hei olen epätoiven rakstunut vanhempi nainen ja opiskelen tarot korteista katsomista no tosiaankin jatkuvasti haluan kysyä jotain suhteesta millon mitäkin jatkuuko suhde menemmekö kihloihin ja niin pois päin mutta olen huolissani nyt kun useasti tulevais uus kortiksi nousee sauvojen kuningatar ja minulla tulee sellaine olo että hahaa onkopa mahdollisesti minun mieheni uusi tuleva nainen auttaisitko minua tässä asiassa himan selventäen näitä tarot juttuja ,sitten myös paljo näen unia missä mieheni on jonkun toisen naisen kanssa joo semmosta kiitos jo etukäteen vastquksesta.
suhde kriisissä
1
146
Vastaukset
- -Tarotit-
Tuo sauvojen kuningatar - etkö tosiaan pysty uskomaan, että se kuvaisi sinua, kuten mies näkee sinut ja miksi tulet muuttumaan suhteenne myötä, varmemmaksi ja erittäin vetomoimaiseksi. Kortti kuvastaa minusta enemmänkin sitä että kyllä sinä kykenet parantamaan välejänne ja saat löydettyä itsestäsi jotain uutta naiseuteen liittyvää, mikä tuo suhteellenne hyvää. Se myös merkitsee sitä, että jos mies ei ymmärrä sinua tai huomioi sinua tarpeeksi niin tulet liian herkästi mustasukkaiseksi tai pahoitat mielesi. Opitte molemmat vielä senkin kautta jotakin ja se voi auttaa teitä lähenemään jos annatte molemmat toisillenne juuri sitä mitä tarvitsette.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t415246Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo733152Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel182998HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1432881Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi381701Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271623Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k901602Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N4271323Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2401193- 681150