Hyi olkoon. Katsoin toissapäivänä imettäjät ohjelmaa, jossa äiti imetti samaan aikaan vauvaa ja isoa lasta. Todella kuvottavaa. Imetyshän on monille naisille seksuaalinen nautinto ja sen takia nämä naiset imettävät lapsia näiden ollessa isoja. 2-vuotias ei todellakaan tarvi enää rintamaitoa. Ikävää tällainen piilo-insesti. Nauttivat lapsen imemisestä salaa..
Isojen lasten imetys
4
626
Vastaukset
- imettäjä
Voi ressua. Että ihan toissapäivänä katsoit ja nyt sitten aamukolmelta valvot ja mietit toisten ihmisten imetystä. On sulla kovaa. Hanki elämä!
- Anonyymi
Johan taas tehtiin suuri numero. Mitä se kellekkään kuuluu , jos äiti omiaan imettää.
- Anonyymi
Vai on seksuaalinen nautinto, en muista kyllä mitenkään imetystä sellaisena ,joten se on sinun mielikuvituksiasi . Jos kaksi vuotias haluaa olla äidin rinnalla koska vauvakin on niin miksi ei saisi olla , pitäisikö hänen katsoa vierestä , koska hänkin haluaa sitä samaa kun vauva . Kyllä lapset lopettavat rinnalla olemisen kun ovat kypsiä siihen , joten jos menetit yöuneesi tuollaisen asian vuoksi niin mieyåti hieman miksi sinun on pakko katsoa jotakin ohjelmaa joka silånua ällöttää. Itse en olisi reagoinut tuohon juttu millään lailla, sillä imettäminen on luonnollista .
- Anonyymi
Näin on. Ei imetyksessä ole mitään väärää eikä pahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163535Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983321Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793134Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m472982Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362929Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582428- 502175
- 962074
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141959Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181949