Minkälaista on olla töissä Mcdonaldsissa tai jossain muussa hampurilaisravintolassa? Kertokaa! Mua kiinnostaa koska aion hakea kesäduuniin hampurilaisraflaan.
Työ Mcdonaldsissa
15
9446
Vastaukset
- tämmöistä
kiirettä ja töitä pitää oikeasti tehdä. Olin itse Mäkkärillä. Siellä on kaikki niin tiukkaan ohjeistettua ja säädeltyä, että kyllä hiljaisiinkin hetkiin löytyy aina tekemistä. Mene ihmeessä, suosittelen ihan oikeasti. Siitä saa ainakin käsityksen siitä, mitä työ voi olla. Ja Mäkkäri on aika hyvä lisä cv:hen.
- mitä?
miten niin mäkkäri olisi hyvä lisä Cv:hen?
- niin...
mitä? kirjoitti:
miten niin mäkkäri olisi hyvä lisä Cv:hen?
Työnantajat tietää että Mäkkärissä tehdään oikeasti duunia. Itse olen aikoinaan ollu kolme kesää Mäkissä töissä (viihdyin siis hyvin). Myöhemmissä työnhaku tilanteissa tota Mäkkärin kokemusta on pidetty plussana. Työnantajan näkökulmasta olen varmempi työnhakija koska olen tehnyt kiireistä ja (varsinkin kesällä keittiössä) fyysistä työtä ennenkin.
- bic mac
katsoppa Työ ottaa päähän -osiosta "Mäkkäri"-otsikolla. aika kauheita juttuja!
- Hese Koira
Joo niin olikin! Mäkkäriin en mene!! Onkohan Hesessä samanlaista p#skaa?
- JaniCa
Oon ite opiskelujen ohessa iltasin ja viikonloppusin töissä Rollsissa. Joskus on tosi kiire ja joskus tosi hiljasta (Aika huonolla liikepaikalla sijaitsee..)
Kyl sitä hommaa viitin kuitenki tehä palkkaan nähden..
Ite aattelin kyl kesäks ettii muita hommii, kuumuus on silloin sanoin kuvaamatonta! - hamppari
Olin ite hesellä töissä opiskelujen ohella pari vuotta. Täytyy sanoa että välillä meinas kyllä hermot mennä ihan totaalisesti, mutta olihan siellä hyvätkin hetkensä. Kokonaisuudessaan voisin sanoa, että ainoa asia mikä mut siellä niin kauan piti oli mukavat työkaverit. Porukka kun on yleensä aika saman ikäistä/henkistä.
- liisi
olin kolme vuotta mäkkärissä töissä opiskeluaikana ja oikeasti pidin siellä olosta. Työ ei ollut aina kivaa, mutta ainakin meidän ravintolassa yhteishenki oli mahtava ja jokainen uusi/vanha hyväksyttiin joukkoon varauksetta. Työmoraalia paikka opetti, ja nykyisin kun olen oman alani töissä, en ole kertaakaan valittanut kiirettä, sillä tällä alalla ei kiireestä tiedetä mitään verrattuna mäkkiin (hoitoalalla olen). Jos on aktiivinen ja hyvin ihmisten kanssa toimeen tuleva, niin suosittelen mäkkäriä työpaikaksi esim. opiselujen ohella.
- Ranskis-kissa
oon ollut aika tarkkaan vuoden hesessä töissä, nykyään enää heitän vuoron tai pari silloin tällöin.Totta on että työporukan merkitys on iso siellä viihtymiseen koska asiakkaat on aika paljon täysiä kusipäitä(johtuu varmaan siitä että on nuoria töissä niin on asennevammoja).Työ on joskus/usein kiireistä ja silloin kun ei ole kiireistä niin yleensä siivotaan.
Vaatii oma-aloitteisuutta paljon eikä siellä katsella mitään lahnoja kovin pitkään, meiltäkin tälläisiä potkittu pois.Suosittelen kuitenkin koska hesekin tuo paljon kokemusta työstä yleensä.Palkkakin on parempi kuin esimerkiksi parempi kuin kavereilla jotka on kaupankassoilla lisät.- hesen työntekijä
Ai onko muka palkka parempi ku sellasilla jotka on kaupan kassalla ? palkkahan on 8.1 e ,iltalisät olemattomat , kaupassa tuntipalkka samaa luokkaa mut hyvät lisät siihen päälle, pitäis olla kaupassa parempi palkka....
- sama
...nii oot tietenki esimies?
- Ex-heseläinen
Ai on paremmat palkat Hesellä kun kaupankassalla??? Lähdin pois Heseltä ainoastaan siitä syystä, että nyk.työssä kaupan kassana tienaan n.300e enemmän kuussa kun Hesellä! Tuntipalkkani on 8.7e ja Hesellä lopettaessani oli 7.8e .. Kaupanalalla esim. iltalisä on parempi kuin ravintola-alalla yölisä. Jos olet esimies niin väitän silti vastaan. Vertaileppa alojen TES:sejä keskenään ja kirjoittele vasta sitten. Ja harjoitteluajallahan on molemmilla aloilla paskapalkka niistä ei voi keskustella tämän asian yhteydessä.
- Pomo
Itse työskentelen esimiestehtävissä eri alalla ja arvostan kyllä, jos työnhakija on ollut pidempään Mäkkärissä tms. paikassa duunissa esim. opiskelujen ohella. Silloin on melko varma, että pärjää työssä kuin työssä eikä valita turhista.
- mcHese
mitä jos tilaat orjalaivan kehitysmaasta?
- monetkasvot
Itse olen ollut kanssa yhessä hampparipaikassa töissä, jossa siis paistan pihvit sekä pyörin kassalla. Iltaisin pyörin aika usein yksin, ja olihan se vittumaista kun piti olla samaan aikaan pihviä paistamassa ja samaan aikaan kassalla ja sai juosta niiden välillä, ettei pihvit pala ja ettei samaan aikaan asiakkaat vittuunnu. Sitten kun asiakkaat ei tiennyt mitä tilasi niin siinähän paloi perkele pihvit ja uudestaan vaan paistumaan... ja asiakkaat vittuuntu...
En tiedä mitään ärsyttävämpää, kuin kahta minuuttia ennen sulkua tulee asiakasryhmä ja sanoo niille, että no, kaksi minuuttia tässä ollaan enään auki, Pakko se on tehdä niille ne 10 juustoateriaa, ja samalla tulee lisää asiakkaita, mutta työnantajamme mukaan täytyy ottaa kaikki asiakkaat eikä lappua saa laittaa luukulle. Sitten kun asiakkaille sano, että tämä on nyt kiinni jo, mutta nuo nyt kerkesi juuri ja juuri, niin sitten ne mankuu, että pliis pliis juustoateria vielä ja plaaplaa, näin ei saa tehdä palipali... Ei juku.
Tai sitten ärsyttäviä on ne, että kun ne tilaa jonkun aterian, on maksanut, niin sanoo, että voisiko vielä hei vaihtaakin.. Sit vänkslätään ja huipsiltaan ja menee taas aikaa.
Mutta joo, ärsyttäviä asioita riittää paljon ja on kyllä jumalaton kiire koko ajan. Olen alkanut arvostaa muita hampparipaikkoja ja itse yritän tehdä tilauksen niin selkeästi ja siivota omat sotkuni niin hyvin kuin vaan voin.
Mutta toisaalta tykkäsin olla töissä työntekijöiden takia, ja hiljaisina päivinä motivaatiota riitti kyllä ja ilomielin sitä paistoi hampurilaista ihmiselle ja tykkäsi siivouksesta. Kiireisinä päivinä ois kyllä tehnyt mieli rätillä asiakasta heittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123790MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar781997Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5431610Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798