Runescape aloittanut

Amppimonttu

Hei. Alotin tossa pelaaman runescapea eikä se tunnu eroavan paljonkaan wowista mutta tarvisin apua noissa tehvävissä. niin onks joku sivu josta pystyy kattomaan ohjeita niitten tekemiseen? ja paljonki teidän lvl on ja mikä on max lvl? ite oon jo 311lvl ja mun isoin lvl on Cooking 66. koitan saada 99 niin siitä saa kuudemma jonkun hienon ja hyödyllisen viitan.

mulla on 101 bronze dagger, 31 cow hides, 3 big bones ja 9 bones jos joku haluaa ostaa niin ota kamuksi
mun kirjaitumis nimi on [email protected] pyydä rohkeeksi kamuksi.

löytyy myös max lvl wowi acco mutta en ole pelannut wowia pariin kuukauteen kun tylsistynyt siihen.

1

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulisnoturi2007

annakko brontse kirjotin väärin prontse kirjotin väärin brontse daccerin sori jos kirjotin väärin mut annakko saat lahjaks kaalingaalin mut ok jos et mut sit en kyl anna mut oli miten oli mun mielest kantsis kun ei oikee ja muutenkaan mut kyllä sit jos olis vaik rahaa ja neljä mut hei jos sit kumminkin vaik joulu lahja ettei tartte sit periä takas ku aina käy jotai et ja ne ei muutenkaa sit riitä toimii ku veisin vaa muutaman ja tekisin niist mit tartten vai tiedäks jotai parempaa paikkaa ku vast äske vein ja tekivät pari kolme enk oikee tajunnu mut silti menin ja kaikki muuten kunnossa mut pistää vaa miettii ku en olis aluks tajunnu ja sit ku tajusin ni liian paljo miettimist...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      61
      2079
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1708
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1166
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      351
      1109
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      326
      1100
    Aihe