suhde kriisissä

aliiinaiiina

hei olen epätoiven rakstunut vanhempi nainen ja opiskelen tarot korteista katsomista no tosiaankin jatkuvasti haluan kysyä jotain suhteesta millon mitäkin jatkuuko suhde menemmekö kihloihin ja niin pois päin mutta olen huolissani nyt kun useasti tulevais uus kortiksi nousee sauvojen kuningatar ja minulla tulee sellaine olo että hahaa onkopa mahdollisesti minun mieheni uusi tuleva nainen auttaisitko minua tässä asiassa himan selventäen näitä tarot juttuja ,sitten myös paljo näen unia missä mieheni on jonkun toisen naisen kanssa joo semmosta kiitos jo etukäteen vastquksesta.

1

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Tarotit-

Tuo sauvojen kuningatar - etkö tosiaan pysty uskomaan, että se kuvaisi sinua, kuten mies näkee sinut ja miksi tulet muuttumaan suhteenne myötä, varmemmaksi ja erittäin vetomoimaiseksi. Kortti kuvastaa minusta enemmänkin sitä että kyllä sinä kykenet parantamaan välejänne ja saat löydettyä itsestäsi jotain uutta naiseuteen liittyvää, mikä tuo suhteellenne hyvää. Se myös merkitsee sitä, että jos mies ei ymmärrä sinua tai huomioi sinua tarpeeksi niin tulet liian herkästi mustasukkaiseksi tai pahoitat mielesi. Opitte molemmat vielä senkin kautta jotakin ja se voi auttaa teitä lähenemään jos annatte molemmat toisillenne juuri sitä mitä tarvitsette.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      261
      3175
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      74
      1234
    3. Vältelläänkö me molemmat toisiamme??

😘
      Ikävä
      66
      1173
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      968
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      866
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      60
      819
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      47
      799
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      711
    9. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      45
      692
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39