Olen etsimässä itselleni perhoskoiraa ja lueskellut rodusta jo pidemmän aikaa, mieleeni on sitten noussut kysymyksiä
- mikä niissä maksaa niin paljon että halvimmatkin ovat 1000 euroa
-EJ reisterissä oleva pentu maksaa 1300 euroa
Sen ymmärrän jos näyttelyissä menestyneiden koirien jälkeläiset ovat kalliimpia
mikä maksaa?
1
132
Vastaukset
- Keittiöpentuja
meillä ollut 800.-. toinen vanhempi rekisteröity ja toinen ei. Hyviä pentuja on nuista tullut. Esivanhemmat täysin tiedossa ja omia koiria käytetty harrastuksiin. 3 pentuetta on tehty eikä enempää tehdä. Perhosten pentujen määrä per pentue on keskimäärin 2,7. Eli aika vähän pentuja syntyy kerralla. Kasvattaja joutuu maksamaan muiden kulujen lisäksi veroa......mitä meillä taas ei tule maksuun harvaan pennuttamisen vuoksi. Meillä on ollut onnistunut yhdistelmä, pennut on ollu tasapainoisia, hyvänluonteisia, kauniita, hyväturkkisia, oppivaisia, ihmisrakkaita, terveitä.......ja kaikkein parasta että kodeista on tullut paljon kiitoksia käytöksestä ja nopeasta oppimisesta sekä siitä että ovat olleet miltein sisäsiistejä uusiin koteihin mennessä. Paljon työtä on tehty pentujen kanssa vaikka virallisia kasvattajia ei ollakkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791