Ihan pätevän oloinen tykki pienempään paattiin, jokos meilla on nuita 1000?
https://www.youtube.com/watch?v=3LfWKfCaIiM
Oikeasti meillä on ihan hyvääkin kalustoa omasta takaa:
https://www.youtube.com/watch?v=_RR4itAn44M
Kait sitä vois miehittämättömät lennokitkin tehdä kotimaata työllistäen yms. jne. ja Ruotsi ois varmaan helpompi yhteistyökumppani kuin esim. USA.
Suomalaisia aseita
4
167
Vastaukset
- Kannatetaan!
Nyt pitäisi ns. vetää kotiinpäin kaikessa.
- Venäjä emomaamme
Venäjä on paras ja loogisin kumppani Suomelle. Suomelle eniten turvattomuutta aiheuttaa venäjäviha ja historiallinen haluttomuus ottaa huomioon Venäjän turvallisuusskenaarioita ( erit. Pietarin puolustus).
- ei kelpaa Putinille
Ei ne maha ottaa meitä osaksi Venäjää vaikka haluttaiskin.
- sotateoreetikko
Vastaukseksi venäjän aikeille perustaa lisää arktisen alueen joukkoja suomen rajan tuntumaan olisi Suomen sijoitettava sekä inarinjärvelle että saimaalle useita laivueita edellä nähtyjä 120 mm. raketti-ohjusveneitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475226- 3261928
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131868Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701527Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681477Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh341240- 811214
- 361066
- 421045
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21994