suhde kriisissä

aliiinaiiina

hei olen epätoiven rakstunut vanhempi nainen ja opiskelen tarot korteista katsomista no tosiaankin jatkuvasti haluan kysyä jotain suhteesta millon mitäkin jatkuuko suhde menemmekö kihloihin ja niin pois päin mutta olen huolissani nyt kun useasti tulevais uus kortiksi nousee sauvojen kuningatar ja minulla tulee sellaine olo että hahaa onkopa mahdollisesti minun mieheni uusi tuleva nainen auttaisitko minua tässä asiassa himan selventäen näitä tarot juttuja ,sitten myös paljo näen unia missä mieheni on jonkun toisen naisen kanssa joo semmosta kiitos jo etukäteen vastquksesta.

1

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Tarotit-

Tuo sauvojen kuningatar - etkö tosiaan pysty uskomaan, että se kuvaisi sinua, kuten mies näkee sinut ja miksi tulet muuttumaan suhteenne myötä, varmemmaksi ja erittäin vetomoimaiseksi. Kortti kuvastaa minusta enemmänkin sitä että kyllä sinä kykenet parantamaan välejänne ja saat löydettyä itsestäsi jotain uutta naiseuteen liittyvää, mikä tuo suhteellenne hyvää. Se myös merkitsee sitä, että jos mies ei ymmärrä sinua tai huomioi sinua tarpeeksi niin tulet liian herkästi mustasukkaiseksi tai pahoitat mielesi. Opitte molemmat vielä senkin kautta jotakin ja se voi auttaa teitä lähenemään jos annatte molemmat toisillenne juuri sitä mitä tarvitsette.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      308
      3044
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe