Työ Mcdonaldsissa

Hese Koira

Minkälaista on olla töissä Mcdonaldsissa tai jossain muussa hampurilaisravintolassa? Kertokaa! Mua kiinnostaa koska aion hakea kesäduuniin hampurilaisraflaan.

15

9321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämmöistä

      kiirettä ja töitä pitää oikeasti tehdä. Olin itse Mäkkärillä. Siellä on kaikki niin tiukkaan ohjeistettua ja säädeltyä, että kyllä hiljaisiinkin hetkiin löytyy aina tekemistä. Mene ihmeessä, suosittelen ihan oikeasti. Siitä saa ainakin käsityksen siitä, mitä työ voi olla. Ja Mäkkäri on aika hyvä lisä cv:hen.

      • mitä?

        miten niin mäkkäri olisi hyvä lisä Cv:hen?


      • niin...
        mitä? kirjoitti:

        miten niin mäkkäri olisi hyvä lisä Cv:hen?

        Työnantajat tietää että Mäkkärissä tehdään oikeasti duunia. Itse olen aikoinaan ollu kolme kesää Mäkissä töissä (viihdyin siis hyvin). Myöhemmissä työnhaku tilanteissa tota Mäkkärin kokemusta on pidetty plussana. Työnantajan näkökulmasta olen varmempi työnhakija koska olen tehnyt kiireistä ja (varsinkin kesällä keittiössä) fyysistä työtä ennenkin.


    • bic mac

      katsoppa Työ ottaa päähän -osiosta "Mäkkäri"-otsikolla. aika kauheita juttuja!

      • Hese Koira

        Joo niin olikin! Mäkkäriin en mene!! Onkohan Hesessä samanlaista p#skaa?


    • JaniCa

      Oon ite opiskelujen ohessa iltasin ja viikonloppusin töissä Rollsissa. Joskus on tosi kiire ja joskus tosi hiljasta (Aika huonolla liikepaikalla sijaitsee..)
      Kyl sitä hommaa viitin kuitenki tehä palkkaan nähden..
      Ite aattelin kyl kesäks ettii muita hommii, kuumuus on silloin sanoin kuvaamatonta!

    • hamppari

      Olin ite hesellä töissä opiskelujen ohella pari vuotta. Täytyy sanoa että välillä meinas kyllä hermot mennä ihan totaalisesti, mutta olihan siellä hyvätkin hetkensä. Kokonaisuudessaan voisin sanoa, että ainoa asia mikä mut siellä niin kauan piti oli mukavat työkaverit. Porukka kun on yleensä aika saman ikäistä/henkistä.

      • liisi

        olin kolme vuotta mäkkärissä töissä opiskeluaikana ja oikeasti pidin siellä olosta. Työ ei ollut aina kivaa, mutta ainakin meidän ravintolassa yhteishenki oli mahtava ja jokainen uusi/vanha hyväksyttiin joukkoon varauksetta. Työmoraalia paikka opetti, ja nykyisin kun olen oman alani töissä, en ole kertaakaan valittanut kiirettä, sillä tällä alalla ei kiireestä tiedetä mitään verrattuna mäkkiin (hoitoalalla olen). Jos on aktiivinen ja hyvin ihmisten kanssa toimeen tuleva, niin suosittelen mäkkäriä työpaikaksi esim. opiselujen ohella.


    • Ranskis-kissa

      oon ollut aika tarkkaan vuoden hesessä töissä, nykyään enää heitän vuoron tai pari silloin tällöin.Totta on että työporukan merkitys on iso siellä viihtymiseen koska asiakkaat on aika paljon täysiä kusipäitä(johtuu varmaan siitä että on nuoria töissä niin on asennevammoja).Työ on joskus/usein kiireistä ja silloin kun ei ole kiireistä niin yleensä siivotaan.
      Vaatii oma-aloitteisuutta paljon eikä siellä katsella mitään lahnoja kovin pitkään, meiltäkin tälläisiä potkittu pois.Suosittelen kuitenkin koska hesekin tuo paljon kokemusta työstä yleensä.Palkkakin on parempi kuin esimerkiksi parempi kuin kavereilla jotka on kaupankassoilla lisät.

