Tuntijasi

Muutosten tuulet

Olen tummahko nainen. Minkälainen tulevaisuus minulle on tulossa? Mitä näet? Minua kiinnostaa työ ja asuntoasiat? Mitä näkyy rakkauteen?

3

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

en pysty vetäisemään hihasta näin tarkkoja vastauksia, koska kysymyksesi ovat niin ympäripyöreitä. yritän edes jotakin, nopealla saralla.

olet joutunut avoimelta alueelta hankaluuksiin, mutta olet kiivennyt niiden kivien ylitse, mitkä eniten hiersivät kenkiäsi. hieno saavutus.
      sinun henkinen minäsi kehittyy kovaa vauhtia ja monta asiaa aukeaa lyhyessä ajassa. olet hyvässä vireessä näissä asioissa! sinä aavistat ja tiedät monta asiaa, millä ei ole varsinaista nimeä. sinussa asuu syvä henkisyys, vaistoan sen.

sinua kiinnostaa pienet arkiset asiat, mutta oikeasti olet ottamassa isompia askeleita, mitä ei voi mitata. et ole pienen leikkikentän pelaaja.
      tulossa on kumppani, joka on luotettava ja avaramielinen. hän on parasta mitä kohdallesi voi ikinä osua. tästä voisi moni olla jopa kateellinen.

työhön sinulle tarjotaan huonoa sopimusta. mutta toinen uusi alku, mikä on sarallaan (onko se kunnon suomea?) on myös näkyvissä. se on taloudellisesti erittäin hyvä yritys ja mahdollisuus.
      en näe mitään estettä hyvälle työpaikalle, missä palkkakin on kohdallaan.

litistit monta syvää kysymystä lyhyeen viestiisi, pahkura sentään. asuminen on myös sinun onnesi, en voi muuta kuin ällistellä. sinulla on kaikki kapulat käsissäsi. vahvana ihmisenä jo vaistoat näin käyvän.

t. Keskiyö

ps. joskus vanhasta irtautuminen voi tuottaa mielipahaa ja huonoa omaatuntoa, mutta sinä osaat selvittää senkin

• Muutosten tuulet

Kumppanista kysyn. Miten meidän tie jatkuu tästä? Näetkö siihen? Koska tuo työasia tulee minun kohdalle? Liittyykö siihen muuttoa jopa uudelle paikkakunnalle vai näkyykö mies tekevän seuraavan muuton? En minä. Tuleeko mies pysymään samassa työpaikassa kuin nyt on?

• Muutosten tuulet

Nostan ja samalla kiitos.. Näit: työhön sinulle tarjotaan huonoa sopimusta. mutta toinen uusi alku, mikä on sarallaan (onko se kunnon suomea?) on myös näkyvissä. Mitä siihen työasiaan muuta näytetään? Toinen uusi alku??

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3037
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      72
      2605
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2344
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2085
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1456
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1383
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1376
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1264
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13