Onkohan Krabilla jo tyhjennetty rannat aurinkotuoleista ja myyjistä?
Vastaukset 7
- T.Umputtaja
Aurinkotuoleja ei ole koskaan ollutkaan
- sleepday, drinknight
ei Krabilla aurinkoa näe, aito Suomi-jurristi elää vain öisin.
- Marra53
Krabi kuuluu niihin alueisiin, jossa ei aurinkotuoleja ole sallittu rannalla aikaisemminkaan, mutta hyvin onnistuu auringonotto oman pyyhkeen tai alustan päällä rantahiekalla ja varsinkin saarilla on pehmeä hiekka alla. AoNangissa on aivan rannan päässä massagevillage eli monta hierontakojua ja heillä on rannan tuntumassa muovituoleja, joissa voi istuskella, tilata juotavaa tai käydä hierottavana. Rannalle oman tuolin vieminen voi tulla kalliiksi, sakko on 1500 bahtia. Tähän systeemiin kun asennoituu oikein, niin hieno loma ja auringosta nauttiminen onnistuu. Ja nyt tästä suunnistan suoraan hierontaan edellä mainittuun paikkaan, otan kirjoja mukaan ja istuskelen puiden suomassa varjossa ja käyn meressä pulikoimassa.
- budha
Juuri palanneena Krabilta. Krabi käymistäni Thaimaan kohteista kaikkein sotkusin, hirvittävät hajut ajoittain myös rannalla, mereen käsittääkseni laskee osin ainakin joittenkin hotellien jätteet, joten uimaaan mereen.
Venäläiset matkailijat...........
Moitin myös Finnmatkojen opaspalveluja, jotka ovat täysin olemattomat.
Hyvää ja tasokasta oli hotellillamme.- Viikkoreissuun
Moi Budha! Missä hotellissa asuitte? Mitä rantoja tarkoitat "sotkuisiksi"?
- budha
Viikkoreissuun kirjoitti:
Moi Budha! Missä hotellissa asuitte? Mitä rantoja tarkoitat "sotkuisiksi"?
hotelli oli La Playa, tosi hyvä. Aonangin rantaa kävellessä paikkapaikoin hirvittävä lemu, roskaisuutta ja samaa tuoksua oli myös rantakadulla.
Nopparath ranta oli tosi askeettinen ja ruma.
- eikka-
Halvalla ei saa hyvää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1321863Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91877Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja151850- 60810
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35782Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47722- 73681
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö274672Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat44667Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34602