Bugi firefoxissa

FF34...

Kirjoitat pikahakuun jotain haettavaa, kun avaat uuden välilehden ja klikaat pikahakua hiiren oikealla tyhjentääksesi hakuhistorian, niin avaa kaksi eri valikkoa osittain päällekäin.

14

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RTlfwv2y
    • onneks ei ruottia

      Lisäksi lukee englanniksi search ja koko uusi ominaisuus on asetuksissa englantia.

    • minä kysyn

      Miten tuon saa uudistuksen poistettua?

    • never höörd

      Mikä on pikahaku?

      • haguuu

        Joka on tyrkyllä työkalupalkissa.


    • FF34...

      Nyt meni hermot korjausta odotellessa ja ratkaisin ärsyttävän ongelman itse.
      Osoiteriville:
      about:config
      Etsi:
      oneoff
      Tuplaklikkaus riville:
      browser.search.showOneOffButtons
      Muuttuu arvoksi "false".
      Selain uudelleen käyntiin ja siinä se.

      Lähti koko hemmetin buginen uudistus pois käytöstä ja kaikki on kuten ennenkin :)

      • brownfoxjumpsover

        Huomasin just että vaihdettuani Google-vakoilu-oletushakukoneen Startpageksi kyseinen ilmiö päällekkäisyyksistä onkin kadonnut.

        Enkku ei haittaa koska koko foxi on enkkua.


      • brownfoxjumpsover
        brownfoxjumpsover kirjoitti:

        Huomasin just että vaihdettuani Google-vakoilu-oletushakukoneen Startpageksi kyseinen ilmiö päällekkäisyyksistä onkin kadonnut.

        Enkku ei haittaa koska koko foxi on enkkua.

        Jotenkin ilmiö hävinnyt kokonaan, tarkistin tällä toisellakin distrolla.
        ---> Google korjannut hakunsa?


      • FF34...
        brownfoxjumpsover kirjoitti:

        Jotenkin ilmiö hävinnyt kokonaan, tarkistin tällä toisellakin distrolla.
        ---> Google korjannut hakunsa?

        Onko selain FF34? Tuota ominaisuutta ei ollut 33 versiossa. Ne hakukoneet löyty(y) Muokkaa->Asetukset->Lisäasetukset->Search ...näin muistelisin. About config kikalla ne häipyy tuoltakin.


      • FF34...
        FF34... kirjoitti:

        Onko selain FF34? Tuota ominaisuutta ei ollut 33 versiossa. Ne hakukoneet löyty(y) Muokkaa->Asetukset->Lisäasetukset->Search ...näin muistelisin. About config kikalla ne häipyy tuoltakin.

        Jaa hieman selvitin, niin näyttäisi tuo uusi ominaisuus koskevan vain en-US versioita, joten on tullut päällekkäin tän "suomalaisen" version kanssa. Sillä tuo Improved search bar olikin enkkua.

        Improved search bar (en-US only)
        https://www.mozilla.org/en-US/firefox/34.0.5/releasenotes/


      • brownfoxjumpsover
        FF34... kirjoitti:

        Jaa hieman selvitin, niin näyttäisi tuo uusi ominaisuus koskevan vain en-US versioita, joten on tullut päällekkäin tän "suomalaisen" version kanssa. Sillä tuo Improved search bar olikin enkkua.

        Improved search bar (en-US only)
        https://www.mozilla.org/en-US/firefox/34.0.5/releasenotes/

        Yep 34.0. Vaan en minä halua hakukoneita poistaa, pikemminkin lisää uusia.
        .


      • FF34...
        brownfoxjumpsover kirjoitti:

        Yep 34.0. Vaan en minä halua hakukoneita poistaa, pikemminkin lisää uusia.
        .

        Ei tuo about config säätö ainakaan poista mahdollisuutta lisätä hakukoneita, vaan poistaa tuon vahingossa tulleen ominaisuuden asetuksista. Hakukoneita voi lisäillä edelleen normaalisti. Näkyy löytyvän 3 244 hakukonetta :)


    • brownfoxjumpsover

      Se "bugi" näkyy olevan myös tässä 36.0a2 Developer Editionissa.

      Googlen vaihdolla Startpagen yhtäaikaisuus häipyi, yksi klikkaus lisää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5634
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2496
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      59
      1725
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe