M60 rebuild

Noobit

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Hämmentää vieläkin mies yksi juttu

        Voitko kertoa oliko ne sun tunteet tosiaan vain kaverillisia? Miksi sitten olin huomaavinani jotain aivan muuta sun kats
        Ikävä
        91
        1541
      2. Mitä mietteitä herää ujoudesta?

        Eli onko ujous luonteenpiirre? Onko se hyvä vai huono ominaisuus? Miten itse olette kokeneet ujouden? Löytyykö palsta
        Ikävä
        265
        1443
      3. Sano nyt edes se

        minkä värinen auto mulla on? Kaivatullasi?
        Ikävä
        114
        1336
      4. Voidaanko nainen tavata lähiaikoina?

        Ja imutellaan toisiamme oikein ajan kanssa.
        Ikävä
        64
        1260
      5. Miksi Intiasta ei kerrota totuuksia Suomessa.

        Perhe tuttuni on Intialainen. Hän kertoo juttuja Intiasta, slummeista kaupungeissa. Syrjäseutujen ongelmista. Suomessa o
        Maailman menoa
        315
        1098
      6. Luoja antoi

        Minulle tehtävän. Tehtävään kuuluu opettaa nainen rakastumaan ja tuntemaan aitoja ja syviä tunteita. Kaikki muu kanssa
        Ikävä
        49
        983
      7. Nainen, onhan tämä niin väärin

        mutta olen rakastunut. Tunnut niin oikealta. Voisiko olla, että tunteeni tekevät tepposen?
        Ikävä
        44
        923
      8. GALLUP: Kuka voittaa Farmi Suomi -kisan: Linnea Vihonen, Sami Jauhojärvi vai Veeti Kallio?

        Kuka voittaa Farmi Suomi -kisan: Linnea, Sami vai Veeti? Farmi-finaali on edessä torstaina. Linnea Vihonen sai tuhansi
        Tv-sarjat
        33
        840
      9. Onko se nainen

        Ikävä tietää että kukaan toinen mies ei osaa käsitellä sinua oikein ja pääsee samalle aaltopituudelle. Vain yksi pystyy
        Ikävä
        44
        829
      10. En voi ymmärtää

        kuinka sekaisin sinusta menin. Elämä oli asettunut jo uomiinsa enkä uskonut minkään siihen vaikuttavan. Väärässä olin: n
        Ikävä
        18
        759
      Aihe