hei olen epätoiven rakstunut vanhempi nainen ja opiskelen tarot korteista katsomista no tosiaankin jatkuvasti haluan kysyä jotain suhteesta millon mitäkin jatkuuko suhde menemmekö kihloihin ja niin pois päin mutta olen huolissani nyt kun useasti tulevais uus kortiksi nousee sauvojen kuningatar ja minulla tulee sellaine olo että hahaa onkopa mahdollisesti minun mieheni uusi tuleva nainen auttaisitko minua tässä asiassa himan selventäen näitä tarot juttuja ,sitten myös paljo näen unia missä mieheni on jonkun toisen naisen kanssa joo semmosta kiitos jo etukäteen vastquksesta.
suhde kriisissä
1
150
Vastaukset
- -Tarotit-
Tuo sauvojen kuningatar - etkö tosiaan pysty uskomaan, että se kuvaisi sinua, kuten mies näkee sinut ja miksi tulet muuttumaan suhteenne myötä, varmemmaksi ja erittäin vetomoimaiseksi. Kortti kuvastaa minusta enemmänkin sitä että kyllä sinä kykenet parantamaan välejänne ja saat löydettyä itsestäsi jotain uutta naiseuteen liittyvää, mikä tuo suhteellenne hyvää. Se myös merkitsee sitä, että jos mies ei ymmärrä sinua tai huomioi sinua tarpeeksi niin tulet liian herkästi mustasukkaiseksi tai pahoitat mielesi. Opitte molemmat vielä senkin kautta jotakin ja se voi auttaa teitä lähenemään jos annatte molemmat toisillenne juuri sitä mitä tarvitsette.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset24017292Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17812317Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El556081Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään654918MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny194900Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.244024Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843615Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja113529Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1393066S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.3151705