Hyi olkoon. Katsoin toissapäivänä imettäjät ohjelmaa, jossa äiti imetti samaan aikaan vauvaa ja isoa lasta. Todella kuvottavaa. Imetyshän on monille naisille seksuaalinen nautinto ja sen takia nämä naiset imettävät lapsia näiden ollessa isoja. 2-vuotias ei todellakaan tarvi enää rintamaitoa. Ikävää tällainen piilo-insesti. Nauttivat lapsen imemisestä salaa..
Isojen lasten imetys
4
435
Vastaukset
- imettäjä
Voi ressua. Että ihan toissapäivänä katsoit ja nyt sitten aamukolmelta valvot ja mietit toisten ihmisten imetystä. On sulla kovaa. Hanki elämä!
- Anonyymi
Johan taas tehtiin suuri numero. Mitä se kellekkään kuuluu , jos äiti omiaan imettää.
- Anonyymi
Vai on seksuaalinen nautinto, en muista kyllä mitenkään imetystä sellaisena ,joten se on sinun mielikuvituksiasi . Jos kaksi vuotias haluaa olla äidin rinnalla koska vauvakin on niin miksi ei saisi olla , pitäisikö hänen katsoa vierestä , koska hänkin haluaa sitä samaa kun vauva . Kyllä lapset lopettavat rinnalla olemisen kun ovat kypsiä siihen , joten jos menetit yöuneesi tuollaisen asian vuoksi niin mieyåti hieman miksi sinun on pakko katsoa jotakin ohjelmaa joka silånua ällöttää. Itse en olisi reagoinut tuohon juttu millään lailla, sillä imettäminen on luonnollista .
- Anonyymi
Näin on. Ei imetyksessä ole mitään väärää eikä pahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1073654
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232892Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122451- 431925
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411565- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201336- 951191