Hei. Alotin tossa pelaaman runescapea eikä se tunnu eroavan paljonkaan wowista mutta tarvisin apua noissa tehvävissä. niin onks joku sivu josta pystyy kattomaan ohjeita niitten tekemiseen? ja paljonki teidän lvl on ja mikä on max lvl? ite oon jo 311lvl ja mun isoin lvl on Cooking 66. koitan saada 99 niin siitä saa kuudemma jonkun hienon ja hyödyllisen viitan.
mulla on 101 bronze dagger, 31 cow hides, 3 big bones ja 9 bones jos joku haluaa ostaa niin ota kamuksi
mun kirjaitumis nimi on [email protected] pyydä rohkeeksi kamuksi.
löytyy myös max lvl wowi acco mutta en ole pelannut wowia pariin kuukauteen kun tylsistynyt siihen.
Runescape aloittanut
1
133
Vastaukset
- tulisnoturi2007
annakko brontse kirjotin väärin prontse kirjotin väärin brontse daccerin sori jos kirjotin väärin mut annakko saat lahjaks kaalingaalin mut ok jos et mut sit en kyl anna mut oli miten oli mun mielest kantsis kun ei oikee ja muutenkaan mut kyllä sit jos olis vaik rahaa ja neljä mut hei jos sit kumminkin vaik joulu lahja ettei tartte sit periä takas ku aina käy jotai et ja ne ei muutenkaa sit riitä toimii ku veisin vaa muutaman ja tekisin niist mit tartten vai tiedäks jotai parempaa paikkaa ku vast äske vein ja tekivät pari kolme enk oikee tajunnu mut silti menin ja kaikki muuten kunnossa mut pistää vaa miettii ku en olis aluks tajunnu ja sit ku tajusin ni liian paljo miettimist...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502244Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖25988Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82952Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914- 68873
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54853Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me121842Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10773vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22753Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749