Mamaia

Teme

Olen suunnitellut ensi kesälle matkaa Mamaiaan. Millaisia kokemuksia ihmisillä on ko. kohteesta?

5

4428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kopa

Neptunissa oltiin juhannuksena 04.
      tokan illan jälkeen lensi paska ja yrjö kaks vuorokautta ja reissu pilalla.
      oli toisaalta siistiä, kun kaikki oli tosi halpaa, mutta en tod aio enää lähtee maksaan siitä, että saan olla kolme päivää hotellissa 40 asyteen kuumeessa ja tiputuksessa. luottokortti ei käynyt maksuna lääkärille joka tuli hotelliin, piti ladata nippu egejä handuun. kuitin kyllä sai.
      Siis kerron sulle, että ole sitte varovainen mitä suuhus laitat, ei kanaa, kananmunia, salaattia... eli käy vain mäkkärissä. niin minä tein loppulomani ajan. :)

• Ovidiu

...voi saada mistä vain. Ei Romania ole erityisen vaarallinen maa sairauksien suhteen. Maitohappobakteerikapseleita kannattaa käyttää, gammaglobuliini- tai Havrix-rokote A-hepatiittia vastaan ottaa ja käyttää maalaisjärkeä.

Olin Neptunissa kaksi viikkoa heinäkuussa. Ruoka oli hyvää ja edullista, samoin juomat eli "Pofta buna". En sairastunut. Mamaia näytti miellyttävämmältä paikalta kuin Neptun.

VOIAJ BUN!

• vbn

Kokemuksia ei vielä ole, mutta olen jo varannut matkan. 10.7.2005 olisi tarkoitus lähteä kahdeksi viikoksi.

Olin toissa kesänä kaksi viikkoa Bulgariassa, joten saman meren rannalla sitä olin ja suunnilleen samanlaisissa olosuhteissa. Minulla ei ollut mitään vaivoja, ei ylä- eikä alapään kautta.

Enpä siis usko, että Romaniassakaan henki lähtee, jos jonkun verran käyttää järkeään ja katsoo, millaisissa paikoissa syö ja mitä sinne suuhun laittaa.

Havrix-rokote tietysti pitää olla voimassa ja jo kotimaasta lähtiessä Imodinia tai jotain vastaavaa matka-apteekissa ensi hätään.

• yuomu

oltais myös lähdössä 05.08.05 mamaia:an viikoksi saas nähä miten siellä tulee viihdyttyä hotelli oli palas beach. viime kesänä oltiin sunny beach:llä viikko siellä ainakin viihdyin ja siel hotelli oli sokol.

• pekka

Olimme Mamaiassa viime kesänä viikon. Tämä tapahtui kesäkuussa ja silloin koko paikka oli kohtalaisen tyhjä. Keskieurooppalaiset kai lomailevat joskus elokuussa mieluummin.
      Ruoka, palvelu yms oli hyvää, mutta pidän silti Sunny Beachia mukavampana. Mutta se johtuu ehkä juuri tuosta että Mamaiassa oli niin vähän ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3394
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1994
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1729
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1227
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1125
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe