termit ei ole oikein. Ymmärrän että et ole päässyt terminaaliin tai edes laivalle. Ei sun tartte purkaa kiukkua täällä.

Turusta lähtee 2 siljaa 2 vikinglineä ja 1 tallink...

• Paljon lisää

Näin tietää Wikipedia:

Ms

Ms tarkoittaa seuraavia:

Maailmansota
        millisekunti, tunnus ms, ajan yksikkö
        millisievert, tunnus mS, konduktanssin yksikkö
        megasievert, tunnus MS, konduktanssin yksikkö
        metriä sekunnissa, tunnus m/s, nopeuden yksikkö
        EgyptAir, IATA-koodi MS, lentoyhtiö
        Montserrat, ISO 3166-1 -koodi MS, valtio tai muu maantieteellinen alue
        malaiji, ISO 639-1 -koodi ms, kieli
        Mississippi, postilyhenne MS, Yhdysvaltain osavaltio tai muu Yhdysvaltain hallitsema alue
        rouva, Ms. tai Ms, englannin kielen naista tarkoittavista sanoista miss ’neiti’ ja mistress (Mrs.) ’rouva’, puhuttelusana[1]
        multippeliskleroosi, MS, MS-tauti, pesäkekovettumatauti[1]
        moottorilaiva, m/s tai M/S, englannin ilmauksesta motor ship, polttomoottorin avulla kulkeva laiva.[1]
        magneetisuuntima, ms, kompassin avulla määritetty suunta
        mezzosopraano, Ms, naisen ääniala
        Moderata Samlingspartiet, MS, ruotsalainen puolue
        massaspekrometria, MS, orgaanisten yhdisteiden tunnistusmenetelmä ja pitoisuuksien määritysmenetelmä.
        Morane-Saulnier M.S. 406, Suomen ilmavoimien konetunnus MS, ranskalainen hävittäjälentokone.
        Microsoft
        Mastère Spécialisé, MS, täydennyskoulutusohjelma

Aihepiiriin liittyy myös seuraava:

Mynämäen Suunnistajat -52, MS-52, suomalainen urheiluseura.

• Silja linen??
        Paljon lisää kirjoitti:

Näin tietää Wikipedia:

Ms

Ms tarkoittaa seuraavia:

Maailmansota
        millisekunti, tunnus ms, ajan yksikkö
        millisievert, tunnus mS, konduktanssin yksikkö
        megasievert, tunnus MS, konduktanssin yksikkö
        metriä sekunnissa, tunnus m/s, nopeuden yksikkö
        EgyptAir, IATA-koodi MS, lentoyhtiö
        Montserrat, ISO 3166-1 -koodi MS, valtio tai muu maantieteellinen alue
        malaiji, ISO 639-1 -koodi ms, kieli
        Mississippi, postilyhenne MS, Yhdysvaltain osavaltio tai muu Yhdysvaltain hallitsema alue
        rouva, Ms. tai Ms, englannin kielen naista tarkoittavista sanoista miss ’neiti’ ja mistress (Mrs.) ’rouva’, puhuttelusana[1]
        multippeliskleroosi, MS, MS-tauti, pesäkekovettumatauti[1]
        moottorilaiva, m/s tai M/S, englannin ilmauksesta motor ship, polttomoottorin avulla kulkeva laiva.[1]
        magneetisuuntima, ms, kompassin avulla määritetty suunta
        mezzosopraano, Ms, naisen ääniala
        Moderata Samlingspartiet, MS, ruotsalainen puolue
        massaspekrometria, MS, orgaanisten yhdisteiden tunnistusmenetelmä ja pitoisuuksien määritysmenetelmä.
        Morane-Saulnier M.S. 406, Suomen ilmavoimien konetunnus MS, ranskalainen hävittäjälentokone.
        Microsoft
        Mastère Spécialisé, MS, täydennyskoulutusohjelma

Aihepiiriin liittyy myös seuraava:

Mynämäen Suunnistajat -52, MS-52, suomalainen urheiluseura.

mitä jos tarkistaisit tietokirjasta, wikipedia kun ei niitä kaikkein luotettavimpia tietolähteitä ole,

niin jatuossa listassasi oli myös muita lyhenteitä kuin kirjoitettuna ms ...
        (huom. siis: ms)

elikkä esimerkkisi Mynämäen Suunnistajat eivät liity lyhenteeseen ms, kuten huomaat, jatkossa kun heat netistä tietoa, ei kannata luottaa tuohon wikipediaasi,

elikkä haeppa jostain tietolähteestä hakusanalla ms, nyt olit hakenut Hakusanalla Ms, jota en kirjoittanut omaan kommenttiini

• Kun järki riittää!
        Silja linen?? kirjoitti:

mitä jos tarkistaisit tietokirjasta, wikipedia kun ei niitä kaikkein luotettavimpia tietolähteitä ole,

elikkä esimerkkisi Mynämäen Suunnistajat eivät liity lyhenteeseen ms, kuten huomaat, jatkossa kun heat netistä tietoa, ei kannata luottaa tuohon wikipediaasi,

elikkä haeppa jostain tietolähteestä hakusanalla ms, nyt olit hakenut Hakusanalla Ms, jota en kirjoittanut omaan kommenttiini

Ei tarvitse. Järjen käyttö riittää.

Kun kyseessä on alus, lyhenne tarkoittaa silloin motor shippiä, kirjoitetaan myös muodossa M/S.

Menepäs kysymään mynämäkeläisiltä, mitä tarkoittaa MS. Tuo suunnistusseura on ihan ensimmäinen vastaus!

Paljastit muuten itsesi. Et käynyt etsimässä Wikipediasta!

• Silja Linen ???
        Kun järki riittää! kirjoitti:

Ei tarvitse. Järjen käyttö riittää.

Kun kyseessä on alus, lyhenne tarkoittaa silloin motor shippiä, kirjoitetaan myös muodossa M/S.

Menepäs kysymään mynämäkeläisiltä, mitä tarkoittaa MS. Tuo suunnistusseura on ihan ensimmäinen vastaus!

Paljastit muuten itsesi. Et käynyt etsimässä Wikipediasta!

"Paljastit muuten itsesi. Et käynyt etsimässä Wikipediasta!"

jeps, kirjoitinhan ettei wkikpedia ole niitä kaikkein luotettavampia tietolähteitä,,
        en siis käynyt etsimässä wikipediasta ....
        Ymmärsit siis edes jotakin kirjoittamastani tekstistä

• Neiti1234

Pahoittelen aivan helvetisti kun en kirjoittanut oikein tuota M/S kyllä varmaan silti ymmärsit mistä on kyse sinähän tässä se neiti olet kun noin täytyy hienostella kirjoitusta

• tosin kirjoitit ...
        Neiti1234 kirjoitti:

Pahoittelen aivan helvetisti kun en kirjoittanut oikein tuota M/S kyllä varmaan silti ymmärsit mistä on kyse sinähän tässä se neiti olet kun noin täytyy hienostella kirjoitusta

Tosin kirjoitit ...
        ... neiti Silja Galaxystä,
        etkö enää muista mistä olet kirjoittanut provossasi.

• Kehno olet!
        Silja linen?? kirjoitti:

Miksi pitäisi tarkistaa vanhoja tietoja? Tällä vuosituhannella ei ole julkaistu ensimmäistäkään tietosanakirjaa!

Käytä sinä vaan niitä vanhentuneita tietoja. Tasosi on huomattu ja perin kehnoksi havaittu!

• luetun ymmärrys
        Kehno olet! kirjoitti:

Miksi pitäisi tarkistaa vanhoja tietoja? Tällä vuosituhannella ei ole julkaistu ensimmäistäkään tietosanakirjaa!

Käytä sinä vaan niitä vanhentuneita tietoja. Tasosi on huomattu ja perin kehnoksi havaittu!

wikipedia kun ei niitä kaikkein luotettavimpia tietolähteitä ole,

• 123123

"liikennöitsijälle on helpompaa kahden samanlaisen aluksen markkinointi samalla reitillä ... "

En sanoisi niinkään.

Ei näillä 24 tunnin kierron laivoilla ole niinkään väliä vaikka olisi täysin erilaiset.

Jos lähden huomen illalla iltalaivalle, on laiva sama kuin tänäiltana, tai viikon päästä.

Hesassa taasen sen ymmärtää että laivojen tulisi olla samalaisia 48h matkoilla, koska muuten voisi käydä niin että tänäperjantaina on aivan erilainen laiva kuin ensi viikon perjantaina.

No kivoja laivoja noi Turun laivat on, puutteina on lähinnä "80 luvun sisustus" onneton aurinkokansi, ja huonoon paikkaan sijoitettu allasosasto, liian "piilossa"

• mietimietimieti

"En sanoisi niinkään."

ÄLä sano enää mitään vaan mieti ....

mietihän edes takaisia matkoja joita ihmiset tekevät, niitä on huomattavasti helpompi markkinoida asiakkaille kun on samanlaiset laivat sekä aamu että iltälähdoillä

Mietihän rahdin kuljetusta, on huomattavasti helpompaa markkinoida kun on samanlaiset alukset sekä aamussa että illassa.

Erikoisristeilytjoissalaiva on päivän satamassa, voidaan huoltaa laivat vaihtamalla alusten vuoroja ...

Laivasta riittää yksi perusesite alusten ollessa samanlaiset,
        kahden erilaisen aluksen markkinointiin reitillä vaatii molemmille erillisen esittelyn

mietihän miksi kaksi samanlaista alusta on helpompaa markkinoida asiakkaille, jos ällisi siihen riittää. Ajattela jatkossa, yritä myös ymmärtää lukemasi teksti jatkossa ennen sen kommentointia jottet ihan tietämättömältä vaikuttaisi.

Katsos kun niitä markkinoidaan muidenkin tarpeiden mukaan kuin pelkästään sinun

• 4566
        mietimietimieti kirjoitti:

"En sanoisi niinkään."

ÄLä sano enää mitään vaan mieti ....

mietihän edes takaisia matkoja joita ihmiset tekevät, niitä on huomattavasti helpompi markkinoida asiakkaille kun on samanlaiset laivat sekä aamu että iltälähdoillä

Mietihän rahdin kuljetusta, on huomattavasti helpompaa markkinoida kun on samanlaiset alukset sekä aamussa että illassa.

Erikoisristeilytjoissalaiva on päivän satamassa, voidaan huoltaa laivat vaihtamalla alusten vuoroja ...

Laivasta riittää yksi perusesite alusten ollessa samanlaiset,
        kahden erilaisen aluksen markkinointiin reitillä vaatii molemmille erillisen esittelyn

mietihän miksi kaksi samanlaista alusta on helpompaa markkinoida asiakkaille, jos ällisi siihen riittää. Ajattela jatkossa, yritä myös ymmärtää lukemasi teksti jatkossa ennen sen kommentointia jottet ihan tietämättömältä vaikuttaisi.

Katsos kun niitä markkinoidaan muidenkin tarpeiden mukaan kuin pelkästään sinun

Sinähän et laivalla matkusta lainkaan, joten pidäpä se pää kiinni :)

Ai että rahtiakin olet ajanut, no kerros millä kansilla Baltic Princesillä on kuljettajien hytit. Itse jouduin kerran tulemaan sillä takas kun myöhästyin 1:00 (ruotsin aikaan) lähtevästä FinnSailorista

• osu ja uppos?
        4566 kirjoitti:

Sinähän et laivalla matkusta lainkaan, joten pidäpä se pää kiinni :)

Ai että rahtiakin olet ajanut, no kerros millä kansilla Baltic Princesillä on kuljettajien hytit. Itse jouduin kerran tulemaan sillä takas kun myöhästyin 1:00 (ruotsin aikaan) lähtevästä FinnSailorista

"Sinähän et laivalla matkusta lainkaan, joten pidäpä se pää kiinni"

• 456456
        osu ja uppos? kirjoitti:

"Sinähän et laivalla matkusta lainkaan, joten pidäpä se pää kiinni"

Kerro nyt missä ne rahtarihytit on. Tai keksi edes hätävalhe "mun pomo ei laita kuskeja koirankoppiin, ne maksaa meille deluxe hytin"

• 3+5
        456456 kirjoitti:

Kerro nyt missä ne rahtarihytit on. Tai keksi edes hätävalhe "mun pomo ei laita kuskeja koirankoppiin, ne maksaa meille deluxe hytin"

Että joku viitsii itsensä kanssa kinastella viikosta toiseen. No, huvinsa kullakin, hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

• regretg
        3+5 kirjoitti:

Että joku viitsii itsensä kanssa kinastella viikosta toiseen. No, huvinsa kullakin, hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

"
        Mietihän rahdin kuljetusta, on huomattavasti helpompaa markkinoida kun on samanlaiset alukset sekä aamussa että illassa."

No jos väität että oot rahtia ajanut laivaan, niin kyllä sä sen tiedät missä ne hytit olivat... Mutta kun et raukka oo laivalla tai edes terminaalissa ollut, oot sen niin monta kertaa todistanut väärillä väitteilläs

• Tietokone osaa
        regretg kirjoitti:

"
        Mietihän rahdin kuljetusta, on huomattavasti helpompaa markkinoida kun on samanlaiset alukset sekä aamussa että illassa."

No jos väität että oot rahtia ajanut laivaan, niin kyllä sä sen tiedät missä ne hytit olivat... Mutta kun et raukka oo laivalla tai edes terminaalissa ollut, oot sen niin monta kertaa todistanut väärillä väitteilläs

Tietokone hoitaa rationoinnin.
        Ihan sama, millainen kiulu on menossa.

Tietokone osaa hommat, sinä et.

• Luetun ymmärrys
        456456 kirjoitti:

"Mietihän rahdin kuljetusta, on huomattavasti helpompaa markkinoida kun on samanlaiset alukset sekä aamussa että illassa"

ensimmäinen kerta kun luen rahdin kuljettamisesta hytessä .....

• erwfwerf
        Luetun ymmärrys kirjoitti:

"Mietihän rahdin kuljetusta, on huomattavasti helpompaa markkinoida kun on samanlaiset alukset sekä aamussa että illassa"

ensimmäinen kerta kun luen rahdin kuljettamisesta hytessä .....

Tietenkin, koska et ole laivalla ollut, niin et ole voinut huomata että laivoilla on oma hyttiluokka kuskeille, usein niissä on vuodesohva korvattu kiinteällä isommalla sängyllä, löytyy isompi työpöytä, televeisio (amorellalla) jne...

Tosin luulisi että sä Jiikoo-76 kun nettiä tutkit, niin löytäisit Vikinglinen sivuilta Gracen esittelystä hyttiluokan "driver" muista laivoista ei nettisivuilla ko. hyttejä mainita

• 4565565
        Tietokone osaa kirjoitti:

Tietokone hoitaa rationoinnin.
        Ihan sama, millainen kiulu on menossa.

Tietokone osaa hommat, sinä et.

Voi raukka, taas kävelit suoraan ansaan ja todistit tietämättömyytesi

• Älä huido
        4565565 kirjoitti:

Voi raukka, taas kävelit suoraan ansaan ja todistit tietämättömyytesi

Niin todistit! Et pystynyt osoittamaan sanaakaan vääräksi.

Montako hyttystä olet koskaan saanut kiinni vain huotomalla?

Argumentoimaton vastaväite on sama kuin alkuperäisen väitteen hyväksyntä.

• gtregre
        Älä huido kirjoitti:

Niin todistit! Et pystynyt osoittamaan sanaakaan vääräksi.

Montako hyttystä olet koskaan saanut kiinni vain huotomalla?

Argumentoimaton vastaväite on sama kuin alkuperäisen väitteen hyväksyntä.

No sanoit että tiedät rahdista paljon, sano missä on baltic princesin/galaxyn rahtarihytit

• Älä huido!
        gtregre kirjoitti:

No sanoit että tiedät rahdista paljon, sano missä on baltic princesin/galaxyn rahtarihytit

Mitä minä välitän joistain rasvaniskojen hyteistä! Minulle riittää, että osaan sviittiin. Tai ainakin luksukseen, sen kehnommin en matkusta!

Minä puhuin hallinnon rationoinnista. Mahdotkohan edes tietää, mitä tuolla HR-toiminnalla tarkoitetaan.

Lopeta jo se huitominen ja keskity asiaan.

• erfwef
        Älä huido! kirjoitti:

Mitä minä välitän joistain rasvaniskojen hyteistä! Minulle riittää, että osaan sviittiin. Tai ainakin luksukseen, sen kehnommin en matkusta!

Minä puhuin hallinnon rationoinnista. Mahdotkohan edes tietää, mitä tuolla HR-toiminnalla tarkoitetaan.

Lopeta jo se huitominen ja keskity asiaan.

Eli et ole rahtia laivoissa ajanut mutta tiedät niin vitun hyvin kaiken siitä(kin) kuten muusta(kin) matkailusta, vaikka et ole ikuisuuteen laivalla käynyt

• Älä huido!
        erfwef kirjoitti:

Eli et ole rahtia laivoissa ajanut mutta tiedät niin vitun hyvin kaiken siitä(kin) kuten muusta(kin) matkailusta, vaikka et ole ikuisuuteen laivalla käynyt

Koska olen sanonut ajaneeni rahtia?

Minä voin kyllä hoidella rationoinnin, siihen eivät kaikki kykene. Tilan käytön optimointi kun on taidetta.

Lopeta jo tuo huitelu!

• http://fi.wikipedia.
        Älä huido! kirjoitti:

Koska olen sanonut ajaneeni rahtia?

Minä voin kyllä hoidella rationoinnin, siihen eivät kaikki kykene. Tilan käytön optimointi kun on taidetta.

Lopeta jo tuo huitelu!

Tiedät siis kaikesta kaiken, vaikka ei ole kokemusta

http://fi.wikipedia.org/wiki/Besserwisser

• Tuota noin?
        gtregre kirjoitti:

Miten rahti liittyy hyttien sijaintiin?
        jos rahdinkulusta kertoo tietävänsä paljon, silloin ei käsittääkseni tarvitse tietää hyttien sijainnista yhtikäs mitään. Miten hytit yleensäkään iittyvät rahdin kuljetukseen, käsittääkseni rahti kulkee autokansilla ....
        Korjatkaa joku jos olen ymmärtänyt rahdin kuljettamisen väärin ...

• oh, my holy kiesus
        erwfwerf kirjoitti:

Tietenkin, koska et ole laivalla ollut, niin et ole voinut huomata että laivoilla on oma hyttiluokka kuskeille, usein niissä on vuodesohva korvattu kiinteällä isommalla sängyllä, löytyy isompi työpöytä, televeisio (amorellalla) jne...

Tosin luulisi että sä Jiikoo-76 kun nettiä tutkit, niin löytäisit Vikinglinen sivuilta Gracen esittelystä hyttiluokan "driver" muista laivoista ei nettisivuilla ko. hyttejä mainita

"esittelystä hyttiluokan "driver"

mitähän sä kuvittelisit hytissä matkustavan jos hytin nimityksenä olisi "Gods Suite"

• Renki vaan
        erwfwerf kirjoitti:

Niinpä. Tyhmempikin huomaa jo tuosta, ettei kyse ole silloin laivamatkailusta ja vielä vähemmän risteilyistä.

Mutta kun joku on päässyt repsikkana, pitää siitä ylpeillä. Tosin on aika vaikea havaita moisessa aihetta ylpeilyyn. Matkata rengin kanssa...

• fdbdfb
        Tuota noin? kirjoitti:

jos rahdinkulusta kertoo tietävänsä paljon, silloin ei käsittääkseni tarvitse tietää hyttien sijainnista yhtikäs mitään. Miten hytit yleensäkään iittyvät rahdin kuljetukseen, käsittääkseni rahti kulkee autokansilla ....
        Korjatkaa joku jos olen ymmärtänyt rahdin kuljettamisen väärin ...

Eli silloin ei ole rahtia kertaakaan ajanut.

Jos väittää jotain, niin usein sen voi myös todistaa tietämällä tuollaisne helpon yksityiskohdan :)

• Ei kuulu tänne
        fdbdfb kirjoitti:

Jos väittää jotain, niin usein sen voi myös todistaa tietämällä tuollaisne helpon yksityiskohdan :)

Kuules nyt. Tämä foorumi ei ole rahtareille.

Siirry oikealle foorumille. Täällä tuo ei ole muuta kuin ripulipaskanjauhamista!

• 4trgrt56
        Ei kuulu tänne kirjoitti:

Kuules nyt. Tämä foorumi ei ole rahtareille.

Siirry oikealle foorumille. Täällä tuo ei ole muuta kuin ripulipaskanjauhamista!

Laivamatkoista täällä saa jutella.

Ja jos olisit rekkaa ajanut, niin tiedä että sellaisella voi joutua ihan normi "ruotsinlaivalle" kuten Grace, Amorella jne. tai sitten rahtilaivalle, kuten Finnlines tai SeaWind.

Itse jos ajan rekan amorellalle, niin hytissä vaihdan siviilit päälle, ja menen heti pelaamaan videopelejä muiden 15 poikien kanssa, laulamaan karaokea jne.

• Lastenpalstalle!
        4trgrt56 kirjoitti:

Laivamatkoista täällä saa jutella.

Ja jos olisit rekkaa ajanut, niin tiedä että sellaisella voi joutua ihan normi "ruotsinlaivalle" kuten Grace, Amorella jne. tai sitten rahtilaivalle, kuten Finnlines tai SeaWind.

Itse jos ajan rekan amorellalle, niin hytissä vaihdan siviilit päälle, ja menen heti pelaamaan videopelejä muiden 15 poikien kanssa, laulamaan karaokea jne.

Vaan kun se ei ole rahtarille laivamatka. Hän tekee työtä ja kyse on vain auton siirrosta.

Jos ei oma järki noin yksinkertaisen asian ymmärtämiseen, mene lasten palstalle kiukkuamaan! Olethan vasta 15-vuotias.

• Rahtari 87
        Lastenpalstalle! kirjoitti:

Vaan kun se ei ole rahtarille laivamatka. Hän tekee työtä ja kyse on vain auton siirrosta.

Jos ei oma järki noin yksinkertaisen asian ymmärtämiseen, mene lasten palstalle kiukkuamaan! Olethan vasta 15-vuotias.

Oikeastaan ei tee työtä.

Ei rahtarit laivamatkan ajalta saa euroakaan palkkaa.

Miksi silti pitäisi istua rahtaritakki päällä heidän omassa taukohuoneessa kiukkuisena ja odottaa että ollaan perille...

Toki päivärahan saa ja usein ilmaiset ruoat laivalla.

• Ymmärrätkö?
        Rahtari 87 kirjoitti:

Oikeastaan ei tee työtä.

Ei rahtarit laivamatkan ajalta saa euroakaan palkkaa.

Miksi silti pitäisi istua rahtaritakki päällä heidän omassa taukohuoneessa kiukkuisena ja odottaa että ollaan perille...

Toki päivärahan saa ja usein ilmaiset ruoat laivalla.

Lue uudelleen foorumin aihealue:

"Keskustele laivamatkoista ja risteilyistä. "

Mieti, mitä eroa on konjunktioilla "ja" sekä "tai".

• vpppf
        Ymmärrätkö? kirjoitti:

Lue uudelleen foorumin aihealue:

"Keskustele laivamatkoista ja risteilyistä. "

Mieti, mitä eroa on konjunktioilla "ja" sekä "tai".

Voi poika parka, toi alkaa menemään jo sairaaksi tuo termeihin puuttuminen

• Joopa joo
        vpppf kirjoitti:

Voi poika parka, toi alkaa menemään jo sairaaksi tuo termeihin puuttuminen

Kyllä se kuulee suomen kielen,/ joka ymmärtää kaiken mielen.

Yksikseskös yskiskelet, itsekseskös itkeskelet, yksikseskös istuskelet, itkeskellen yskiskelet.

• rtervrev
        Joopa joo kirjoitti:

Kyllä se kuulee suomen kielen,/ joka ymmärtää kaiken mielen.

Yksikseskös yskiskelet, itsekseskös itkeskelet, yksikseskös istuskelet, itkeskellen yskiskelet.

Nyt on muuten tapahtunut oikeusmurha. Tallink on nimennyt sun rakkaan B2p hytin uudelleen, nimellä B2 hytti

• Tuota noin?
        fdbdfb kirjoitti:

oli tuo niin yksinkertainen kysymys kuin vain voi olla,
        siihenkään et osannut kertoa mtään.

Yrität ilmeisesti todistella aina itesellesi jotain,
        nyt sinulta kysyttiin asiaa jossa sinun ei olisi tarvinnut todistaa itsellesi mitään, kysymys siis oli: Miten rahti liittyy hyttien sijaintiin?

• oikeusmurhaa
        rtervrev kirjoitti:

Nyt on muuten tapahtunut oikeusmurha. Tallink on nimennyt sun rakkaan B2p hytin uudelleen, nimellä B2 hytti

niinhän se on kummaa kun liikennöitsijät muuttavat hyttikategorioiden nimiä omaan käytäntöönsä sopiviksi. Muuttihan Tallinkkin silja linen käyttämien hyttiluokituksen omaan tarkoitukseen sopivaksi.
        Mutta sitähän se liiketoiminta on, oikeusmurhaa fanittajille

• gdgdgrere
        Tuota noin? kirjoitti:

oli tuo niin yksinkertainen kysymys kuin vain voi olla,
        siihenkään et osannut kertoa mtään.

Yrität ilmeisesti todistella aina itesellesi jotain,
        nyt sinulta kysyttiin asiaa jossa sinun ei olisi tarvinnut todistaa itsellesi mitään, kysymys siis oli: Miten rahti liittyy hyttien sijaintiin?

Että jos olet ajanut rahtia laivassa, tiedäs missä hyttisi on :)

• hrtyhrt
        oikeusmurhaa kirjoitti:

niinhän se on kummaa kun liikennöitsijät muuttavat hyttikategorioiden nimiä omaan käytäntöönsä sopiviksi. Muuttihan Tallinkkin silja linen käyttämien hyttiluokituksen omaan tarkoitukseen sopivaksi.
        Mutta sitähän se liiketoiminta on, oikeusmurhaa fanittajille

Voisin vannoa että kirjoitit 6 minuttia sitten nimikerillä Tuota noin?

• Tuota noin?
        gdgdgrere kirjoitti:

Että jos olet ajanut rahtia laivassa, tiedäs missä hyttisi on :)

ajanut rahtia laivassa, no silloin sinun pitäisi tietää ettei rahti liity hyttien sijaintiin mitenkään, Rahtia siirretään laivassa ilman hyttejäkin peräti nupittakin.
        Rahtitilaa markkinoidaankin ilman hyttejä ,,,,

hymiöhäirikkö voisi käyttää sitä korvien välissä olevaa aluettaan hyväksi,
        Oletko koskaan terminaalialueella, tai lastausalueella jossa lastataan laivan autokannet jotta rahti kulkee nupeittakin.

sinä et ainakaan ole ollut rahdin kuljetuksen kanssa koskaan missään tekemisissä,
        ainoastaan surkeasti häiriköiden yrität näyttää pätemisesi.

nyt voitkin miettiä miten rahti liittyy hyttien sijaintiin, muutoin kuin häiriköinnissäsi

• rtgrereg
        Tuota noin? kirjoitti:

ajanut rahtia laivassa, no silloin sinun pitäisi tietää ettei rahti liity hyttien sijaintiin mitenkään, Rahtia siirretään laivassa ilman hyttejäkin peräti nupittakin.

Oletko koskaan terminaalialueella, tai lastausalueella jossa lastataan laivan autokannet jotta rahti kulkee nupeittakin.

sinä et ainakaan ole ollut rahdin kuljetuksen kanssa koskaan missään tekemisissä,

nyt voitkin miettiä miten rahti liittyy hyttien sijaintiin, muutoin kuin häiriköinnissäsi

Eli raukka ei ole laivalle päässyt rekan kanssa, se olisi oiva tekosyy miksi et ole päässyt edes terminaaliin :(

• Miten?
        Tuota noin? kirjoitti:

Miten laivassa ajetaan rahtia? Eihän laivan ollessa liikkeellä saa edes oleilla autokannella.

• 4465564
        Miten? kirjoitti:

Miten laivassa ajetaan rahtia? Eihän laivan ollessa liikkeellä saa edes oleilla autokannella.

Taas todistit että et ole ollut laivalla, sähän oot näsäviisauden mestari. Autokannen ovethan avataan 30 min ennen saapumista, kyllä se vielä silloin on liikkeellä

• Torvi mikä torvi
        4465564 kirjoitti:

Taas todistit että et ole ollut laivalla, sähän oot näsäviisauden mestari. Autokannen ovethan avataan 30 min ennen saapumista, kyllä se vielä silloin on liikkeellä

No kerro sitten, millä nopeudella ja kuinka pitkiä matkoja siellä ajetaan ennen laskusillan avaamista.

• KR Lounge
        Torvi mikä torvi kirjoitti:

No kerro sitten, millä nopeudella ja kuinka pitkiä matkoja siellä ajetaan ennen laskusillan avaamista.

Voi raukka parka... Itse saat olla täysin näsäviisas ja raivota vääristä termeistä jos jopa 1 kirjain on väärin, mutta sulle ei saa sanoa mitään.

Ainiin, mikäs logo olikaan maalattu baltic pricnesin piippuun, sun mukaanhan sinne oli maalattu Tallinkin logo :)

Tosin tuo asia selviää kuvista, jos katsoo tosi tarkkaan...

Ja hupaisinta sussa on se, että tutkit nettiä tosi tarkkaan, jopa ryhmämatkaehtoja, ja ruokalistoja, vaikka itse et reissuun pääse.

Mutta sitten väität kaikkea mihin ei löydy vahvistusta mistään, tyyliin:

- Joka 20. matkustaja on tarkistettava laivaan nousun yhteydessä

- Siljan joulukuponki tulee olla mukana kun menee laivalle

- Turussa sviitissä matkaajat pääsevät laivalle ennen muita

- Amorellan silta ei sovi graceen, siksi terminaalissa tehtiin satojen tuhansien remontti

- E-luokan hytissä ei ole ikkunaa ikinä...

• Miten liittyy?
        KR Lounge kirjoitti:

Voi raukka parka... Itse saat olla täysin näsäviisas ja raivota vääristä termeistä jos jopa 1 kirjain on väärin, mutta sulle ei saa sanoa mitään.

Ainiin, mikäs logo olikaan maalattu baltic pricnesin piippuun, sun mukaanhan sinne oli maalattu Tallinkin logo :)

Tosin tuo asia selviää kuvista, jos katsoo tosi tarkkaan...

Ja hupaisinta sussa on se, että tutkit nettiä tosi tarkkaan, jopa ryhmämatkaehtoja, ja ruokalistoja, vaikka itse et reissuun pääse.

Mutta sitten väität kaikkea mihin ei löydy vahvistusta mistään, tyyliin:

- Joka 20. matkustaja on tarkistettava laivaan nousun yhteydessä

- Siljan joulukuponki tulee olla mukana kun menee laivalle

- Turussa sviitissä matkaajat pääsevät laivalle ennen muita

- Amorellan silta ei sovi graceen, siksi terminaalissa tehtiin satojen tuhansien remontti

- E-luokan hytissä ei ole ikkunaa ikinä...

Miten liittyy rahdin ajamiseen laivassa? Siis laivan sisällä?

• Voi raukka parka...
        Miten liittyy? kirjoitti:

Miten liittyy rahdin ajamiseen laivassa? Siis laivan sisällä?

• Miten?
        Voi raukka parka... kirjoitti:

Mielenkiintoista, mutta miten liittyy rahdin ajamiseen laivassa? Siis laivan sisällä?

• Voi raukka parka...
        Miten? kirjoitti:

Mielenkiintoista, mutta miten liittyy rahdin ajamiseen laivassa? Siis laivan sisällä?

• Siis mitä?
        Voi raukka parka... kirjoitti:

Mikä väärä termi, mikä yksi kirjain?

• Voi poika parka
        Siis mitä? kirjoitti:

Mikä väärä termi, mikä yksi kirjain?

Sä oot niin näsäviisas, että suutut jos on yksi kirjain väärin..

Mutta jos sua vähän näpäyttää niin heti oot huutamassa hoitajaa apuun

• Miten?
        Voi poika parka kirjoitti:

Sä oot niin näsäviisas, että suutut jos on yksi kirjain väärin..

Mutta jos sua vähän näpäyttää niin heti oot huutamassa hoitajaa apuun

Etkä sinä pysty argumentoimaan. Huutelet meilettömyyksiäsi, mitkä eivät kohdennu mihinkään.

Ota esimerkkiä yksilöidystä ja kodennetusta kysymyksestä:

• Ei oo tott
        Miten? kirjoitti:

Etkä sinä pysty argumentoimaan. Huutelet meilettömyyksiäsi, mitkä eivät kohdennu mihinkään.

Ota esimerkkiä yksilöidystä ja kodennetusta kysymyksestä:

"Miten laivassa ajetaan rahtia? Eihän laivan ollessa liikkeellä saa edes oleilla autokannella."

Voi raukka parka kun et edes tiennyt sitä että kyllä autokannella saa olla laivan liikkuessa.

Tuo tieto löytyy sentään netistä, käytännön kokemusta kun sulla ei ole, et osaa simppeleihin kysymyksiin vastata...

No ei tommoselle kehitysvammaiselle mitään voi, hän saa itse omasta mielestä raivota jos jollain on 1 kirjain väärin, mutta hänen mokistaan ei saa huomauttaa mitään.

Ainiin, etkäs sä väittänyt et amorellan silta ei käy graceen, ja siksi tehty satojen tuhansien remontti terminaalissa xD Vittu mikä kusipää

• näsäviisaalle:
        Miten? kirjoitti:

Yritä ymmärtää lukemasi
        ei kukaan ole sellaista väittänytkään,
        taisi taas mielikuvituksesi lähteä lentoon ....

• Tuossa!
        näsäviisaalle: kirjoitti:

Yritä ymmärtää lukemasi

Ote:

Tuota noin?
        6.12.2014 17:39

ajanut rahtia laivassa, no silloin sinun pitäisi tietää ettei rahti liity hyttien sijaintiin mitenkään

Niin, minulta aina yksiselitteiset täsmälausumat!

• tregre
        näsäviisaalle: kirjoitti:

Yritä ymmärtää lukemasi

Vittu mikä kehitysvammainen pelle. Itse saa jakaa ties mitä väärää tietoa, mutta jos joku muu sanoo yhdenkin kirjaimen väärin, alkaa pitkä raivokohtaus sulla. Miten vittu voit olla noin vammainen

• Säästöä!
        Ei oo tott kirjoitti:

"Miten laivassa ajetaan rahtia? Eihän laivan ollessa liikkeellä saa edes oleilla autokannella."

Voi raukka parka kun et edes tiennyt sitä että kyllä autokannella saa olla laivan liikkuessa.

Tuo tieto löytyy sentään netistä, käytännön kokemusta kun sulla ei ole, et osaa simppeleihin kysymyksiin vastata...

No ei tommoselle kehitysvammaiselle mitään voi, hän saa itse omasta mielestä raivota jos jollain on 1 kirjain väärin, mutta hänen mokistaan ei saa huomauttaa mitään.

Ainiin, etkäs sä väittänyt et amorellan silta ei käy graceen, ja siksi tehty satojen tuhansien remontti terminaalissa xD Vittu mikä kusipää

Mutta sittenhän rahtari ei hyttiä tarvitse. Monilla kun on se liikkuvana mukanaan.
        Samoin matkailuautoilla ajavat voisivat oleilla matkailuautossaan. Säästäisivät hytin hinnan.

• Autokannella saa ole
        Säästöä! kirjoitti:

Mutta sittenhän rahtari ei hyttiä tarvitse. Monilla kun on se liikkuvana mukanaan.
        Samoin matkailuautoilla ajavat voisivat oleilla matkailuautossaan. Säästäisivät hytin hinnan.

Autokannella saa oleskella vain satama-aikana ja 30 min lähdön jälkeen, ja 30 min ennen saapumista. Tietäisit tän jos olisit käynyt laivalla ja kuunnellut kuulutuksia

• Ei olemassakaan
        tregre kirjoitti:

Vittu mikä kehitysvammainen pelle. Itse saa jakaa ties mitä väärää tietoa, mutta jos joku muu sanoo yhdenkin kirjaimen väärin, alkaa pitkä raivokohtaus sulla. Miten vittu voit olla noin vammainen

Niin, kun kerran erehdyit esittämään väitteen yhdestä väärästä kirjaimesta ja kun itsekin havaitsit menneesi metsään, ei sinulla ole munaa myöntää virhettäsi.

Ei ole olemassa mitään väärää kirjainta!

• se siitä
        Säästöä! kirjoitti:

Ote:

Ei oo tott
        7.12.2014 15:02

"Voi raukka parka kun et edes tiennyt sitä että kyllä autokannella saa olla laivan liikkuessa.

Tuo tieto löytyy sentään netistä, käytännön kokemusta kun sulla ei ole, et osaa simppeleihin kysymyksiin vastata..."

• näsäviisaalle
        Tuossa! kirjoitti:

Ote:

Tuota noin?
        6.12.2014 17:39

ajanut rahtia laivassa, no silloin sinun pitäisi tietää ettei rahti liity hyttien sijaintiin mitenkään

Niin, minulta aina yksiselitteiset täsmälausumat!

lueppa kommentti johonse seiittyi, mistä se lainattu, ei tuo näsäviisautesi nyt oikein toimi, sinulta tulee tosin vain näsäviisautta, eikä edes kovin täsmällisesti osuneena ...

• ,,,
        tregre kirjoitti:

vai että oikein taas kehitysvammainen, no oletko edes itse kovinkaan kehittynyt ihminen, taidat pelätä tuon kehitysvamman tarttuvan, no siinä oleyt oikeassa, kehitysvammainenkin osaa käyttäytyä sinua järkevämmon.

Mieluummin olen vammainenkin kuin kaltaisesi ääliö ...

Mitä pahaa kehitysvammaiset ovat sinulle oikin tehneet kun noin heitä kammoksut.
        Oli se tosin karmaiseva kokemus riparilla kun käytiin tutustumassa kehitysvammaisten hoitopaikkaan Ulvilassa, mutta kerrotaan että ihan samoja ihmisiä nuo kehitysvammaisetkin ovat kuin sinä. Tuon tulet varmastikin aikuistuessasi aikoinasi huomaamaan.
        Mutta nyt erotut palstan muista 8kirjoittajista olemalla täysin ajattelematon ääliö!

• En keksi mitään muut
        ,,, kirjoitti:

vai että oikein taas kehitysvammainen, no oletko edes itse kovinkaan kehittynyt ihminen, taidat pelätä tuon kehitysvamman tarttuvan, no siinä oleyt oikeassa, kehitysvammainenkin osaa käyttäytyä sinua järkevämmon.

Mitä pahaa kehitysvammaiset ovat sinulle oikin tehneet kun noin heitä kammoksut.
        Oli se tosin karmaiseva kokemus riparilla kun käytiin tutustumassa kehitysvammaisten hoitopaikkaan Ulvilassa, mutta kerrotaan että ihan samoja ihmisiä nuo kehitysvammaisetkin ovat kuin sinä. Tuon tulet varmastikin aikuistuessasi aikoinasi huomaamaan.
        Mutta nyt erotut palstan muista 8kirjoittajista olemalla täysin ajattelematon ääliö!

En keksi mitään muuta syytä miksi Turkulainen 38v mies ei pääse edes terminaaliin vaikka halu olisi kova, asti kuin kehitysvamma.

Toki netistä koitat etsiä tietoa, mutta käytännön asioista olet pihalla kuin mikä... Ei siis yhtään käytännön kokemusta.

Tosin itse väität asioita joille ei löydy vahvistusta mistään.

• Eipä löydy!
        ,,, kirjoitti:

Ei tainnut suomalaisista aakkosista löytyä kyseistä kirjainta, koska noin pitää venkoilla.

• ...
        En keksi mitään muut kirjoitti:

En keksi mitään muuta syytä miksi Turkulainen 38v mies ei pääse edes terminaaliin vaikka halu olisi kova, asti kuin kehitysvamma.

Toki netistä koitat etsiä tietoa, mutta käytännön asioista olet pihalla kuin mikä... Ei siis yhtään käytännön kokemusta.

Tosin itse väität asioita joille ei löydy vahvistusta mistään.

No, mieluummin kehitysvammainenkin kuin ääliö joka ei osaa ajatella.
        Enkä ole varmastikaan ainoa joka ajettelee kirjoituksistasi noin.

Kehitysvammaisenkin ajattelukyky ohittaa sinun ajattelukykysi heittämällä,
        tai ethän sinä edes osaa ajatella ...

• Anonyymi

Vain maalaukseltaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2433
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2372
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2266
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1888
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1846
    Aihe