Suunnittelemme tammikuussa (esim. 22.1.2005) Vaasa-huoneen miittiä Seinäjoelle.
Ohjelmassa olisi ensin teatterikäynti ja sen jälkeen valtaisimme jonkun kivan kabinetin jostain keskustan ravitsemusliikkeestä.
Vaihtoehtoina teatteriin olisi tuona iltana joko Saituri tai Mummon saappaissa soi fox. Kummastakin näytelmästä löytyy lisätietoja osoitteesta http://web.seinajoki.fi/teatteri.
Asiasta kiinnostuneita pyytäisin laittamaan s-postitse toiveita/ehdotuksia näytelmästä ja ravintolasta (sekä ajankohdasta) osoitteeseen [email protected]. Näin päästäisiin jo joulukuussa varailemaan lippuja - varsinkin nuo mummon saappaat ovat aika pitkälle loppuunmyytyjä, eli on oltava todellakin ajoissa asialla.
Vaasa-miitti
Seinäjoella
1
624
Vastaukset
- shaNppis
Asian tiimoilta saamani runsaan negatiivisen ja epäasiallisen palautteen vuoksi luovutan tämän idean vapaasti muiden vaasa-huoneen sättääjien käyttöön.
Eli suomeksi sanottuna tämä miitti-idea on haudattu.
Ehkä pienemmälle porukalle joskus... jotain... jossain :)
-shaNppis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398