Moikka!
Kuka tietää varmuudella miten lapsi saadaan?
Siis tiedän että pitää rentoutua ja klikata yritä saada vauva, mutta mitkä seikat varmuudella vaikutavat vauvan saantiin? Piitääkö tehdä jotain muuta, ostaa jotain, tai niin edespäin? Olen parilla eri perheellä yrittänyt saada ja ei onnistunut. Toisella olisi voinut yrittää uudelleen, mutta toisella ei. Ja kummassakin tapauksessa vanhemmat ehtivät ikääntyä ehtoon puolelle. Tämä varmaan estää ainakin lapsen saannin vai olenko väärässä?
Lapsenteko
8
3465
Vastaukset
- Kika
Siis jos simit suostuvat yrittämään vauvaa, niin melkein aina se onnistuu. Ei siihen voi vaikuttaa millään ostamisella tai muullakaan mitenkään. Miehet voi saada lapsia vielä vanhuksinakin, mutta naisen pitää olla vielä aikuinen. Adoptoida voi vielä vanhuksetkin.
- Vin
Jäi pois että kyseessä oli siis peli The Sims 2.
Ja vielä yksi kysymys, miten nopeassa aikataulussa lapsi syntyy? Eli milloin kasvaa maha ja milloin se lapsi sitten putkahtaa? Pitääkö olla kuinkapaljon viellä aikuispäiviä jäljellä?Raskaus kestää kolme päivää. Vauvaikä kestää myös saman verran ja taaperoikä muistaakseni 4 tai 5 pvää. Jotta raskaus voisi alkaa veikkaan, että aikuispäiviä pitää olla jäljellä noin 4.
- Kika
Ei sillä ole väliä paljonko niitä aikuispäiviä on jäljellä. Ekana päivänä raskauden alkamisesta simäiti saattaa oksennella, toisena sen maha jo vähän kasvaa ja se jää äitiyslomalle ja sit kolmantena on jo iso maha ja se kävelee silleen takakenossa ja sit se vauva syntyy sen kolmannen päivän lopuksi.. (mulla on vauva syntyny aina yöllä, jostain syystä).
- simuli
Kika kirjoitti:
Ei sillä ole väliä paljonko niitä aikuispäiviä on jäljellä. Ekana päivänä raskauden alkamisesta simäiti saattaa oksennella, toisena sen maha jo vähän kasvaa ja se jää äitiyslomalle ja sit kolmantena on jo iso maha ja se kävelee silleen takakenossa ja sit se vauva syntyy sen kolmannen päivän lopuksi.. (mulla on vauva syntyny aina yöllä, jostain syystä).
Jos Simin ikä -kohdassa lukee, että vanhuuden päivät alkavat huomenna tai kahden päivän kuluttua tms, niin ei voi enää yrittää vauvaa.
- Milkakuu
Niinkuin joku jo sanoi että pitää olla väh. 4 päivää että simnainen voi tulla raskaaksi. Aina ekalla kerralla se ei toimi. Mulla niiden piti kerran yrittää joku neljä kertaa ennenku se tuli ees raskaaks. Ja niin muuten jos sulla on siinä se yli neljä päivää niin ja sitä ei tule, paina sitä sänkyy nii monta kertaa et siihen tulee "yrittäkää hankkia vauva" "pelehdi" sun muuta sellasta. :)
illanjatkoi - Anonyymi
APUAAAAA!!!! Mulla on ongelmana se että kun painan vauvan kehtoa niin siellä lukee että adoptoi tyttö tai poika mutta hanki vauva seuranasi tehtävä on lukossa en tiedä miten saan sen auki olen yrittänyt jo vauva suunnitelmaa mutta EI TOIMI auttakaa nopee
- Anonyymi
Vastasit vuoden 2004 ketjuun ja kyseessä oli Sims 2. Mikä ihmeen tehtävä?? Olisi hyvä jos kysyjät laittaisivat mitä sims-peliä pelaavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031665
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k851284- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111009Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718