parempi äiti olis jees

masenteleva

Oon kohta 15-votta vanha ja lopetin salibandyn masennus oireiden takia. Nyt kun pahimmasta masennuksesta on päästy yli,puhuttiin äidin kanssa jos lähtisin uudestaan joulun jälkeen tammikuussa siihen joukkueeseen. Oltiin laitettu sille valmentajalle viestiä ja näin. Tänää sit sanoin äidille,että haluun niin paljon takasin,että en pysy melkein paikoillani. Sit alko jumalaton huuto siitä että mun täytyy hoitaa sinne takas pääsy ite ja että se ei jaksa hoitaa mun harrastus asioita. Ei se mikää hirveen hyvä äiti ole. Välillä se saattaa vertailla mua mun sisaruksii (jotka on jo siis muuttanut pois kotoa ja on kunnon aikuisia) että kuinka huono mä oon niihin verrattuna. Vällillä myös kavereihinki. Välillä sanon sille että se tuntuu tosi tosi pahalta,mut sit se saattaa olla sillee et ei olis kuulevinaakaa. En tiiä mitä mun pitäs oikee tehä.

1

87

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

On epäreilua äidiltäsi verrata sinua sisaruksiisi, mutta äiditkään eivät ole erehtymättömiä. Jos et äidillesi osaa tai uskalla puhua aiheesta, niin voithan käydä juttelemassa vaikka terveydenhoitajalle, jos asia vaivaa sinua kovasti.

Kiva, että olet päässyt masennuksesta yli ja haluat palata harrastuksesi pariin. Miksi et voisi hoitaa joukkueeseen palaamista itse, olethan jo laitellut valmentajallesi viestiä. Äitisi varmasti ilahtuisi oma-aloitteisuudestasi. :)

Tsemppiä talveesi!

Terveisin Jyväskylän NettiSaapas-päivystäjät

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      201
      4355
    2. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      3
      3476
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      244
      3418
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      2355
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      85
      1993
    6. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1619
    7. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      1310
    8. Onko Kuhmossa salapareja

Eli varattuja joilla salasuhde tai suhteita
      Kuhmo
      15
      1258
    9. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1218
    10. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1141
    Aihe