      • hesen työntekijä

        Ai onko muka palkka parempi ku sellasilla jotka on kaupan kassalla ? palkkahan on 8.1 e ,iltalisät olemattomat , kaupassa tuntipalkka samaa luokkaa mut hyvät lisät siihen päälle, pitäis olla kaupassa parempi palkka....


      • sama

        ...nii oot tietenki esimies?


      • Ex-heseläinen

        Ai on paremmat palkat Hesellä kun kaupankassalla??? Lähdin pois Heseltä ainoastaan siitä syystä, että nyk.työssä kaupan kassana tienaan n.300e enemmän kuussa kun Hesellä! Tuntipalkkani on 8.7e ja Hesellä lopettaessani oli 7.8e .. Kaupanalalla esim. iltalisä on parempi kuin ravintola-alalla yölisä. Jos olet esimies niin väitän silti vastaan. Vertaileppa alojen TES:sejä keskenään ja kirjoittele vasta sitten. Ja harjoitteluajallahan on molemmilla aloilla paskapalkka niistä ei voi keskustella tämän asian yhteydessä.


    • Pomo

      Itse työskentelen esimiestehtävissä eri alalla ja arvostan kyllä, jos työnhakija on ollut pidempään Mäkkärissä tms. paikassa duunissa esim. opiskelujen ohella. Silloin on melko varma, että pärjää työssä kuin työssä eikä valita turhista.

      • mcHese

        mitä jos tilaat orjalaivan kehitysmaasta?


    • monetkasvot

      Itse olen ollut kanssa yhessä hampparipaikassa töissä, jossa siis paistan pihvit sekä pyörin kassalla. Iltaisin pyörin aika usein yksin, ja olihan se vittumaista kun piti olla samaan aikaan pihviä paistamassa ja samaan aikaan kassalla ja sai juosta niiden välillä, ettei pihvit pala ja ettei samaan aikaan asiakkaat vittuunnu. Sitten kun asiakkaat ei tiennyt mitä tilasi niin siinähän paloi perkele pihvit ja uudestaan vaan paistumaan... ja asiakkaat vittuuntu...

      En tiedä mitään ärsyttävämpää, kuin kahta minuuttia ennen sulkua tulee asiakasryhmä ja sanoo niille, että no, kaksi minuuttia tässä ollaan enään auki, Pakko se on tehdä niille ne 10 juustoateriaa, ja samalla tulee lisää asiakkaita, mutta työnantajamme mukaan täytyy ottaa kaikki asiakkaat eikä lappua saa laittaa luukulle. Sitten kun asiakkaille sano, että tämä on nyt kiinni jo, mutta nuo nyt kerkesi juuri ja juuri, niin sitten ne mankuu, että pliis pliis juustoateria vielä ja plaaplaa, näin ei saa tehdä palipali... Ei juku.

      Tai sitten ärsyttäviä on ne, että kun ne tilaa jonkun aterian, on maksanut, niin sanoo, että voisiko vielä hei vaihtaakin.. Sit vänkslätään ja huipsiltaan ja menee taas aikaa.

      Mutta joo, ärsyttäviä asioita riittää paljon ja on kyllä jumalaton kiire koko ajan. Olen alkanut arvostaa muita hampparipaikkoja ja itse yritän tehdä tilauksen niin selkeästi ja siivota omat sotkuni niin hyvin kuin vaan voin.

      Mutta toisaalta tykkäsin olla töissä työntekijöiden takia, ja hiljaisina päivinä motivaatiota riitti kyllä ja ilomielin sitä paistoi hampurilaista ihmiselle ja tykkäsi siivouksesta. Kiireisinä päivinä ois kyllä tehnyt mieli rätillä asiakasta heittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3434
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2002
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1921
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1405
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1405
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1058
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe