Katsoisiko joku

darker cloud

Yksi ainoa kysymys. Näkyykö valoa tähän masennusputkeen, katkeaako se, saanko jostain avun, tuleeko jotain positiivisia elämäntapahtumia. Kiitos.

4

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      minä saan sinusta maskuliinista energiaa käsiini. kenelläkään selvänäkijällä ei ole lupaa puuttua terveysasioihin, mutta katsotaan edes energioiden kautta.

      muutoksia sinulle tulee. sydämeltäsi olet hento ja aito. kumppani on lähempänä kuin uskotkaan. näen kaiken kaikkiaan niin paljon ihmisiä tähän, että ihan ihmettelen. en usko sinun olevan yksin, ellet itse sitä tietä valitse.
      en usko sinun olevan kovin vastaanottavainen näille virkkeille, joita kirjoitan.

      luonto on paras lääke kaikista. mene sinne ja katsele sen luomuksia kaikessa rauhassa. ota se aika itsellesi, palkitse itsesi luonnon antimilla. ne ovat uskomattomia!!
      sinun energiasi on niin stressaantunut, että ihan hirvittää. olet ajautunut kovaan liekkiin, missä ei ole päätä eikä häntää. se polttaa kaiken mennessään. siitä on päästävä eroon.

      tämä olisi pitkä juttu, jos sukeltaisimme syvyyksiin. nyt katsomme pinnalta.
      mutta nyt vastaus sinun ainoaan kysymykseesi:

      näen todellakin valoa ja kukkasia, näen luonnosta puhkeavaa rauhaa sinulle!
      sinä pysäytät harmaat ajatuksesi ja annat valon virrata. et loppujen lopulta ole yksin. sinun äitisi on puolustamassa oikeuksiasi, kodin näen vahvana alkuna ja loppuna. tässä on myös lapsi.

      jos vastaat tähän viestiin kertomalla olevasi nainen, niin minä vastaan siihen, että sinä olit varmasti edellisessä elämässäsi mies.
      minä tunnistan tämän miehen paineet ja yrittämisen, missä on karua voimaa.
      kirjoitukseni oli siis miehelle, jolla on hankala olo ja epämääräistä tuskaa, koska hänet ymmärretään väärin. hän on herkkä ihminen ja tekee paljon toisten hyväksi.
      näin on tämä vastaus, sait siitä sitten iloa tai et. minä tunnen tämän miehen läsnäolon epätoivoisena (piti katsoa sanakirjasta!), ja hänellä on monta rautaa tulessa tulevaisuutta varten.
      toivon sinulle mielenrauhaa ja kaunista joulua, siihen kannattaa satsata niin kuin ennenkin....

      t. Keskiyö

      ps. olen yhtä ymmällä kuin sinäkin....

      • darker cloud

        Kiitos Tuntijasi, enpä uskonut että kukaan vaivautuu vastaamaan.

        Yksin kyllä olen. Työssä toki on ihmisiä ympärillä, muttei yksityiselämässä. Kontakteja ei oikein synny vaikka olen vuosien varrella yrittänyt.

        Kumppani olisi kiva juu, missä ihmeessä sellainen oikein luuraakaan? Ei näy, ei kuulu.

        Luonnosta löytyykin varmasti hyviä itsensälopettamispaikkoja


      • auringonvaloa jouluu
        darker cloud kirjoitti:

        Kiitos Tuntijasi, enpä uskonut että kukaan vaivautuu vastaamaan.

        Yksin kyllä olen. Työssä toki on ihmisiä ympärillä, muttei yksityiselämässä. Kontakteja ei oikein synny vaikka olen vuosien varrella yrittänyt.

        Kumppani olisi kiva juu, missä ihmeessä sellainen oikein luuraakaan? Ei näy, ei kuulu.

        Luonnosta löytyykin varmasti hyviä itsensälopettamispaikkoja

        Luonnosta löytyy hyviä ITSENSÄ OPETTAMISPAIKKOJA ...


      • darker cloud
        auringonvaloa jouluu kirjoitti:

        Luonnosta löytyy hyviä ITSENSÄ OPETTAMISPAIKKOJA ...

        Ei se luonto vaan auta, ihmisolento haluaisi ihmiskontakteja. Ihan kiva juttu toki että jäkälät ja sammaleet on olemassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1044
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe